4 אפריל 2017 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את Popin Toys

גן משחקים שיכול להתקפל בשלוש שניות! עד היום, צעצועים מקרטון היו עשויים מפריסות שמורכבות יחד באמצעות לשוניות וחריצים. הרכבה ופירוק צעצועי קרטון בדרך זו מצריכה הרבה זמן, ולרוב צעצועים אלה יורכבו פעם אחת בלבד לשימוש חד פעמי. אולם, קרטון הוא חומר גם ממוחזר וגם מתמחזר במלואו ומכאן שהוא אקולוגי.

מי אני?

אני אורי משקל, בן 32, חיפאי והתחתנתי לאחרונה. אני מעצב תעשייתי, בוגר בצלאל ובפרויקט הגמר שלי יצרתי גן משחקים מתקפל מקרטון. עם הזמן פיתחתי את פרויקט הגמר לכדי צעצועי פופ-אפ, צעצועים מתקפלים מקרטון - וביניהם את המגלשה המתקפלת הראשונה בעולם, שניתנת לרכישה בהדסטארט בימים אלה.

 

מה אני מחדש

גן משחקים שיכול להתקפל בשלוש שניות! עד היום, צעצועים מקרטון היו עשויים מפריסות שמורכבות יחד באמצעות לשוניות וחריצים. הרכבה ופירוק צעצועי קרטון בדרך זו מצריכה הרבה זמן, ולרוב צעצועים אלה יורכבו פעם אחת בלבד לשימוש חד פעמי. אולם, קרטון הוא חומר גם ממוחזר וגם מתמחזר במלואו ומכאן שהוא אקולוגי. הדרך בה פיתחתי את הצעצועים מאפשרת שימוש ממושך בהם בנוסף לעמידות ולבטיחות. ההשפעה הסביבתית של צעצועים מתמחזרים מקרטון עצומה! למה צעצוע שילד משחק בו מספר חודשים בודדים חייב להיות עשוי מכמות ענקית של פלסטיק ולהיזרק רק משום שאין איפה לאחסן אותו?

הצעצועים של פופין קלים ומתקפלים לעובי של 5 ס"מ בשנייה, נוחים לאחסון ולניוד. זה טוב לסביבה, טוב להורים וטוב לילדים.

 

 

 

האתגר הכי גדול שלי הוא...

להגיע לרשתות גדולות כמו איקאה, שיכולות לנצל את היתרונות המטורפים של מוצרי פופ-אפ מתקפלים לאורך כל חיי המוצר, החל מחתימת הפחמן הנמוכה במפעל, דרך האפשרות להוביל אלפי יחידות מוצר במכולה אחת בודדת ועד לחסכון שטח מדף ברשתות הקמעונאיות. ההפצה ברשתות גדולות תוכל להוביל לשינוי בשוק הצעצועים העולמי לכיוון אקולוגי וידידותי להורים ולסביבה.

 

אני מאמין שאצליח כי...

הצעצועים מספקים ערך לצורך ממשי וקיים. אנשים זקוקים לנוחות ולמידיות.

הקיפול אורך שלוש שניות והוא פשוט במיוחד, כך שזו תהיה פעולה שלא דורשת שום משאב ואפשר לבצע אותה בכל רגע נתון. ההורים שהתנסו בצעצועים מעל לשנה מדווחים על שביעות רצון מלאה. המגלשה נמצאת מקופלת ובהישג יד בסביבות הסלון ונשלפת לעיתים קרובות לשימוש הילדים.

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

חד משמעית התמיכה של האנשים מסביב, ההבנה שלהם שמדובר בצעצועים שיכולים להתפתח למשהו גדול ולשנות את שוק הצעצועים בעולם ויש להם אפקט חיובי על הסביבה. מובן שצריך המון אמונה במוצר שלך לכל אורך הדרך, יוזמה, נחישות והתמדה, לצד אורך רוח ויכולת לעמוד באתגרים לאורך זמן.

 

 

רציתי לומר תודה ל...

דבר ראשון תודה על התמיכה המטורפת שקבלתי מהחברים והמשפחה, לא הייתי מצליח לעשות זאת בלעדיכם.

בנוסף, המון תודה לתכנית "תנופה" ולרשות החדשנות שהבינה את הפוטנציאל שבפרויקט כבר בהתחלה והשקיעה בפרויקט. ואחרון חביב... תודה לירון לובטון מעצב הצעצועים שאייר ועיצב את הצעצועים בצורה מדהימה!

 

בעוד שנה מהיום...

אני מתכוון להמשיך ולהתרחב לקיפול פלסטיק! בימים אלה אני מתנסה בקיפול פלסטיק וחומרים נוספים שיאפשרו לאותן תכונות מדהימות של קיפול הקרטון, הפופ-אפ, הקיפול והאחסון להיות רלוונטיות גם בשימוש בתנאי חוץ קשים יותר.

 

בנוסף, אמשיך ולהשקיע בפיתוח צעצועים אקולוגיים ומתקפלים נוספים. מלבד המגלשה, האוטו והפיל, שהם כרגע דוגמני הבית לפיילוט, יש בתכנון גם שולחן עם כסאות מתקפלים כמקשה אחת שיכולים לשמש לציור ושיעורי בית. בנוסף, אני עובד על מטבח, סוס נדנדה, קופסת צעצועים לאחסון, בית בובות ועוד, וכמובן שהכול מתקפל. אני פתוח להצעות מהורים יצירתיים שמעוניינים לחסוך מקום ולקפל צעצועים אחרים שהילדים שלהם אוהבים.

 

אני עובד כרגע על מספר שיתופי פעולה עם חברות שמגלות את האיכויות הייחודיות של קיפול הקרטון, פלסטיק וחומרים נוספים. וכמובן שאשמח לשמוע רעיונות, שיתופי פעולה והצעות נוספות.

 

 

כדאי לעקוב אחרי כי...

יש עוד הרבה הפתעות בדרך! ספרי פופ-אפ ענקיים ועוד צעצועים ירוקים וחדשניים. למי שמתעניין במוצרים מתקפלים לכל שימוש או בשוק אקולוגי יותר מומלץ לעקוב ולהתעניין... והפרויקט בהדסטארט ממשיך ואפשר לתמוך בנו וגם לרכוש מגלשה מתקפלת על הדרך.

 

ככה שומרים על קשר…

בפייסבוק : https://www.facebook.com/popintoys

במייל: [email protected]

באתר: www.popintoys.com

לתמיכה בהאדסטארט לחצו כאן

משרדי החברה בחיפה

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.