26 אוקטובר 2016 | מערכת
מידע נחוץ ביותר על ביטוח משכנתא בשביל יזמים

יזמים צריכים לדעת שהשקעה אטרקטיבית נמדדת בין היתר לפי מידת הפיצוי שניתן לקבל במקרה של אסון, נזק או אירוע בלתי צפוי. ענף הנדל"ן הוא דוגמא מצוינת לפרמטר הזה ומומלץ להיעזר בטיפים מענף הביטוח כדי לזהות יוזמות מוצלחות גם בתחומים אחרים. הנה כל הפרטים.

יזמים צריכים לדעת שהשקעה אטרקטיבית נמדדת בין היתר לפי מידת הפיצוי שניתן לקבל במקרה של אסון, נזק או אירוע בלתי צפוי. ענף הנדל"ן הוא דוגמא מצוינת לפרמטר הזה ומומלץ להיעזר בטיפים מענף הביטוח כדי לזהות יוזמות מוצלחות גם בתחומים אחרים. הנה כל הפרטים.

 

נטילת יוזמה דורשת מבנה אישיות מסוים שלא נמצא אצל כל אחד. המשקיעים הם בדרך כלל אנשים עם יכולת אנליטית מפותחת, מחשבה לטווח ארוך וכמובן אומץ. מצד שני, כל יוזמה חייבת להיות נטועה היטב בקרקע.

 

אין טעם לגלות יוזמה בענפים לא רווחיים או לקחת סיכונים מיותרים שלא מגלמים תשואה ראויה. כתוצאה מכך, העצה הכי חשובה עבור יזמים ומשקיעים היא לבדוק כבר בשלב מוקדם איזה פיצוי אפשר לקבל במקרה של נזקים בלתי צפויים.

 

ענף הנדל"ן הוא דוגמא מצוינת לעיקרון הזה. היתרון של השקעה בנדל"ן ברורה לכולם: המחירים כל הזמן עולים, אפשר להשיג נכסים עם תשואה בטוחה לטווח ארוך ותמיד ניתן להחליף בין דירות במקרים של קשיים כלכליים. מנגד, נכסי נדל"ן חשופים לסיכון גבוה. שריפות, גניבות, ליקויים, תקלות, רעידות אדמה, פגעי טבע וכן הלאה עלולים להוריד לטמיון השקעה של מיליוני שקלים. הפתרון הוא לכסות את ההשקעה ולהשתמש בין היתר בכלים כמו ביטוח דירה ומשכנתא.

 

למה חשוב לרכוש ביטוח בהשקעות נדל"ן?

יזמים בכל תחום יכולים וצריכים להיעזר במסקנות מענף הנדל"ן כדי לשפר את סיכויי ההצלחה שלהם. בענף הזה חשוב מאוד לרכוש ביטוח מקיף ולהיעזר ביתרונות שלו.

 

ראשית, סביר להניח שאין לכם את כל ההון העצמי הנדרש כדי לקנות את הדירה, אז לכן תפנו לבנק ותבקשו משכנתא. מיד אחרי זה תצטרכו לרכוש ביטוח משכנתא ולהגן על עצמכם מתנודתיות של הריבית, מירידת ערך לדירה ומפגיעה ביכולת ההשתכרות. הביטוח גם יאפשר לכם להגן על ההשקעה במקרים שבהם לא תמצאו שוכר והוא ימנע הצטברות חובות מול הבנקים.

 

שנית, חשוב לרכוש ביטוח בהשקעות נדל"ן כי מדובר על הוצאה יחסית נמוכה. זו השקעה משתלמת לטווח הקצר והארוך ובעזרתה אפשר להשיג גם הרבה שקט נפשי. משקיע או יזם שיודע שיש מאחוריו ביטוח יכול להרשות לעצמו לבצע מהלכים אסטרטגיים. הוא לא יפחד להיכנס כשותף בקבוצות רכישה, לנצל את המשאבים הכספיים שעומדים לרשותו כדי לשפץ בתים ודירות ולהחליף נכסים כדי לנצל מגמות בשוק ההון.

 

מה הקשר בין משכנתא, נדל"ן והשקעות אחרות?

ענף הנדל"ן הוא כאמור רק דוגמא לאופן שבו ניתן לכסות השקעה מסוימת מפני נזקים בלתי צפויים. העיקרון שעומד מאחורי רכישת ביטוח דירה, משכנתא או תכולה תקף גם בענפים אחרים.

 

הדגש הוא על בדיקה לעומק של אופי ההשקעה ועל הימנעות מצעדים פזיזים. במקביל, יש לבחון כל הזמן אמצעי גיבוי ופתרונות שיעניקו פיצוי כספי הולם. 

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.