5 ינואר 2016 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את TOPSPIN

TOPSPIN הוקמה על ידי מומחי אבטחה ומומחי פיתוח עם מספר רב של שנות ניסיון באבטחת מידע ופיתוח תוכנה לארגונים גדולים, ומציעה פתרון אבטחה ייחודי באמצעות מערכת שמצד אחד היא אקטיבית וחותרת למגע עם התוקף ומצד שני מנטרת את השלבים השונים של המתקפה. שילוב זה מאפשר גילוי מוקדם יותר, מדויק יותר ובמינימום השקעה של צוותי האבטחה של הארגון.

מי אנחנו

 

TOPSPIN הוקמה על ידי מומחי אבטחה ומומחי פיתוח עם מספר רב של שנות ניסיון באבטחת מידע ופיתוח תוכנה לארגונים גדולים. הבנת הבעיות והצרכים של גופי אבטחת המידע באירגונים מהווה נדבך הכרחי בפיתוח מוצר שניתן להטמיעו ולהשתמש בו בארגון בצורה מיטבית.

מאחורי החברה משקיעים פרטיים ידועים שבארסנל שלהם השקעות במספר רב של חברות אבטחה מצליחות כמו: Checkpoint, Trusteer, Lacoon, Palo Alto Networks, Adallom   ועוד.

 

 

 

 

מה אנחנו מחדשים

 

רוב פתרונות האבטחה שיש כיום מנסים למנוע את חדירת התוקף לתוך הארגון. אבל כיום, מורכבות האיומים כל כך גדולה, עד שאין דרך למנוע בצורה מוחלטת את חדירת התוקפים לתוך הארגונים (וכהוכחה הגילוי משבוע שעבר על הציתותים של ה-NSA לשלטון בישראל).

הפתרון שלנו מניח שהתוקפים כבר נמצאים בתוך הארגון. אנחנו משתמשים במלכודות מגוונות כדי לפתות את התוקף לתקשר עם הפתרון שלנו - מבלי שהתוקף יודע שהוא מתקשר עם מערכת שנועדה ללכוד אותו. במקביל לפתיונות והמלכודות, המערכת שלנו מנטרת את התעבורה בארגון כדי לזהות את התקשורת של התוקף עם מערכות הבקרה שלו. אלמנט חשוב בפתרון הוא מידע עקבי ומפורט, המאפשר לאנשי האבטחה לאבחן בקלות את סוג ההתקפה, את מקור ההתקפה ואת יעדיה, מבלי להזדקק לזמן רב ו/או לאמצעים אחרים.

השילוב של המלכודות עם ניתוח התעבורה, יוצר מערכת שמצד אחד היא אקטיבית וחותרת למגע עם התוקף ומצד שני מנטרת את השלבים השונים של המתקפה. שילוב זה מאפשר גילוי מוקדם יותר, מדויק יותר ובמינימום השקעה של צוותי האבטחה של הארגון.

 

 

 

 

 

 

 

האתגר הכי גדול שלנו

 

אחד האתגרים הגדולים שלנו בארץ הוא גיוס חוקרי אבטחה וגיוס אנשי פיתוח. בגלל ריבוי חברות האבטחה בארץ, הגיוס של חוקר אבטחה בעל ניסיון הפך לאתגר שכל החברות מתמודדות איתו. גם מציאת אנשי פיתוח מהווה אתגר, מכיוון שדרושים לנו מפתחים עצמאיים אשר יכולים לעבוד היטב גם בצוות - כאלה שמבינים את המוצר  ויכולים להשתתף בתהליך הפיתוח משלב הגדרת המוצר ועד שלב היישום שלו בשטח.

 

 

 

אנחנו מאמינים שנצליח

 

כי יש לנו פתרון ייחודי העונה על הצרכים של הלקוחות. לחברה יש לקוחות מרוצים, שנותנים משוב ומגדירים דרישות נוספות כשהם מעוניינים לראות את הפתרון מתפתח בכיוונם.

יש לנו עוד יתרון גדול שהוא המשקיעים שלנו, אשר מבינים את השוק שאנו פועלים בו ומסייעים באופן אקטיבי בפיתוח הפתרון ובמיצוב החברה.

 

 

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

 

אנשי מכירות מעולים, הבנה עמוקה של צרכי הלקוח ונסיון בעבודה צמודה עם הלקוחות.

 

 

 

רצינו לומר תודה

 

ללקוחות, למשקיעים ולצוות העובדים הנהדר שלנו.

 

 

 

בעוד שנה מהיום

 

אנחנו נהיה גורם מוביל בסגמנט שלנו ונגדיל את מספר הלקוחות שלנו באופן משמעותי.

 

 

 

כדאי לעקוב אחרינו

 

אנו בונים ומשווקים מוצר חדשני שעונה על בעיה אמיתית בשוק האבטחה, ומסייע לאנשי האבטחה להתמודד עם האתגרים שלהם. הפתרון שלנו מהווה קו הגנה חשוב שבא לסגור את הפרצות שמשאירות טכנולוגיות האבטחה הקיימות. כבר היום המשוב מהלקוחות שלנו מצוין ואנו ממשיכים להשקיע הן בפיתוח והן בהטמעת המוצר אצל לקוחות חדשים.

 

 

 

ככה שומרים אתנו על קשר:

אתר -         www.topspinsec.com

דוא"ל -       [email protected]

לינקדאין -   https://www.linkedin.com/company/topspin-security

טוויטר -    TopSpinSecurity@

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.