16 פברואר 2017 | מת'יו טורן
10 אנשי שיווק דיגיטלי שכדאי לעקוב אחריהם

לא משנה עד כמה אתם מנוסים בעולם השיווק הדיגיטלי, זהו תמיד יהיה צעד חכם להקיף את עצמכם במקצוענים אחרים. החדשות הטובות הן שיש אינספור אנשי שיווק דיגיטלי שמוכנים לשתף את עצותיהם. החדשות הרעות הן, כמובן, שזה לא תמיד קל להבדיל בין ה'גורואים האמתיים' לבין ה'גורואים בעיני עצמם'.

 

לא משנה עד כמה אתם מנוסים בעולם השיווק הדיגיטלי, זהו תמיד יהיה צעד חכם להקיף את עצמכם במקצוענים אחרים. החדשות הטובות הן שיש אינספור אנשי שיווק דיגיטלי שמוכנים לשתף את עצותיהם. החדשות הרעות הן, כמובן, שזה לא תמיד קל להבדיל בין ה'גורואים האמתיים' לבין ה'גורואים בעיני עצמם'.

 

לכן, חמשת המאפיינים הבאים יעשו לכם סדר. מומחי השיווק בהמשך הכתבה עומדים לפחות בקריטריון אחד מתוך הבאים:

* הם יכולים להציג תוצאות ללקוחות שלהם

* הם נמצאים בתחום יותר משנה או שנתיים. אין כאן משווקים שהפכו לכאלו בין לילה

* הם תורמים לתעשיית השיווק על ידי כך שהם מציעים באופן מתמיד עצות ורעיונות חדשים למשווקים אחרים.

* משווקים מובילים אחרים רואים בהם מקור מהימן ומכובד.

* הם תורמים משהו מיוחד לתעשיית השיווק. כל אחד מאנשי השיווק ברשימה בהמשך מחדשים משהו באיזשהו אופן, קטן או גדול.

 

מוכנים להרחיב את הידע שלכם בשיווק מדי יום? עשרת אנשי ונשות השיווק הבאים לא יגרמו לכם לסטות מהמסלול.

 

1. נייל פטל

מייסד שותף של Crazy Egg, Hello Bar ו-Kissmetrics. נייל פטל, הידוע בתרומתו ליזמות, מזוהה כאחד מעשרת אנשי השיווק הדיגיטלים המובילים. רשימת הלקוחות שלו מרשימה: הוא עזר להצמיח את ההכנסות של מותגים ידועים כמו NBC, אמזון, Viacom, GM ו-HP. אם תרצו להגדיל את הידע שלכם באנליטיקות ברשת, שיווק או המרות, תוכלו ללמוד ממנו על בסיס יומי הרבה מאוד.

איפה אפשר למצוא אותו:

* בבלוג שלו: NeilPatel.com 

* בבלוג: Kissmetrics

* בבלוג: The Daily Egg (של Crazy Egg)

ציטוט נבחר: "אל תצפו שדברים ימסרו לכם או שדלתות יפתחו לכם מתי שאתם רוצים. אתם חייבים להיות שאפתניים. אם אינכם כאלו, כדאי שתלמדו איך להפוך לכאלו".

 

2. אבינש קאושיק

אבינש הוא יזם, סופר ודובר עם ידע רחב שאפילו אנשי השיווק המנוסים ביותר יכולים ללמנו ממנו.

כאוונגליסט של השיווק הדיגיטלי עבור גוגל, אבינש עזר למשווקים להבין את העולם המורכב של ניתוח נתונים. הוא המנכ"ל והמייסד השותף של Market Motive והסופר של שני רבי מכר: "Web Analytics 2.0" ו-"Web Analytics: An Hour a Day".

איפה אפשר למצוא אותו: תמצאו אוצר בלום של ידע בבלוג שלו Occam’s Razor.

ציטוט נבחר: "נתונים הם חשובים. אני מאמין שהם יכולים להניע את העסק שלכם בצורה אסטרטגית חכמה. אבל האסטרטגיה של "קודם נתונים" רק תאט את ההתקדמות שלכם ותאפשר למתחרים שלכם למחוץ אתכם כמו זבובים (אפילו אם אתם שחקנים מובילים בשוק שלכם היום). אתם צריכים לדחות את המתודה של "קודם נתונים" ולקבל את מתודת הנתונים עם אסטרטגיה.

 

3.מליסה מאקי

משווקת מאז 1988 ומתרגלת PPC מאז 2002. למליסה יש עולם שלם של שיווק דיגיטלי לחלוק. נכון להיום היא הסופרוויזורית של החיפוש ב–gyro, סוכנות ה-B2B הגדולה ביותר בעולם. ההתמחויות שלה מסייעות ללכוחות להגיע ל-ROI מקסימלי מחיפושים בתשלום.

מלבד שירותה החרוץ ב-gyro, מליסה מדברת באופן קבוע בוועידות שיווק כמו PPC Hero’s HeroConf ,Search Engine Strategies ו-SMX Advanced. ב-2015 היא הפכה למובילה של מיקרוסופט במודעות Bing.

איפה אפשר למצוא אותה:

* בבלוג שלה Beyond the Paid

* במאמרים שלה ב-Search Engine Watch

* במאמרים שלה ב-The SEM Post

ציטוט נבחר: "אני אבקר בעמודי הנחיתה של המתחרים ואקח צילומי מסך כדי לשתף אותם עם הלקוחות שלנו. לעתים קרובות, אנחנו מקבלים רעיונות מהמתחרים ומעמודי הנחיתה שלהם, או לפחות אנחנו לומדים מה לא לעשות".

 

4. נדב דקנר

נדב הוא משווק אונליין וותיק, מייסד ומנכ"ל חברת InboundJunction, חברה ישראלית לשיווק תוכן. הוא מסייע למותגים גדולים לבסס את הנראות המקוונת שלהם על ידי אסטרטגיות יח"צ, SEO ומדיה חברתית. נדב מתמחה בשיווק על ידי משפיענים וביצועי יח"צ וכן מעניק בחזקה לתעשיית השיווק על ידי שיתוף הידע שלו במה שעובד ומה לא.

איפה אפשר למצוא אותו:

* במאמריו ל-The Daily Egg

* במאמריו ל-KISSMetrics

 

ציטוט נבחר: "כשהקהל שלכם נחשף לאוקיינוס של המידע, מה שהם מחפשים לא שם. במקום זאת, הם מחפשים אחר מדריכים אמינים ובעלי ידע שיכולים לכוון אותם בתוך הבלגן הסוער והלא מאורגן של המידע.

או במילים אחרות, הצגת תוכן של אנשים אחרים תכתיר את האתר שלכם כקול סמכותי. לא רק זה, ארכיונאות היא אחת מהדרכים היעילות יותר לייצר מערכות יחסים וליצור השפעה בענף שלכם".

 

5. איאן קלרי

איאן הוא המייסד של RazorSocial המספק הדרכות על תוכן שיווקי ומדיה חברתית. על ידי התמקדות בשימוש בכלים ובטכנולוגיות הטובות ביותר, המדריכים שלו מסייעים לחברות ומשווקים להשיג תוצאות טובות יותר במדיה החברתית.

איאן הוא דובר קבוע בוועידות שיווק מסביב לגלובוס, כולל Social Media Marketing World ו-Content Marketing World. הוא ידוע כאחד מהמומחים המובילים במדיה החברתית בכל העולם.

איפה אפשר למצוא אותו:

* בבלוג של RazorSocial 

* במאמריו ב-Entrepreneur

* במאמריו ב-Social Media Examiner

ציטוט נבחר: "השפעה היא האפנה המקוונת החדשה. אתם בונים השפעה בנישה שלכם ואתם מייצרים יותר כסף. זה לקוח זמן לייצר השפעה אבל זה שווה את זה."

 

6. סייד בלקי

סייד הוכר כאחד ממאה היזמים המובילים מתחת לגיל 30 על ידי ה-United Nations. הוא מתמחה בצמיחה ויראלית, מדיה חבחרתית, יצירת לידים והמרות. כשלסייד יש משהו להגיד, אנשי השיווק מקשיבים לו.

סייד ייסד את ה-WPBeginner האתר החינמי הגדול ביותר בעולם לבניית אתרים ב-WordPress. בנוסך לכך הוא מייסד שותף של OptinMonster, WPForms ו-List25. הוא מתמקד בשימוש בהצלחתו ונסיונו כדי לסייע לאחרים לבנות עסקי שיווק מקוונים.

איפה אפשר למצוא אותו: בבלוג Syedbalkhi.com.

ציטוט נבחר: "לעתים קרובות שואלים אותי כמה לינקים פנימיים כדי שיהיו בפוסט של בלוג. צריכים להיות לפחות שניים או שלושה. אתם לא צריכים להכניס את הלינקים בכוח, אבל באמת שאין מגבלה לכמה לינקים יכולים להיות לכם. אם יש לכם הרבה תוכן באתר, אז שימו לפחות 10-15 לינקים פנימיים. כל עוד זה מסייע לקוראים, תמצאו שזה ייסיע גם ל-SEO."

 

7. סוג'ן פטל

סוג'ן פטל הוא אופנוען מרוצים, צנחן ובן דודו של נייל פטל. הוא סוס עבודה מרשים שידוע ב-80 שעות העבודה השבועיות שלו.

סוג'ן הוא מייסד שותף של Web Profits, סוכנות חדשנית לשיווק וצמיחה שמסייעת ללקוחות להשיג צרכנים חדשים ולהגדיל את המודעות למותג שלהם. כמו כן הוא שותף בכמה חברות תוכנה, בניהן ContentMarketer.io, Narrowו-Mailshake.

בזכות הניסיון שלו של למעלה מ-13 שנה בשיווק דיגיטלי הוא זכה לאמונם של לקוחות כמו Sony, Intuit, Turbo Taxו-Sales Force. ספרו של סוג'ן על צמיחה "100 Days of Growth" מכר למעלה מ-35 אלף עותקים.

איפה אפשר למצוא אותו:

* בבלוג שלו Sujanpatel.com 

* במאמריו ב-Entrepreneur

ציטוט נבחר: "החברות המצליחות הן לא אלו שיש להן תשתיות וקמפיינים שמושכים במהירות הרבה לקוחות (אף על פי שעל פני השטח הן מעוררות קנאה), אלא החברות שמסוגלות לשמר את הלקוחות במערכת יחסים לטווח ארוך".

 

8. אנדי קרסטודינה

אסטרטג אונליין שמאמין ב"לעשות עבודה נהדרת לאנשים שאתה אוהב". אנדי קרסטודינה עבד בעיצוב אתרים ושיווק אינטראקטיבי מאז ינואר 2000. הוא ידוע בהיותו אוונגליסט בתוכן שיווקי ובשיווק דיגיטלי אתי.

בנוסף להיותו משווק שותף ב- Orbit Media, אנסדי ייסד את Content Jam – הועידה הגדולה ביותר בשיקגו לתוכן שיווקי. ספרו "Content Chemistry" נמצא כרגע במהדורתו השלישית. כמו כן הוא תורם את עצותיו כמעט לכל האתרים הנקראים ביותר בתחום השיווק.

איפה אפשר למצוא אותו: אפשר למצוא מבחר גדול של מאמריו ופודקאסטים שלו ב-Orbit Media

ציטוט נבחר: "כדי להצליח, אתרים חייבים לעשות שני דברים: 1. למשוך מבקרים 2. להמיר את המבקרים ללידים וללקוחות. כדי לעשות זאת, משווקים דיגיטליים צריכים לעשות שני דברים: 1. לייצר תוכן 2. לקדם אותו. תוכן עושה את ההבדל בין הצלחה לכישלון באינטרנט".

 

9. היידי כהן

כמנהלת התוכן הראשית של Actionable Marketing Guide, משימתה של היידי היא לפשט את המושגים המסובכים שמאחורי האתגרים השיווקיים המתפתחים של ימיינו.

בחברת הייעוץ שלה Riverside Marketing Strategies היא בונה על היכולות של לקוחותיה "להפוך אילוצים להזדמנויות".

היידי למדה שיווק לתארים מתקדמים במגוון אוניברסיטאות. היא דוברת מבוקשת בוועידות שיווק מסביב לעולם, ולוקחת חלק מאירועים חשובים בכל שנה. היא הרצתה בארה"ב, אירופה ודרום אמריקה.

איפה אפשר למצוא אותה: ניתן למצוא תובנות בעלות ערך רב עם טיפים מעשיים וטקטיקות בשיווק ב-Actionable Marketing Guide.

ציטוט נבחר: "השתמשו בתוכן הוידאו שלכם כתוכן אודיו. הוא כבר קיים. הוציאו את האודיו מהוידאו. והנה – קיבלתם תוכן שיווקי חדש. זוהי דרך קלה להרחיב את זמן החיים של התוכן הקיים שלכם".

 

10. מארי סמית'

הכינוי שלה הוא "מלכת הפייסבוק". מארי ידועה כאחת ממשווקות המדיה החברתיות האמינות ביותר בעולם. היא שותפה לכתיבת "Facebook Marketing: An Hour a Day" וכן כתבה את הספר "The New Relationship Marketing: How to Build a Large, Loyal, Profitable Network Using the Social Web."

פייסבוק בחרו לאחרונה במארי כמומחית לעסקים קטנים ושיווק בפייסבוק. Forbes הכריזו עליה כבר מספר שנים רצופות כאחת מ-10 המשפיענים ביותר במדיה החברתית.

איפה אפשר למצוא אותה:

בבלוג שלה

* במאמרים שלה ב-Social Media Examiner

 

ציטוט נבחר: "יותר מ-89% ממשתמשי הפייסבוק נמצאים במובייל והם בודקים את הפייסבוק שלהם 14 ימים ביום. לאנשים האלו יש מערכת יחסים אינטימית עם המסנג'ר שלהם. כשהחברה שלכם מתחילה לייצר שיח עם משתמשים, היא צריכה להתיידד איתם ברמה הזאת. ככה משנים את מערכת היחסים העסקית למערכת יחסים אישית".

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.