14 יוני 2016 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את Capricia Productions

מכירים את זה שאתם שומעים מוסיקה, עוצמים את העיניים ומדמיינים דברים? אז אנחנו ב-Capricia Productions הופכים את זה למציאות. דמיינו קליפ ממש טוב שראיתם פעם, רק שאתם יכולים ללכת בתוכו, להרים חפצים ולהשתמש בהם, ולהניע את העלילה כל זה בזמן שהסביבה והעולם בסנכרון מושלם עם המוסיקה. אנחנו הופכים מוסיקה למשחקי מחשב.

מי אנחנו

מכירים את זה שאתם שומעים מוסיקה, עוצמים את העיניים ומדמיינים דברים? אז אנחנו ב-Capricia Productions הופכים את זה למציאות. דמיינו קליפ ממש טוב שראיתם פעם, רק שאתם יכולים ללכת בתוכו, להרים חפצים ולהשתמש בהם, ולהניע את העלילה כל זה בזמן שהסביבה והעולם בסנכרון מושלם עם המוסיקה.

אנחנו הופכים מוסיקה למשחקי מחשב.

צוות הפיתוח של החברה כולל כ-10 אנשים, רובם מישראל אך גם מבריטניה, ארה"ב וסינגפור. הצוות המוסיקלי שלנו כולל אמנים מוכרים מלהקות ענק, ביניהם Guns N' Roses, (former) Evanescence, Within Temptation, Epica  ועוד.

 

 

 

מה אנחנו מחדשים

זוכרים שפעם, רק שמענו מוסיקה (גם אנחנו לא...) ואז הגיע מישהו ואמר "אולי נשלב בין מוסיקה לטלוויזיה" וכך נולד הווידאו-קליפ? ובכן משום מה, אף אחד לא עשה את זה למשחקי מחשב. ברמת החוויה, אנחנו למעשה צורכים מוסיקה באותה צורה כבר למעלה מ-60 שנה ולנו זה מאוד מוזר שאף אחד עוד לא ניסה. זה אולי רעיון מאוד גרוע – אבל זה מוזר שהוא לא נוסה.

 

 

 

 

האתגר הכי גדול שלנו

המאבק בין מוסיקה והמקום אותו אנחנו רוצים לתת לה ובין ה-Game-play (מכאניקות המשחק) הוא נצחי וקשה. האתגר הגדול שלנו הוא לאזן בין השתיים ככה שהחוויה לא תהיה "סתם" עוד משחק עם מוסיקה מגניבה וגם לא "סתם" עוד אלבום עם גימיק "זול".

 

 

אנחנו מאמינים שנצליח

כי לעשות משהו ולהאמין שתכשל זה קצת טיפשי... לא?

 

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

לחיות בסרט

 

 

רצינו לומר תודה

אי שם יש כמה מאות אנשים שמעולם לא פגשנו שכבר למעלה משנה תורמים לנו כל חודש דרך אתר בשם Patreon, רק כי הם מאמינים בפרויקט ובוויזן שלנו. זה לא ברור מאליו והאמת שזה די מדהים אותנו ולהם מגיעה המון המון תודה.

 

 

בעוד שנה מהיום

כמו היום – קמים בבוקר ועושים את מה שאנחנו אוהבים עם האנשים שאנחנו אוהבים. יכול להיות שנהיה כבר יותר אנשים ונתעסק בסכומים גדולים יותר, אבל אלו כבר פרטים טכניים.

 

 

כדאי לעקוב אחרינו

זה נחמד לראות חברות שתמיד עושות את ההחלטות שלהן לפי ה"אני מאמין" שלהן, ולבחון האם הן מצליחות או נשרפות. מה גם – בסופו של יום אנחנו עושים אלבומי מוסיקה שמופקים כמשחקי מחשב... כמה גרוע זה כבר יכול להיות? :)

 

 

 

ככה שומרים אתנו על קשר:

אי-מייל: [email protected]

אתר:www.CapriciaProductions.com

פייסבוק: CapriciaMusic

טלפון: 02-6501054

משרדי החברה ממוקמים ברחוב החוצב 7, ירושלים

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.