13 יוני 2017 | ד"ר וורנר ווגלס
אמזון מאפשרת למפתחים לבנות ולארח ללא תשלום את מרבית יישומי Alexa skills ב-AWS

אמזון הכריזה על תכנית חדשה, שתאפשר לעשרות אלפי מפתחי Alexaלבנות ולארח בחינם את מרבית Alexa skillsבשימוש באמזון ווב סרוויסס (AWS). מפתחי Alexa skills רבים נהנים היום מה־AWS Free Tier, אשר מציעה ללא חיוב מיליון בקשות AWS Lambda ועד 750 שעות זמן מחשוב של Amazon Elastic Compute Cloud (Amazon EC2) בחודש.

אמזון הכריזה על תכנית חדשה, שתאפשר לעשרות אלפי מפתחי Alexa לבנות ולארח בחינם את מרבית Alexa skills בשימוש באמזון ווב סרוויסס (AWS). מפתחי Alexa skills רבים נהנים היום מה־AWS Free Tier, אשר מציעה ללא חיוב מיליון בקשות AWS Lambda ועד 750 שעות זמן מחשוב של Amazon Elastic Compute Cloud) Amazon EC2) בחודש. עם זאת, במידה והמפתחים יחרגו מהמכסה ש־AWS נותנת בחינם, הם עשויים להתבקש לשלם ל־AWS דמי שימוש בכל חודש.

כיום, מפתחים בעלי Alexa skills פעילים יכולים לקבל זיכוי (קרדיט) בשווי 100 דולר מ־AWS וזיכוי נוסף של 100 דולר לחודש אם יחויבו על ידי AWS בדמי שימוש עבור ה־skill שלהם. המפתחים יכולים לבנות ולארח ללא תשלום את מרבית Alexa skills שלהם. המטרה שלנו היא לשחרר מפתחים ליצור skills יותר חזקים וייחודיים, שיכולים להפיק תועלת משירותי AWS. אנחנו כבר לא יכולים לחכות ולראות מה הם יוצרים.

 

איך זה עובד

אם יש לכם Alexa skill פעיל אחד או יותר, אתם זכאים לקבל קרדיט של 100 דולר לשימוש מול חיובי AWS הקשורים ל־skills שלכם. בנוסף, אם תמשיכו לקבל חיובי AWS הקשורים ל־skills החורגים מהזיכוי הראשוני של 100 דולר, תהיו רשאים לקבל זיכוי חודשי של AWS בסך 100 דולר. כל מה שצריך לעשות זה להירשם פעם אחת. הירשמו עכשיו.

 

 

לבנות ולארח Alexa Skills עם AWS

בתכנית החדשה, אם אתם חורגים מה־AWS Free Tier לאור גידול השימוש ב־skill או אם אתם עומדים להרחיב את השימוש בשירותי AWS באמצעות ה־skill, תהיו זכאים לקבל קרדיטים של AWS בהם ניתן להשתמש עבור שירותי AWS כגון Amazon EC2, Amazon Simple Storage Service (Amazon S3), Amazon DynamoDB ו-Amazon CloudFront.

 

לדוגמה, תוכלו להשתמש ב־DynamoDB ליצירת skills המייצרים מעורבות רבה יותר, באמצעות שימוש בזיכרון. במשחק המשתמש בזיכרון, תוכלו לעצור את המשחק למספר שעות ואז להמשיך (כמו Wayne Investigation או Sub War), או לספק ללקוחותיכם חוויה מוטבעת (immersive)יותר, לשלב קבצי שמע באמצעות Amazon S3 כדי להזרים קטעי אודיו קצרים, פודקסטים או סיפורי חדשות ב־skill שלכם. רבים מה־skills שלנו שיוצרים מעורבות רבה יותר כגון Ambient Noise ו-RuneScape Quests – One Piercing Note הוסיפו צלילי אודיו כדי להרגיע וקולות רקע ואפקטים קוליים במטרה להפוך את חווית המשחק למוחשית יותר.

תבניות ה־Skill שלנו ומדריכי צעד-אחר-צעד הם דרך מצוינת ללמוד במהירות את תהליך בניית ופרסום Alexa skill. אפשר להתחיל בקלות עם תבנית ה־City Guide, תבנית fact skill או להשתמש ב־Alexa SDK עבור Node.js ב- GitHub ליצירת skill. בנוסף, אם פרסמת skill, תקבל חולצת Alexa Dev (כמויות מוגבלות, ראו תנאי שימוש).

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.