16 פברואר 2016 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את 3rdEye

3rdEye מביאה לעולם את מערכת האבטחה הרובוטית הראשונה. היכולת הייחודית שלנו מאפשרת לרובוט או לרחפן לזהות בני אדם, להבין אוטונומית את הסיטואציה ולתת את המענה המתאים בזמן אמת.

מי אנחנו

 

Ocean 11 פוגש את הרובוטריקים. רוב הזמן עובדים בנפרד וכל אחד אחראי על התחום שלו, עד שאנחנו מאחדים יכולות ליצירת רובוט-על במאמץ משותף לטובת המטרה המרכזית, כשכל האלמנטים באים לידי ביטוי במכונת הפיתוח המופלאה של 3rdEye.

 

הצוות מורכב משתי יכולות מרכזיות שנפגשות במוצר החדשני – ניתאי וגיל מובילים את צד הרובוטיקה, מפתחים פתרונות ייחודיים ותוכנתיים שמאפשרים לרובוט לפעול בעולם האמיתי. לשמוע אותם מדברים ביניהם זה ללמוד רובוטית מדוברת, והיכולת שלהם לראות את התמונה המלאה, על כל המשמעויות המורכבות של עבודה בשטח, היא מה שמאפשר לנו להתמודד עם הרבה בעיות עתידיות עוד בשלב הפיתוח.

 

יואל שעזב את דרך המלך בתעשייה לטובת יצירת גישה פיתוחית ייחודית שהובילה ל-aEye, המצלמה הייחודית שלנו, הוא מפתח וורסטילי באופן יוצא דופן, ששום שפת תיכנות או מעבד חדש לא מאטים את קצב הפיתוח שלו. בתמיכתו - דן, בוריס ומרגריטה עושים את הבלתי יאומן והופכים יכולת זיהוי אדם תוך כדי תנועה לטכנולוגיה נגישה, יעילה וזולה, על מנת להפוך כל רובוט למכונה שיודעת לזהות ולהבין את הסובב אותה בצורה מדויקת. זהו צוות מגוון עם יכולות פיתוח אלגוריתמיקה פורצות דרך, לצד מציאת פתרונות יישומיים במהירות שיא. ככה זה כשאתה אוהב את מה שאתה עושה.

 

ליאור הוא המנכ"ל, איש השיווק והכספים (ואם תשאלו אותו בקיצור, "המצביא"). אל תתפלאו אם עברתם ברחוב מתחת לבית שלו ועדשה קלטה אתכם והתחילה לצפצף. בימים יפים הוא מביא את הילד לעבודה, כי לשחק תופסת עם רחפנים כי זה ממש כיף (אם כי, לא כוחות...).

 

אם תקפצו לבקר ב-3rdEye תרגישו אווירה משפחתית וחברית, ריח של קפה שחור על האש, עבודה נינוחה והתרגשות באוויר.

ליאור נכנס בבוקר אחרי 3 שעות שינה בלילה כי היתה לו איזו פריצת דרך, חילופי בוקר טוב ופאזיק הכלב נוגס משהו במרץ, בודק כמה עמידה המעטפת החדשה שתיבחר היום למכשיר. אם תרצו להחליף מילה עם בוריס תצטרכו לתפוס אותו ברגע טוב בין סימפוניות, כי מוזיקה קלאסית באזניות היא השראה ברקע (זה ידוע שרחפנים עולים לאוויר עם מוצרט...) ואם בא לכם קצת לקנא, תמיד מרגריטה תשמח לחלוק חוויות מהטיול האחרון שלה בסופ"ש...

 

 

מה אנחנו מחדשים

 

3rdEye מביאה לעולם את מערכת האבטחה הרובוטית הראשונה. היכולת הייחודית שלנו מאפשרת לרובוט או לרחפן לזהות בני אדם, להבין אוטונומית את הסיטואציה ולתת את המענה המתאים בזמן אמת. למעשה אנחנו הופכים את עבודת השמירה – אחת העבודות הארכאיות, המיושנות, הסיזיפיות, שלא השתנתה עוד מימי הביניים – למודרנית ומתאימים אותה לזמננו. החזון הוא שעבודת השמירה תהיה מבוצעת באופן מוחלט על ידי מכונות, או אם תרצו - רובוטים.

המערכת תאפשר לאדם לפקח על המכונה ולא לעשות בעצמו את העבודה הקשה והמסוכנת. יש כאן חסכון בעלויות שמירה, חסכון בזמן, חסכון במשאבים וסט של יכולות חדשות, ביניהן תגובה טובה ומהירה יותר, יכולות לילה מדהימות ומעקב אוטומטי אחר חשודים. היות ואיש הביטחון כבר לא צריך לעקוב בעצמו אחר כל האזורים אותם הוא מאבטח, לרשותו יכולים לעמוד עשרות ואף מאות, רובוטים עצמאיים שמבצעים גילוי, כך שהוא מקבל כיסוי שטח גדול משמעותית.

בנוסף, קיים גם מימד של שמירה על חיי אדם. לאחרונה פנו אלינו לקוחות מחו"ל והציגו בפנינו נתונים מדאיגים לגבי פציעות שומרים באתריהם. רובוטים קל להחליף או לתקן, את גוף האדם – עדיין קשה.

אולי הנקודה הכי מפתיעה היא שכל אלו הינם בעלות שהיא מחצית מהעלות השנתית של שומר כיום.

 

 

 

האתגר הכי גדול שלנו

 

לעשות מהפכה בשוק עצום (כ- 200 מיליארד דולר בשנה) שנחשב למאוד אפור ואיטי. כדי שזה יקרה אנחנו צריכים אנשים עם חזון מתוך התעשייה ומחוצה לה, שיתמכו במהפכה אותה אנחנו מובילים. כבר עכשיו אנחנו מזהים תנועות טקטוניות בחברות ענק המעוניינות לאמץ את הטכנולוגיה שתחסוך כ- 80% מעלויות התשתית והשכר השנתיות.

 

 

אנחנו מאמינים שנצליח

 

1. כי במאתיים השנים האחרונות מכונות החליפו עבודות פיזיות, משעממות ומסוכנות כמעט בכל התעשיות, בעוד שתחום השמירה נותר, עד כה, מיושן כפי שהיה. 

2. כי היכולת הטכנולוגית שפיתחנו היא שובר שוויון בשוק. כבר היום הטכנולוגיה נמצאת בשימוש אצל לקוחות הקצה הדקדקנים ביותר, ועליה אנחנו מבססים את המוצר שלנו. 

3. כי הפידבקים מהלקוחות מוכיחים לנו שהשוק מוכן ומחכה למוצר שלנו.

4. כי הצוות הזה הוא כל יכול ורעב להצלחה.

 

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

 

שיתופי פעולה ואמונה בחזון. לעשות מהפכה בעולם האמיתי, להוציא מכונות להתמודד עם סביבה משתנה מחייב ניהול ופיתוח חכם ומדויק.

 

 

רצינו לומר תודה

על האמון המדהים שקיבלנו מהמשקיעים ומגופים ממשלתיים, לרבות תוכנית Tyco innovation המשתפים איתנו פעולה בניסיון להביא לעולם מהפכה אמיתית בתחום האבטחה.

 

 

בעוד שנה מהיום

 

o        נשנה באופן יסודי את האופן בו אבטחה מתבצעת

o        ביחד עם 50 עובדים, שעדיין עושים ברביקיו יחד כל יום חמישי בצהריים

o        ב-100 אתרים שונים בעולם

o        מעל 500 פלטפורמות רובוטיות שונות פרוסות

o        יחס רווחיות שיגרום לפייסבוק להסמיק 

 

 

 כדאי לעקוב אחרינו

 

כי זה העתיד. והעתיד כבר כאן... וגם כי תמיד מעניין לראות תחום אנושי שנכבש על ידי רובוטיקה, כמו AMAZON PRIME AIR, iRobot – כך גם יהיה מרתק לראות את 3rdEye משנה את האופן בו אבטחה ניידת מתבצעת.

 

 

ככה שומרים אתנו על קשר:

 

[email protected]

www.thirdeye-systems.com

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.