1 פברואר 2016 | ג'ון ראמפטון
9 דרכים בהן עסקים קטנים יכולים להיות גדולים בגוגל

האם אתם מתקשים לגרום לאתר העסק הקטן שלכם להיות מדורג במנועי החיפוש? לא בטוחים היכן להתחיל? מאמר זה יספק לכם 9 טיפים שיכולים לסייע לאתר שלכם להשיג תוצאה אופטימלית ולהתחיל להיות מדורג בהקדם האפשרי. שיטות אלה עזרו לי לעבור מסטארטאפ למצב בו כל חודש נכנסים לאתר שלי מיליונים של מבקרים, וכל זה, תוך פחות משנה.

האם אתם מתקשים לגרום לאתר העסק הקטן שלכם להיות מדורג במנועי החיפוש? לא בטוחים היכן להתחיל?

 

מאמר זה יספק לכם 9 טיפים שיכולים לסייע לאתר שלכם להשיג תוצאה אופטימלית ולהתחיל להיות מדורג בהקדם האפשרי. שיטות אלה עזרו לי לעבור מסטארטאפ למצב בו כל חודש נכנסים לאתר שלי מיליונים של מבקרים, וכל זה, תוך פחות משנה.

 

עסקים מקומיים או עוסקים בסחר באינטרנט- כדאי לכם לקרוא עד הסוף - הוספתי טיפים המיועדים במיוחד לכם!

 

 

1. הוספת ביקורות ודירוגי לקוחות לכל מוצר למכירה

 

ביקורות ודירוגים של לקוחות יכולים לתרום במספר רמות שונות: הם מצוינים לחווית המשתמש, הם נוטים להעלות את דירוג ההמרה, והם מסוג התוכן המוסף שגוגל אוהב לראות ולצ'פר באמצעות דירוגים גבוהים יותר.

 

 

2. צירוף מגוון של תמונות ו/או וידיאו לכל מוצר

 

אלמנט נוסף שיכול לתרום לחווית המשתמש ולדירוגים הוא תמונות רלוונטיות. חשוב להקפיד להשתמש במילות מפתח תיאוריות הן בתיוג של כל תמונה והן בכותרתה. שימוש זה יכול לסייע לתוכן של האתר להיות מדורג עבור מילות מפתח אלה, ובמקביל יגדיל את הסיכוי שהתמונות באתר יעלו בחיפוש אחר תמונות גוגל קשורות.

 

 

3. מיקוד בלינקים

 

השגת לינקים לאתר מסחרי הוא אתגר. לפיכך, בכל זמן שניתן, יש לפעול ולהשיג לינקים לעמודי מוצר ספציפיים ולא רק לעמוד הבית או לעוד עמודים ברמה גבוהה.

 

 

4. שימוש בשפה תיאורית לרשימות המוצרים

 

כעסק מסחרי אינטרנטי, מרבית ה"תוכן" באתר הוא רשימות של מוצרים ותיאורים שלהם. על כן, יש להקדיש זמן על מנת להבטיח שכל תיאור הוא מקיף ומכיל מגוון מילות חיפוש הקשורות למוצר. ניתן לדון בבעיה שהמוצר יכול לפתור, לכלול את המאפיינים והיתרונות של המוצר וניתן אף לשקול לספר סיפור כדי להפוך את תיאורי המוצר למשכנעים יותר.

 

 

 

5. הצפנת האתר המסחרי

 

ביטחון האתר חשוב מאוד הן עבור גוגל והן עבור המשתמשים שלנו. הצפנת האתר המסחרי  (HTTPS) מסמל לגוגל ולמשתמשים כאחד שהאתר הוא אמין ומאובטח.

 

 

6. הוספת מילות חיפוש ספציפיות למיקום של האתר

 

חנויות למוצרי בנייה צריכות לעשות יותר מאשר לומר ללקוחות שלהם באיזו עיר או מדינה הם נמצאים. חשוב לזכור לכלול שמות מחוזות, סימני קיצור, שמות אזורים וכן מספרי מיקוד. כלי כמו Local Keyword Research tool  יכול לסייע בחשיבה על וריאציות שונות.

 

 

7. הצהרת עמוד העסק בגוגל 

 

חשוב מאוד להוסיף את המיקום, את שעות העבודה, הטלפון וכן תמונות כדי להבטיח שהרישום של האתר יעלה בגוגל מפות, בחיפוש בגוגל ובגוגל+.

 

 

8. היו עקביים: הקפידו שבכל מקום אונליין יופיעו השם, כתובת וטלפון שלכם (NAP)

 

על השם, הכתובת והטלפון להיות בכל מקום אונליין, כולל האתר (כדאי לבדוק שוב את הכותרות התחתונות בעמוד שלכם), פרופיל המדיה החברתית, רישומי גוגל, הפניות באתרים אחרים וכדומה. כדאי גם להשתמש בסכמת עסק מקומי כדי לעדכן את גוגל על העסק המקומי.

 

 

9. הישארו מקומיים, מקומיים, מקומיים!

 

כדי להעניק לעסק המקומי שלכם את הסיכוי הטוב ביותר להופיע בשאילתות חיפוש מקומיות, הקפידו שכל דבר שקשור לאתר יהיה מקומי! חלק ניכר של קידום האתר כולל בניית לינקים לאתרים מקומיים אחרים, הקפידו שכל העובדות שנמצאות על העמוד שלכם כוללות את המיקום (תוכן, תגיות H1/H2, תגיות קטנות, וכו'), קבלו ביקורות מאתרי ביקורת מקומיים, ועוד.

 

 

יישום עצות אלה יעניקו לאתר ולתוכן שלכם את הסיכוי הטוב ביותר לקבל דירוג בגוגל.

 

שימו לב: חלק ניכר מהאסטרטגיות שפורטו כאן יגרמו באופן טבעי לחווית משתמש טובה יותר למבקרים באתר. במידה ויש ספק, התמקדו בלספק תוכן מצוין ורלוונטי, ורק אז בקידום של התוכן לשוק המיועד. טיפ זה כשלעצמו יכול לסייע בצורה ניכרת לגרום לעסק הקטן שלכם להיות גדול בגוגל. 

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.