13 דצמבר 2016 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את QuietLife

חברת QuietLife היא החברה להשקטת רעשים הראשונה והיחידה בעולם המשתמשת בטכנולוגיה (מוגנת בפטנט) של הנחתת גלי קול נמוכים כדי לשפר את חייהם של האנשים. החזון שלנו הוא עולם בו כולם יוכלו לחיות אורח חיים שקט מבלי להיות מוטרדים מרעשים.

מי אנחנו

חברת QuietLife היא החברה להשקטת רעשים הראשונה והיחידה בעולם המשתמשת בטכנולוגיה (מוגנת בפטנט) של הנחתת גלי קול נמוכים כדי לשפר את חייהם של האנשים. החזון שלנו הוא עולם בו כולם יוכלו לחיות אורח חיים שקט מבלי להיות מוטרדים מרעשים. החברה מורכבת מצוות מוכשר של יזמים: נתנאל אייל הוא מנכ"ל החברה ושותף בחברה, השואף לתוצאות ועם תשוקה לעבודה שלנו. יוני בזק הוא ה-CTO ושותף יצירתי שתמיד מגיע עם רעיונות יצירתיים. יהודה הוניקמן הוא ה-CMO של החברה שדואג ותמיד נלחם להגיע לתוצאות שחשובות לו. ציבי איינהורן היא ה-CFO  ומנהלת המשרד המונעת לתוצאות בכל מה שהיא עושה.

 

 

 

 

מה אנחנו מחדשים

החידוש שלנו הוא ביצוע השקטת רעש של גלי קול נמוכים באמצעות טכנולוגיה חדשנית. המוצר הראשון שנמצא בעיצומו של פיתוח, ומכרנו כבר מעל 14.5 אלף יחידות ממנו במכירה מוקדמת בסכום של מעל 1.45 מליון דולר באתר אינדיגוגו, הוא משקיט נחירות "silent partner". החברה עובדת על מספר פיתוחים עתידיים נוספים וביניהם:QuietCollar – להשקטת נביחות של כלבים (בעיה גדולה באירופה בין השכנים),  QuietLab – מעבדה ניידת לזיהוי של SleepApnea, השקטה של רעשי כביש ודרך, השקטה של מכוניות, יצירת משרד שקט בתוך בית מבודד מרעשים חיצוניים, השקטה של מזגן ועוד...

 

האתגר הכי גדול שלנו הוא...

אתגר טכנולוגי - חיזוי גלי קול עתידיים (Prediction) של מקורות קול אורגניים (חיות\אנשים).

 

אנחנו מאמינים שנצליח כי...

יש לנו צוות מגובש מוצלח הפועל להשגת תוצאות ומונע מדאגה לאחר. אנחנו מנסים כל כיוון אפשרי ולא אפשרי, ומאמינים בהצלחה שלנו.

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

להיכשל לפעמים. אבל "שבע יפול צדיק וקם". אנחנו לומדים מכל כישלון, מוצאים מה בכל זאת אפשר לקחת ממנו, וממשיכים לרוץ הלאה.

 

רצינו לומר תודה ל...

לצוות הנפלא שלנו, למשקיעים הראשונים שהשקיעו בנו כשעוד לא היה לנו כמעט כלום, ונתנו לנו תמיכה ויותר חשוב מזה ביטחון והצלחה בדרך. לצוות התומכים שלנו, בוב רוזנשיין שנתן לנו בתור יזמים מתחילים עצות שלא יסולאו מפז, אורנה פסח, שקישרה אותנו עם האנשים המתאימים, פרופסור רפאל פיינמסר מנהל המחלקה לאף-אוזן-גרון בבילינסון וד"ר שגית שושן, חוקרת שינה ממכון ויצמן שסייעו לנו בתחום המדעי לגבי הנחירות ועוד רבים וטובים.

 

בעוד שנה מהיום...

יהיה לנו מוצר עובד ומאות אלפי לקוחות מרוצים בכל העולם. שלושה מוצרים נוספים הנמצאים לקראת סיום הפיתוח שלהם, ועשרים מהנדסים שעובדים במעבדות מתקדמות על המוצרים הבאים של החברה.

 

כדאי לעקוב אחרינו כי

 אנחנו דואגים לשקט בעולם, אז קשה לשמוע עלינו בלי לעקוב אחרינו...

 

ככה שומרים אתנו על קשר… 

אתר החברה :  http://quietlife.tech

משרדי החברה נמצאים בירושלים

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.