25 ספטמבר 2017 | מערכת StartIsrael
מפתחים מיזם בתחום ה־Blockchain? התחרות הבאה תשלח אתכם לקניה!

Humaniq השיקה תחרות בין־לאומית של פרוייקטים בתחום ה־Blockchain במטרה לסייע לאנשים ברחבי העולם שאינם מקבלים שירותי בנקאות ולשפר את חייהם וזאת על ידי צירופם למערכת הפיננסית הגלובאלית. המנצחים יקבלו תגמול עבור הרעיונות שלהם בטיול שימומן בשלמותו לקניה, לאחר מכן הם יקבלו תמיכה בחלוקה הראשונית של האסימונים (ICO) וכן יקבלו הזדמנות להצטרף למאיץ הסטארטאפים של Humaniq.

Humaniq, סטארט-אפ ה־Blockchain משיק אתגר בין־לאומי שהמנצחים בו יקבלו טיול הממומן בשלמותו לקניה.

 

Humaniq השיקה תחרות בין־לאומית של פרוייקטים בתחום ה־Blockchain במטרה לסייע לאנשים ברחבי העולם שאינם מקבלים שירותי בנקאות ולשפר את חייהם וזאת על ידי צירופם למערכת הפיננסית הגלובאלית. המנצחים יקבלו תגמול עבור הרעיונות שלהם בטיול שימומן בשלמותו לקניה, לאחר מכן הם יקבלו תמיכה בחלוקה הראשונית של האסימונים (ICO) וכן יקבלו הזדמנות להצטרף למאיץ הסטארטאפים של Humaniq.

 

האתגר נועד לאתר חברות סטארט-אפ שיגדילו את הפוטנציאל ההומניטארי של Humaniq ויהפכו לשותפים עסקיים אפקטיביים בתשתית שלה. אנו מזמינים יזמים, מפתחי פרויקטים ב־Blockchain, מתכנתים, מומחי שיווק וכלכלנים להיכנס לתחרות בצוותים או כיחידים.


הפרויקטים של המשתתפים בתחרות יכולים לכלול, בין היתר, את הנושאים הבאים:

• הלוואות עמית לעמית

• ביטוח עמית לעמית

• תשלומים ללא עמלה

• תרומת צדקה ללא מתווכים

• הלוואות לעסקים

• שימוש מרחוק בכוח המחשוב האנושי על ידי חברות ה־IT.

 

 

 

חברת Humaniq מכניסה אנשים מבודדים לשווקים מודרניים, יוצרת מקור צמיחה חדש לכלכלה העולמית ומשפיעה על חייהם של המשתמשים. Humaniq ממנפת תוכנית שגרירים נרחבת ובכך מגיעה אפילו אל האזורים המבודדים ביותר במדינות המתפתחות ועוזרת להפחית את הרעב והעוני תוך מתן הזדמנות לאנשים לשמור, להשאיל ולגייס כסף. Humaniq היא אפליקציה פשוטה ומאובטחת המספקת פתרונות הכללה פיננסית ל־2.5 מיליארד האנשים שאינם מקבלים שירותי בנקאות כלל ולמיליארד אנשים שמוגדרים כ־underbanked. המטבע הדיגיטלי של Humaniq עונה לשם HMQ והוא הליבה של מערכת הבנקאות החדישה שלה. עם יותר מ־10,000 משקיעים, האו"ם ומאיץ הסטארטאפים בברקלי והבנק הוותיק ביותר בלונדון - כולם תומכים ב־Humaniq.

 

אזרחות דיגיטלית

כל מי שיש לו טלפון חכם בסיסי וגישה לאינטרנט יכול להפוך לאזרח דיגיטלי. יחד עם אזרחות דיגיטלית, משתמשי Humaniq מקבלים את המקבילה של 18 דולרים בכסף הדיגיטלי של HMQ בחשבונות שלהם, כמו גם הזדמנות להשתמש בכלים הפיננסיים הבסיסיים שלה. האזרחים של Humaniq משתמשים ב־bioidentification מתקדם (פנים וקול) כדי להירשם ולהיכנס לאפליקציה הניידת של Humaniq. הממשק נבנה בצורה פשוטה מאוד במטרה להשיג ויזואליות מקסימלית ומשחוק (gamification).

 

אבל זוהי רק ההתחלה, Humaniq פתוחה לפרויקטים של צד שלישי שניתן לשלבם בקלות בתוך המערכת שלה.

 

פרטי האתגר

תחרות האתגר הבין־לאומית של Humaniq תיפתח למועמדים ב־1 בספטמבר ותיסגר ב־30 בספטמבר 2017. ב־3 באוקטובר תפורסם רשימה של 30 העוברים לשלב הבא. הצוותים שיתקבלו יציגו את רעיונותיהם ואת האב-טיפוס של הפתרונות שלהם ב־13 באוקטובר.

 

לאחר תוצאות התחרות שיתקבלו ב־16 באוקטובר, חבר המושבעים יבחר 10 פרויקטים כמועמדים לגמר. פרויקטים אלה יקבלו תמיכה ממומחים, כיסוי יחסי ציבור רחב, הזדמנויות להשגת השקעות והזדמנות להיכנס למאיץ הסטארטאפים של Humaniq.

 

שלושת הפרויקטים הטובים ביותר יפורסמו ב־20 באוקטובר. הצוותים שלהם ישתתפו במשלחת לקניה כדי לחקור את חייהם ואת הרגלי חייהם הפיננסיים של האנשים שאינם מקבלים שירותי בנקאות כלל, ובכך לחדד את הפרויקטים שלהם. המשלחת תתקיים בין ה־28 באוקטובר ל־4 בנובמבר 2017. עיתונאים ומדריך מקצועי ילוו את הקבוצה.

 

איך משתתפים?

להשתתפות, הגישו מועמדות עם הרעיון שלכם לסטארט-אפ או עם מצגת של הפרויקט המוגמר כאן.

מידע על חוקי התחרות ופרטים על המשלחת ניתן למצוא כאן.

ליצירת קשר עם המארגנים פנו ל־[email protected].

למידע נוסף אודות פרויקט Humaniq בקרו באתר.

 

תאריכים חשובים

1 בספטמבר: התחרות נפתחת להגשת מועמדויות.

30 בספטמבר (23:59 GMT): יום אחרון להגשת המועמדות.

3 באוקטובר: הכרזה על העולים לשלב הבא.

20 באוקטובר: יוכרזו שלושת המנצחים.

28 באוקטובר עד 4 בנובמבר: משלחת לקניה.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.