1 מאי 2016 | מערכת
מרחבי העבודה המשותפים מחליפים את המשרדים: הלפטופ עליכם, כל השאר - עליהם.

אם אתם מרגישים שיותר ויותר אנשים מדברים סביבכם (לרוב, אפילו בהתלהבות) על כך שהמשרד האישי שלהם יושב במרחב עבודה משותף - אתם בהחלט צודקים. אמנם עד לפני כמה שנים המגמה הזו היתה מוגדרת כטרנד שעשוי לחלוף, אך היום הבשורה דווקא הפוכה: עבודה במרחבים משותפים הפכה להיות נוחה יותר, יעילה יותר ומשתלמת יותר. חוזי שכירות וארנונה –OUT, גמישות ומזעור סיכונים - IN.

אם אתם מרגישים שיותר ויותר אנשים מדברים סביבכם (לרוב,אפילו בהתלהבותעל כך שהמשרד האישי שלהם יושב במרחב עבודה משותף אתם בהחלט צודקיםאמנם עד לפני כמה שנים המגמה הזו היתה מוגדרת כטרנד שעשוי לחלוף, אך היום הבשורה דווקא הפוכהעבודה במרחבים משותפים הפכה להיות נוחה יותריעילה יותר ומשתלמת יותרחוזי שכירות וארנונה OUTגמישות ומזעור סיכונים IN. 

 


נמאס לכם לעבוד מהבית אבל אתם נרתעים מהתחייבויות ארוכות טווח בשכירת משרד? הנה חמישה דברים שאולי לא ידעתם על שכירת מרחבי עבודה בחללים משותפים:

 



1. רק קחו את הלפטופ ובואו.

 

קודם כל כדאי לחדד דבר חשוב: בעוד שמרחבי העבודה מוגדרים כ"משותפים", אין בהכרח הכוונה לישיבה במקום אחד. להיפך, מרבית השוכרים במרחבים אלה נהנים דווקא ממשרד פרטי משלהם שאינו נמצא בחפיפה עם משרדים שכנים. למעשה, כיום קרוב ל 40 אלף מ”ר ברחבי ישראל מוגדרים כחללי עבודה משותפים, הכוללים גם שטח נכבד של משרדים פרטיים.כאמור,מתחמים אלה מציעים לשוכרים מכלול שלם ומקיף של שירותי משרד:לא רק שולחן וכסא אלא גם כתובת אמיתית למשלוח דואר וחשבוניות, שירותי טלפון, חדרי ישיבות מאובזרים ומפוארים, מדפסת ומכונת צילום, חיבור לאינטרנט ושירותי IT כגון video conference, מטבחון ופינת קפה, ואפילו (למי שמעוניין בכך) שירותי מזכירות צמודים.
 

 

2. שכחו מטווח ארוך הקצר הוא העתיד של המחר.


מי שחושב לשכור משרד משלו עלול למצוא את חלומותיו הוורודים, על פי רוב, מכוסים באבק של טיח שיפוצים, עמלות עורכי דין (כי חוזי שכירות הם לא עניין של מה בכך) והשקעה כלכלית הרחוקה מלהסתיים. לעומת זאת, מרחבי עבודה גמישים מציעים אפשרות שכירת משרד פרטי ללא התחייבות, לתקופות זמן ארוכות ובמחיר משתלם. לפיכך, אתם יכולים למזער את הסיכונים הכלכליים שלכם וליהנות מסביבת עבודה חדישה ומפנקת מבלי להשקיע מעבר למה שבאמת צריך.

 

 

3. גם לעצמאי הקטן וגם לסטארט-אפ שחולם בגדול.


“גם גוגל ישראל התחילו ממש כאן, אצלנו במשרדים” אומר רון יריב, מנכ”ל ריג’ס ישראל. “למעשה, מאחר ושירותי המשרד שלנו מותאמים אישית ללקוח לפי רצונותיו וצרכיו, ה”עובדים” שלנו יכולים להיות עצמאיים וקטנים יחסית. חברות סטארט אפ בשלב התארגנות או אפילו משרדי לוויין של תאגידי ענק בינלאומיים- אין לנו שום הגבלה על גודל העסק או היקפו. לעיתים קרובות ניתן לראות במסדרונות גם חברות גדולות אשר מחליטות, למשל, לשפץ את חלל המשרדים הקיים שלהן וזקוקות למקום חלופי וראוי לא פחות” מסביר יריב.

 



4. הכניסה מיידית ללא עיכובים.


החלטתם לפתוח עסק או שהעסק הקיים שלכם צריך כתובת קבועה (ואפילו יוקרתית) מבלי שתהיו שם מדי יום? לחללי העבודה המשותפים אפשרות להשכרה יומית, שבועית או קבועה יותר והדבר יכול להתרחש אפילו מהיום להיום, כולל כל השירותים הנלווים. פשוט נכנסים, מתיישבים ועובדים. אופציה נוספת היא משרד ווירטואלי- כתובת עסקית יוקרתית של מרכז העסקים, שירות מענה טלפוני אנושי, ומספר ימים בחודש בהם ניתן להגיע למרכז ולעבוד ממשרד פרטי.

 


5. מחפשים מקום לפגישות עסקיותמצאתם.

 

כדאי לדעת שהחברות המובילות המספקות מרחבי עבודה משותפים מעניקות גם אפשרות לשכור חדרי ישיבות המאובזרים בכל מה שצריך: מערכות הקרנה חדישות, מערכת הגברה, ציוד ווידאו קונפרנס ועוד. חדרים אלה אידיאליים לפגישות עסקיות מרובות משתתפים, הדרכות וגם פגישות אישיות. גם את חדרי הישיבות ניתן לשכור לפי שעה, לחצי יום ואף ליום שלם.

 

 

בואו ליהנות מנוכחות עסקית בתקציב המתאים לכם עם מרחבי העבודה המשותפים.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.