4 אפריל 2016 | מת'יו טורן
התניעו את תהליך בניית הסטארטאפ שלכם עם מספר אפליקציות גאוניות

להתחיל עסק זו חוויה מלהיבה אך מאתגרת. למזלנו, האינטרנט נמצא כאן כדי לספק לנו נגישות למאות כלים של עסקים קטנים כמו: סטטיסטיקות של תנועה, שיווק סלולרי, ועוד. אם אתם חדשים בעולם היזמות, 7 הכלים החיוניים האלו הם במיוחד עבורכם.

להתחיל עסק זו חוויה מלהיבה אך מאתגרת. למזלנו, האינטרנט נמצא כאן כדי לספק לנו נגישות למאות כלים של עסקים קטנים כמו: סטטיסטיקות של תנועה, שיווק סלולרי, ועוד.

אם אתם חדשים בעולם היזמות, 7 הכלים החיוניים האלו הם במיוחד עבורכם:   

 

 

1. Hopscratch

שירות המוגדר כ-"עסק בקופסא", Hopscratch מספק כל מה שאתם צריכים כדי להתחיל עסק חדש לחלוטין בתוך שבועיים. למי שאין את הזמן או האנרגיה לעשות מחקר ולבדוק כיצד להתחיל עסק קטן - לא צריך לדאוג. Hopscratch אפילו לא דורש שיהיה שם לעסק שלכם לפני שאתם מתחילים. 

עם שירותים כמו פתיחת אימייל, ארגון מסים, עבודת ניירת חוקית, לוגו, עיצוב כרטיס העסק ונייר מכתבים, ועוד הרבה יותר, Hopscratch מונע את הלחצים הכרוכים בבניית עסק מההתחלה על ידי כך שהוא עושה עבורכם הכל- ונותן פתרון מהיר במיוחד ומלא עבור העסק שלכם בעלות חודשית נמוכה.

החלק הטוב ביותר? Hopscratch משמש את כל סוגי היזמים, הן החדשים ביותר והן המנוסים. בעלי עסק חדש לא צריכים יותר להילחץ מניווט בעולמות של עבודה חוקית, עיצוב גרפי ויצירת אתר אינטרנט כאשר הם בונים את העסקים שלהם. יזמים סדרתיים לא צריכים לבזבז את הזמן היקר שלהם עם אותם תהליכי בניית סטארטאפ שהם חווים שוב ושוב עם כל עסק חדש- Hopscratch עושה זאת עבורם.

יזמים שמעדיפים להיות מעורבים בתהליך הסטרארטאפ יכולים לבחור ב“DIY” בחינם דרך Hopscratch. באמצעות בדיקה של הטיפים וההכוון העסקי של האתר, בעלי עסקים חדשים ומנוסים כאחד יכולים להבריק את יכולות הסטארטאפ שלהם בקצב שלהם. 

 

 

2. Canva

כלי נפלא עבור שיווק, Canva הוא שולחן עבודה ופלטפורמה של אייפד חינמיים, המאפשרים למשתמשים ליצור פרזנטציות, גרפיקה של מדיה חברתית ובאנרים מהממים, ללא כל ניסיון קודם בעיצוב. זה לוקח 23 שניות ללמוד את התכנית, לפי האתר של Canva, אשר מגיע עם טמפלטים קלים לשימוש למשתמשים חדשים, בעוד הוא מאפשר ללקוחות ותיקים יותר להתאים באופן אישי את היצירות שלהם עם מאפיינים מתקדמים יותר. 

בעוד מרבית מאלפי תמונות הקליפארט, פילטרים ומתווים הם בחינם, משתמשים מכל הסוגים (מהמגזר העסקים, האקדמי או בשימוש אישי), יכולים לרכוש פריטים נוספים עבור 1$ לכל פריט שיחויב רק לאחר שכל העיצוב פורסם. עבור מי שרוצה להוסיף עומק ליכולות עיצוב גרפי קיימות, Canva מציעה את ה-Canva Design School, חווית למידה חינמית המלאה בסרטוני הדרכה, סדנאות, ניוזלטרים ועוד. מאגר הנתונים הגדל של Canva הוא מושלם עבור גרפיקות השיווק שתמיד חלמתם עבור העסק שלכם.

 

 

3. Grasshopper

עסקים כיום נוצרים ממשרדים ביתיים, ממרחבי עבודה משותפים ומבתי קפה מועדפים, וליזמים אין זמן או משאבים הנדרשים להתקין מערכות טלפון יקרות וגדולות עבור החברות הצומחות שלהם. ואולם, בלעדיהם, כיצד היזמים יישארו מחוברים ליתר חברי הצוות, פרילאנסרים או לקוחות?

Grasshopper מאפשר ליזמים להפוך את הטלפונים החכמים שלהם לקווים עסקיים מקצועיים, ללא צורך בקניית חומרה נוספת או להתקין תוכנה המבזבזת זמן במכשירים שלהם. עם אפליקציה פשוטה והתקנה קלה, בעלי עסק יכולים לרכוש מספר טלפון של החברה עם אזורי חיוג של שיחות חינם ומספרי ראווה, אם יש בכך צורך, שמתחברים למכשירים קיימים. 

Grasshopper מאפשר גם לבעלי עסק להתקין שלוחות עבור שותפים, קולגות, ועובדים סביב העולם, כך שלקוחות יכולים להשיג בדיוק את מי שהם צריכים.  Grasshopper אפילו מתמלל הודעות קוליות עסקיות, שולח מסמכים בפקס לטלפון של המשתמש ומאפשר למשתמש לשלוח הודעות סמס מהקו העסקי שלו או שלה. עבור 12$ בחודש פלוס 0.06$ לדקה, יזמים יכולים להראות מקצועיים פי אלף בעיני מי שמתקשר אליהם.

 

 

4. Slack

סוף סוף, תקשורת בין חברי צוות, מפקחים ועובדים יכולה להיות מאורגנת במרחב אחד. Slack הוא שולחן עבודה שניתן להוריד ופלטפורמת נייד המעניקה תמיכה להודעות מיידיות בין צוותים, כאשר יש "ערוצים" נפרדים (או חדרי צ'ט) שמובחנים על ידי האש טאג #. משתמשים יכולים לחלוק בקבצים עם חברי הצוות שלהם, על ידי כך שהם גוררים ומורידים אותם בערוץ הנכון, ובכך ניתן לשלוח מסמכים, גיליונות אלקטרוניים, תמונות ועוד, בקלות ומבלי להעמיס על תיבת אינבוקס של חבר צוות.

המאפיין החדש ביותר של Slack, שכרגע נגיש רק לכ-50% מהמשתמשים, מאפשר לחברי צוות להתקשר אחד אל השני באופן אישי או דרך שיחות ועידה בתוך הפלטפורמה. בכך מתייתר הצורך עבור משתמשים להוריד אפליקציות של צד שלישי כמו סקייפ או Google Hangouts כדי לתקשר באמצעות אודיו ווידאו. Slack מספק למשתמשים גם התראות לשולחן העבודה ולטלפון החכם כאשר יש שיתוף של הודעות וקבצים, וכל אספקט של Slack ניתן לחיפוש, דבר המקל מאוד על מציאת פרויקטים במהירות ובקלות.  

 

 

5. LeadQuizzes

למרות ש-LeadQuizzes עדיין נמצא בשלב הבטא שלו, הוא כבר מוביל את תעשיית הלידים עם טמפלטים קלים לשימוש וממשק מגיב. משתמשים רבים במגוון רחב של תעשיות יוצרים למעלה מ-20,000 לידים וקישורים בכל חודש באמצעות פלטפורמה זו. 

עם ממוצע של 0.94$ לכל קישור עבור קליינטים מנוהלים והתאמה מרבית לתוכנת אימייל קיימת, LeadQuizzes מאפשר ליזמים להתאים אישית quizzes למטרת תנועה עכשווית באינטרנט, אוהדי מדיה חברתית ומגיבים לפרסומים וירטואליים. העיצוב הנקי שלו מגיב במהירות למכשירים של לקוחות, מנייד את הפירמוט שלו כדי שיראה נפלא על הנייד בדיוק כפי שיראה בטאבלטים ושולחנות עבודה. LeadQuizzes מקל על כל יזם להגדיל את רשימת התפוצה שלו ולהכניס עוד קליינטים או לקוחות.  

 

 

6. The Business Journals

ייתכן ותבזבזו זמן רב בחיפוש אחר אירועים של עסקים קטנים בעיר שלכם, אבל אין בכך צורך. The Business Journals עושים זאת עבורכם.

כפלטפורמת פתרונות מדיה שמתמחה במתן כיסוי מקיף של עסקים מ"פרספקטיבות מקומיות, אזוריות ולאומיות", The Business Journals מספקים לוחות זמנים של אירועי יזמות בערים גדולות בארה"ב. אם תסתכלו בלוח שנה מדי פעם, תוכלו לראות ולהירשם למאות אירועים של עסקים קטנים, ובכך להיפתח להזדמנויות לשיווק, רישות ובניית כישורים. 

 

 

7. Todoist

יש מאות אפליקציות של רשימות to-do בשוק, אבל אף אחת מהן לא מארגנת עבורך את חיי היומיום כפי שעושה Todoist. עם אפליקציה נקייה זו, הנגישה עבור כמעט כל הפלטפורמות כולל אייפון, אנדרואיד, גוגל כרום, פיירפוקס, סאפארי ועוד, משתמשים יכולים לחלק פרויקטים גדולים להגדיר קטגוריות, לקבל התראות דרך הנייד כשהגיע זמן הביצוע, לקדד לפי צבעים את רשימת הto-do שלהם על ידי סדר עדיפויות ואפילו לחלק מטלות למשתמשי Todoist אחרים.

עבור משתמשים שנמצאים בתנועה, Todoist יכול לשלוח תזכורות מבוססות מיקום במהלך היום באמצעות סמס, אימייל או התראה למייל. Todoist Karma, אלגוריתם האיתור-פרודוקטיביות של התכנית, ממפה בצורה מסודרת את התדירות בה אתם מצליחים להשלים את רשימת המטלות שלכם, הן באופן כללי והן עבור קטגוריה מסוימת. עם מאפיין זה משתמשים יכולים לתכנן באופן פרקטי כמה זמן ייקח להם להשלים מטלות בעתיד ואז לבנות לוחות זמנים מדויקים יותר. 

 

 

מי שחדש בבניית עסק מההתחלה יכול לדאוג פחות כאשר יש לו 7 כלים הכרחיים מבוססי אינטרנט אלה. באלו אתם מתכננים להשתמש כדי להקל על תהליך הסטארטאפ? על אלו מוצרים ושירותים אתם יכולים להמליץ ליזם חדש לחלוטין?

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.