29 מרץ 2017 | ג'ון ראמפטון
8 הרגלים שאנשים מצליחים עושים לפני ארוחת הבוקר שלהם

זה לא סוד שיזמים מצליחים ומנהיגים בתחום העסקים עושים דברים בדרך שלהם. זה מאפשר להם יתרון תחרותי ומסייע להם להתגבר על צרות כאלו ואחרות. אבל, זה לא אומר שאין להם הרגלים משותפים. לדוגמא, מדיטציה על בסיס יומי או הנאה מסיפור סיפורי ההצלחות והכישלונות שלהם לאחרים. בנוסף, ישנם שמונה דברים שהם עושים לפני שהם אוכלים את ארוחת הבוקר שלהם.

זה לא סוד שיזמים מצליחים ומנהיגים בתחום העסקים עושים דברים בדרך שלהם. זה מאפשר להם יתרון תחרותי ומסייע להם להתגבר על צרות כאלו ואחרות.

אבל, זה לא אומר שאין להם הרגלים משותפים. לדוגמא, מדיטציה על בסיס יומי או הנאה מסיפור סיפורי ההצלחות והכישלונות שלהם לאחרים. בנוסף, ישנם שמונה דברים שהם עושים לפני שהם אוכלים את ארוחת הבוקר שלהם.

 

הם מתעוררים לפני כולם

אנשים כמו ג'ק דוקסי, המנכ"ל של ג'נרל אלקטריק ג'פרי אימלט, המנכ"לית של זירוקס אורסולה ברנס, טים קוק וריצ'ארד ברנסון הם רק קומץ מרשימת אנשים מצליחים הידועים בכך שהם מתעוררים מאוד מוקדם בבוקר.

הם יודעים שהם חייבים יתרון התחלתי למהלך היום שלהם ואין להם שניה לבזבז. יותר חשוב מזה, על ידי התעוררות מוקדמת, הם ערים לפני כולם, ובכך אין להם הסחות דעת שונות המפריעות להם להתמקד בתוכניות שלהם.

 

הם מתעמלים

התעמלות היא רוטינת בוקר פופולארית נוספת עבור אנשים מצליחים. ברנסון, קוק, גרי ווינרצ'וק ומנכ"ל חברת וולט דיסני בוב איגר מתעוררים כל כך מוקדם שהם יכולים להספיק להתעמל. ד"ר טרוויס ברדברי טוען כי "הנעת הגוף במשך 10 דקות לפחות גורמת לשחרור GABA, שהוא מוליך עצבי המשדר למוח תחושת רגוע ומסייע בשליטה בדחפים. הדבר יוביל לשיפור התנהגותי שניתן להצביע עליו במבחני אינטליגנציה רגשית".

 

הם מתקלחים

המדע הוכיח כי יש לנו את הרעיונות הטובים ביותר במקלחת. זה קורה מכיוון שהמים החמים, הסיטואציה הרגועה והסחת הדעת מכל הדברים האחרים הסובבים אותנו גורמים לשחרור דופמין המגביר את היצירתיות שלנו.

 

הם משקיעים זמן בבילוי עם המשפחה

כשאני הייתי ילד נאמר לי שארוחת ערב משפחתית היא חשובה. למעשה הנוכחות של כולם הייתה חובה אלא אם כן היו תכניות אחרות.

לעומת זאת, אנשים מצליחים מאמינים כי גם התחלת היום עם הסביבה האוהבת חשובה לא פחות. לא משנה אם אתם קוראים יחדיו, מדברים או מכינים ביחד ארוחת בוקר. אם הנשיא לשעבר אובמה יכול היה לקבוע ביומן מדי יום ארוחת בוקר עם משפחתו, אז איזה תירוץ יש לכם?

 

הם עובדים על פרויקט שיש להם תשוקה אליו

מחוץ לעבודה, לכולנו יש דברים שאנו נלהבים מהם. אנשים מצליחים הבינו כי פרויקטים שיש להם תשוקה אליהם יכולים לסייע להם לשחרר קיטור, להגביר את היצירתיות שלהם ולחדד מחדש את הכישורים והידע שלהם. זו הסיבה בגינה חברות כמו גוגל מעודדות את העובדים שלהם להחזיק בפרויקט שיש להם תשוקה אליו. ככה נולדו Gmail  ו-AdSense.

כשהלו"ז גם ככה דחוק, רוב האנשים המצליחים עובדים על הפרויקט שלהם מוקדם ככל האפשר כשהם חופשיים מהסחות דעת שונות. דבר זה מסייע לאנשים כמוני לשחרר לחץ.

 

הם מתעדכנים בחדשות

צפייה או קריאה של החדשות מאפשרת לאנשים מצליחים כמו ביל גייטס, וורן באפט, ג'ק דורסי ומנכ"ל Virgin Americaדויד קאש את האפשרות להישאר בעניינים בנוגע למה שקורה בעולם, כדי שידעו מה עלול להשפיע על העסק שלהם, ואיך הם יכולים לייצר פתרונות שיהפכו את העולם למקום טוב יותר.

 

הם כותבים את הדברים שהם אסירי תודה עבורם

נמצא כי כשאתם כותבים את הדברים שאתם אסירי תודה עבורם, זה מסייע לכם להתמקד ולשים את החיים שלכם בפרספקטיבה נכונה.

טים פרי, יזם והסופר של The 4-Hour Workweek מבלה חמש דקות בלהכין את הרשימה הזו מדי בוקר.

"פנקס חמש דקות השלי הוא עבורי התערבות טיפולית. זה מאפשר לי לא רק להספיק יותר דברים במהלך היום, אלא לשפר את מצב הרוח שלי לאורך כל היום, להפוך לאדם שמח יותר ולהפוך לאדם יותר מחובר, דבר שאיננו כה טבעי עבורי."

אני התחלתי לעשות זאת בבלוג האישי שלי. אומנם זה לא קורה בכל יום, אבל כשאני כן עושה את זה היום שלי הופך להרבה יותר פרודוקטיבי.

 

קריאה ושליחת מיילים

על פי סקר שנעשה על ידי חברת משאבי האנוש של רוברט האלף, כ-50% מהמנהלים מתחילים את היום שלהם על ידי בדיקת המיילים. לעומתם, רק 39% מהעובדים בדרגות הנמוכות יותר עושים זאת.

מהי הסיבה?

אנשים מצליחים אוהבים לארגן ולתזמן את לוח הזמנים שלהם בתחילת היום. בנוסף, קריאה ושליחת מיילים בתחילת היום מאפשרת לכם להתמקד במשימות חשובות יותר במהלך שאר היום.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.