27 אפריל 2016 | מערכת StartIsrael
קהילה ישראלית - Streets Hub רחובות

Streets Hub הוא בית חברתי ליזמים אשר פועל ללא מטרות רווח ומתמקד בחיבור בין רחובות 'עיר המדע והתרבות' לבין תעשיית הסטארטאפים הישראלית, המשמשת כקטר הצמיחה הכלכלית של מדינת ישראל. כל זאת תוך ניהול אג'נדה חברתית של קידום המצוינות בעיר ופיתוח אוכלוסיות מוחלשות.

השבוע בקהילה ישראלית אנו שוב בעיר המדע והתרבות - רחובות, שם החלה את פעילותה לאחרונה קהילת Streets Hub

 

הקהילה שלנו

Streets Hub הוא בית חברתי ליזמים אשר פועל ללא מטרות רווח ומתמקד בחיבור בין רחובות 'עיר המדע והתרבות' לבין תעשיית הסטארטאפים הישראלית, המשמשת כקטר הצמיחה הכלכלית של מדינת ישראל. כל זאת תוך ניהול אג'נדה חברתית של קידום המצוינות בעיר ופיתוח אוכלוסיות מוחלשות.

הרעיון עלה משיחה תוך כדי לגימת בירה בין חברים, כיאה לרעיונות גדולים smiley

שלושת היזמים: רן סטיריובל ויינר ועומר ורד (בתמונה הראשית מימין לשמאל), בעלי ניסיון עשיר בהיי טק בכלל ובתכניות סטארטאפים בפרט, פועלים בהתנדבות ובתמיכת עיריית רחובות מתוקף אהבתם לעיר בה גדלו והתחנכו, ומתוך השאיפה למתג את רחובות כמרכז חדשנות טכנולוגי באזור השפלה ולמשוך יזמים וחברות עסקיות נוספות לעיר.

סביב המיזם גובש צוות של 25 חברים מתחום ההיי טק ששותפים לחזון וביחד עם צוות המייסדים מתייחסים למיזם כסטארטאפ חברתי, ביחד עם שותף נוסף – עמותת Tech-Career. הקהילה חרתה על דגלה חיבור אוכלוסיות בתת-תעסוקה (לפי מדד מעלה), אשר יקבלו קדימות בכניסה לחממה. 

קהילת Streets Hub כוללת סטודנטים ואנשי סגל מהאקדמיה, יזמים מתחילים, חברות סטארטאפ מהאזור ואת העובדים עצמם של ענקיות הטכנולוגיה שהתמקמו באזור.

בין שירותינו יוכלו היזמים להינות מחלל משרדים, WIFI, וקשת רחבה של שירותי תמיכה ומנטורינג (ייעוץ משפטי, טכנולוגי, פיננסי, שיווקי וכו'). כל זאת על מנת שיוכלו להזניק את החברה שלהם משלב הרעיון לחברה עסקית הפועלת כעמוד תווך בקהילה ובעיר רחובות.

בימים אלו פתחנו את ההרשמה להאב שלנו, ואנו מחפשים יזמים איכותיים, עם רצון, תשוקה, יכולת ומחויבות למטרה. הרשמה בקישור הבא. מספר המקומות מוגבל. 

 

 

מדוע בחרנו להקים את הקהילה דווקא במיקום זה

מאחורי Streets Hub יש צוות גדול של הפועל בהתנדבות ובתמיכת עיריית רחובות, מתוקף אהבתם לעיר בה גדלו והתחנכו.  

הרעיון בבסיס הקמת הבית ברחובות התגבש משלוש סיבות עיקריות:

1. עיר אקדמית- ברחובות ישנם שלושה מרכזים אקדמיים משמעותיים: מכון וייצמן, הפקולטה לחקלאות של האוניברסיטה העברית ומכללת פרס.

2. אוכלוסייה צעירה- נהירת צעירים לעיר גם בשל מחירי הנדל"ן.

3. פארק המדע- מרכז הייטק גדול המאגד בתוכו החל מסטארטאפים קטנים ועד לחברות ענק.

אם מתחשבים בשלוש הסיבות הנ"ל, הרי ששאיפתנו היא למתג את רחובות 'עיר המדע והתרבות', כמרכז חדשנות וטכנולוגיה ארצי ולמשוך יזמים וחברות עסקיות נוספות לעיר.

 

 

הייחוד בקהילה שלנו

אנו מסתכלים על Streets Hub כעל הסטארטאפ החברתי שלנו - וזוהי המוטיבציה הגדולה ביותר עבורנו. ישראל ידועה בפיתוח יזמים צעירים ובקידומם כחלק ממיתוגה כ-Startup Nation ואנו לוקחים את זה לשלב הבא. הבית פועל בהתנדבות מלאה והיזמים מתבקשים לשלם רק דמי רצינות, ללא חיוב עלויות על המקום, ההרצאות, התמיכה המקצועית, המנטורינג וכו'. כחלק אינטגרלי מכך, חברי הקהילה יוכלו ליצור קשרים עם חברים נוספים בקהילה, על מנת לחזק את המיזם שלהם ובד בבד לחזק מיזמים נוספים. באופן זה אנו שואפים להבטיח עזרה הדדית שתועיל ותמקסם את היכולות של כל חברי הקהילה.

בנוסף הקהילה שלנו חזקה במיוחד בתחומים: Ag-Tech, Bio-Tech, Food-Tech, 3D Printing ועוד, בעיקר בזכות האקדמיה המשמעותית – אשר מובילה ליזמות ברוב תחומים אלו.

 

 

 

המשמעות של להיות קהילת יזמות בישראל

הקמנו את הקהילה בכדי לעזור לקדם את העיר שלנו, שכולנו מאוד אוהבים, לחזק אוכלוסיות חלשות ולתמוך ביזמים צעירים. אנחנו שואפים לבנות קהילה שתהווה מודל לעבודה משותפת, הפרייה הדדית וחיבור חיובי בין אנשים, מתוך אמונה שנוכל להשפיע על דרך החיים בעיר ואף בארץ.

 

 

קהילה מפרגנת לקהילה

אנחנו מפרגנים ל- StarTAU, Hubanana, The Nest ו-HAC שתומכים, מייעצים ועוזרים מהרגע הראשון. אחת הסיבות לכך שישראל הפכה ל-Startup Nation היא העזרה ההדדית של היזמים אחד לשני ותענוג לראות איך זה בא לידי ביטוי הלכה למעשה.

 

 

כדאי לכם לעקוב אחרי הפעילות שלנו

בכל שבועיים אנו עורכים הרצאה חינמית שמטרתה לקדם את היזם ולהעניק כלים רלוונטיים לקידום סטארטאפ בשלביו השונים. כל פגישה תאפשר יצירת קשרים שמטרתם עזרה הדדית וקידום הסטארטאפים השונים, על ידי מתן התמיכה הדרושה לכל יזם, בין אם זה בתוך הקהילה עצמה או על ידי מנטורינג ותמיכה מקצועית. במקביל הקהילה תפעיל גם קורסים ושירותים מקצועיים לטובת יזמים.

מרכז היזמות מתוכנן להיפתח ביולי בעזרת שותפות שנרקמה עם עיריית רחובות. בראשות סגן ראש העיר, עו"ד מתן דיל.

 

 

 

ככה שומרים איתנו על קשר:

ניתן ליצור עימנו קשר דרך עמוד הפייסבוק, דרך עמוד המיטאפ או דרך המייל שלנו:[email protected]

תגובות

1. Streets Hub | 27 אפריל 2016

לינק לרישום להאב ברחובות

תודה רבה על הפרגון. איזה כייף!
מוזמנים לשתף ולעזור לנו להפוך את עיר המדע לבית לסטארטאפיסטים מבטיחים. תהליך ההרשמה לחממה נפתח השבוע וניתן להירשם בלינק הבא - https://goo.gl/kRbzhA


הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.