15 יולי 2016 | גראנט קארדון
להיות חכם לא יהפוך אותך להיות יוצר על

אני לא צריך אנשים חכמים סביבי. הבנקים נכשלו והם מלאים באנשים חכמים. אני צריך אנשים שינקטו פעולה. איך אתה יכול להיות אותו אדם הנוקט פעולה? אתה לא צריך דוקטורט מ-MIT. אתה לא צריך הרבה כסף. אתה אפילו לא צריך להיות הכלי החד ביותר במגירה.

אני לא צריך אנשים חכמים סביבי. הבנקים נכשלו והם מלאים באנשים חכמים. אני צריך אנשים שינקטו פעולה. איך אתה יכול להיות אותו אדם הנוקט פעולה? אתה לא צריך דוקטורט מMIT-. אתה לא צריך הרבה כסף. אתה אפילו לא צריך להיות הכלי החד ביותר במגירה.

 

זה מה שאתה צריך:

 

 

נוקטי פעולה מתעוררים מוקדם

אנשים חושבים שאני עובד 24 שעות ביממה אבל אני לא ער כל הלילה - אני הולך לישן מוקדם. אני עושה זאת כדי שאוכל להתעורר מוקדם. אני שולט בזמן כאשר אני הולך לישון בלילה בסביבות 21:00 או 22:00. אני יודע שאני לא אייצר משהו בשעה מאוחרת בלילה, אחרי השעה 22:00 מרבית האנשים מסתבכים בצרות או צופים בשטויות בטלוויזיה. אנשים עם בעיות בחיים לרוב נשארים ערים מאוחר מדי וצופים בשטויות בטלוויזיה. להתעורר מוקדם מעניק לי נקודת פתיחה טובה בכל יום. אני יכול להסדיר את הראש והגוף שלי, לפני שאני יוצא לתקוף את היום.

הראו לי את האדם הראשון שער בשכונה שלכם ואני אראה לכם את האדם היצרני ביותר בשכונה. אני רוצה לראות את השמש צצה. אני מצליח לעשות יותר מהמתחרים שלי. נוקטי פעולה רוצים להיות הראשונים בעיר שלהם שאומרים "בואו נעשה רוק אנד רול". כאשר כל השאר שותים את כוס הקפה הראשונה שלהם, אני כבר התעמלתי, כתבתי את מטרותיי, התלבשתי... התחלתי לפני כולם! היו אתיים ושחקו בצורה הוגנת. כיצד תעשו זאת? קומו ראשונים והתחילו לפני כולם.

 

 

נוקטי פעולה מתכננים בצורה אובססיבית 

בתחילה ייתכן וחלק מכם תחשבו שתכנון הוא רק דרך נוספת להתמהמה - וזה אכן יכול להיות. אני בניתי את החברה הראשונה שלי ללא תכנית עסקית. אנשים רבים מתכננים יותר מדי ולא נוקטים בפעולה. כאשר אני מתחיל לדבר על תכנון אני מדבר על כתיבת המטרות שלכם והחלומות שלכם. חשוב שתהיה לכם תכנית קרב יומית כדי שתדעו מה עליכם לעשות, השיחות שעליכם לבצע, הפגישות שעליכם לקיים. 

אתם חייבים תכנית קרב יומית. ללא תכנית זו אתם תהיו חסרי כיוון. אני נכנס למלחמה מדי יום. אני מוכן לפעולה, שתיתי, אכלתי, יש לי זמנים מסודרים להפסקה ואני יוצא לקרב. לכו כל יום לקרב בידיעה שאתם נכנסים לתכנית פעולה אותה עליכם לבצע. תנו לאחרים פשוט להגיע לעבודה, או רק לעבוד, או רק לעשות את עבודתם, או לעשות "מספיק". הזכירו לעצמכם מדוע אתם עושים את מה שאתם עושים. אני משתמש ב- 10X Planner כדי להבטיח מבנה, פרודוקטיביות, ומטרה.

 

 

נוקטי פעולה מטפלים בעצמם

שלטו בגוף שלכם. אם אתם לא תעשו זאת - לעולם לא תהיה לכם שליטה על היום שלכם, הקליינטים שלכם, או הכסף שלכם. אנשים שרוצים לנקוט בפעולה הולכים לחדר הכושר, הם לא רק מדברים על כך שהם רוצים ללכת. כולם רוצים להיראות טוב אבל אף אחד לא רוצה לנקוט פעולה. דרך מצוינת להשקיע את זמנכם היטב ולהגביר את הביטחון שלכם והאנרגיה היא להתעמל - גם אם זה רק מעט - בתחילתו או בסיומו של כל יום.

תראו, אתם לא חייבים להצטרף לחדר כושר או אפילו לעזוב את הבית. הפסיקו להסתכל על אימונים כעל אימון בלבד ורק עניין גופני פיזי, והתחילו לראות בהם דרך להפעיל את הגוף ולהניע אותו לפעולה ולהזין את היצירתיות שלכם.

עשו את הפעולות הבאות: 10 קפיצות, 10 כריעות, 10 שכיבות-סמיכה.
 

אנשים שמטפלים בעצמם כבר  נוקטים פעולה. הראו לי מישהו שהוא חטוב ושרירי ואראה לכם מישהו שהוא פעיל. אני אומר לאנשים כל הזמן, מדוע להתעמל בחדר הכושר רק פעם בשבוע רק כדי שהשרירים ייתפסו מבלי לראות שינוי? זה חייב להיות עקבי. יצרני על מטפלים בגוף שלהם, שותים הרבה מים, ומזינים עצמם במזון בריא. אני לא רואה את אנשי מכירות המעולים שלי אוכלים ממתקים בצהריים ואז סוגרים שלוש-ארבע עסקאות לאחר מכן. תטפלו בעצמכם.

 

 

אנשים פעילים ברמה נורמלית הם ככל הנראה השכיחים ביותר בחברה שלנו כיום. רמה זו של פעולה יוצרת את מעמד הביניים והיא למעשה המסוכנת ביותר- מאחר וזה נחשב מקובל. אנשים בקבוצה זו מבזבזים את חייהם בנקיטת מספיק פעולה כדי להיות ממוצעים וליצור חיים נורמליים, נישואים וקריירות. אולם, הם לא עושים מספיק כדי ליצור הצלחה אמיתית.

אני מעדיף את איש המכירות שלי על פני כל דוקטורנט.

תגובות

1. איתן | 18 יולי 2016

שורה תחתונה : ל-ע-ש-ו-ת !


הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.