24 אוקטובר 2017 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את Timing

טיימינג היא מערכת ניווט לספקי שירות. כמו wazeרק מרובה תחנות ומרובה משתמשים בו זמנית. המערכת מטפלת בכל מערך השירות מרגע קבלת הזמנה/קביעת קריאת שירות, דרך אופטימיזציה על צי השירות (איזה נהג/טכנאי צריך לקבל איזה קריאה) ועד הרגע שבו הלקוח מקבל את השירות בביתו. המערכת מורכבת משלוש שכבות, מערכת ניהול, אפליקציית טכנאי/נהג, אפליקציית לקוח (ללא צורך בהתקנה או הורדה).

מי אנחנו

אנחנו אילן פרידמן ומעיין דרכי. הקמנו את טיימינג לפני שנתיים במטרה לשנות את הדרך שבה צרכנים מקבלים היום שירות מכל ספקי השירות שלהם. ככל שצללנו עמוק יותר לתוך העולם של ספקי השירות, גילינו שהבעיה היא בכלים שמשמשים אותם לתכנון המסלולים והאופטימיזציות ומשפיעים באופן ישיר על מקבל השירות - אנחנו הלקוחות.

 

טיימינג היא מערכת ניווט לספקי שירות. כמו waze רק מרובה תחנות ומרובה משתמשים בו זמנית. המערכת מטפלת בכל מערך השירות מרגע קבלת הזמנה/קביעת קריאת שירות, דרך אופטימיזציה על צי השירות (איזה נהג/טכנאי צריך לקבל איזה קריאה) ועד הרגע שבו הלקוח מקבל את השירות בביתו. המערכת מורכבת משלוש שכבות: מערכת ניהול, אפליקציית טכנאי/נהג ואפליקציית לקוח (ללא צורך בהתקנה או הורדה).

 

 

היום בחברה עובדים שישה אנשים, רובם אנשי אלגוריתמיקה ופיתוח. את השקעת ה־Seed שלנו קיבלנו מהמדען הראשי ומקרן TerraLab ventures.

אילן פרידמן הוא ראש צוות הפיתוח, המנכ"ל והמייסד. אילן בעל ניסיון של מעל עשר שנים בפיתוח, בעברו הוביל צוותי פיתוח בכמה מהחברות הגדולות בישראל. מעיין דרכי היא מנהלת השיווק והפיתוח העיסקי ומייסדת. למעיין עשר שנות ניסיון בהובלת מוצרי B2B, ניהול מוצר ופיתוח עסקי. ד"ר טל רביב הוא מוביל תחום האלגוריתמיקה, מומחה בחקר ביצועים וראש המחלקה ללימודי יום להנדסת תעשייה באוניברסיטת תל אביב. אדיסון אברהם הוא אלגוריתמאי ראשי במסלול דוקטורנט, מתמחה בחקר ביצועים. ליאור כהן הוא ראש צוות המכירות של החברה. אניל סינגה הוא מהנדס ה־QA של החברה, עם ניסיון עשיר בבדיקות תוכנה מורכבות ומערכות מרובות שכבות.

 

מה אנחנו מחדשים

החידוש שלנו הוא בסוג האופטימיזציה שאנחנו מבצעים. עד היום היה שימוש באופטימיזציות סטטיות, כלומר, אופטימיזציות שמתבססות על מרחקים ואינן לוקחות בחשבון את השאלה "מתי". מן הסתם אופטימיזציה על מסלול מסוים שתתבצע ביום שבת בבוקר או בראשון בבוקר צריכה לתת תוצאה שונה כיוון שמצב התנועה שונה. אופטימיזציות תלויות זמן, דינאמיות בתחום של ספקי שירות, הן עולם חדש ושם נמצא עיקר הפוקוס שלנו. ככל שהאופטימיזציה טובה יותר ומדויקת יותר כך כל מערך השירות יעיל יותר. פחות זמן על הכבישים, יותר לקוחות ביום, פחות עומס על מוקדי השירות, צריכת דלק נמוכה יותר ושירות לקוחות טוב יותר.

 

 

 

 

האתגר הכי גדול שלנו הוא...

להעלות את החשיבות של הלקוח בשרשרת השירות. דרך שילוב הלקוח בתהליך והשקעה בתכנון, ניתן לספק שירות לקוחות ברמה שעוד לא הכרנו. תארו לעצמכם שבמקום לחכות בבית לטכנאי שלוש שעות מבלי לדעת מתי בדיוק הוא יגיע, נקבל התראה מספר ימים לפני הביקור ששעת ההגעה של הטכנאי היא 10:49. מדובר על עולם שלם של אפשרויות שיפתחו בפני ספק השירות. מארגונים שנואים הם יהפכו להיות אהובים.

 

אנחנו מאמינים שנצליח כי...

הטכנולוגיה שלנו פורצת דרך. עובדים איתנו טובי המוחות בתחום ואנחנו מספקים פתרון שמנצח בקלות בכל מדד. נכון שהפן האנושי בשרשרת השירות אינו ניתן להחלפה והוא חשוב מאוד, אבל כשיש בסיס טכנולוגי טוב הכול אפשרי.

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

אנשים טובים ודרייב פנימי. בלי אנשים טובים שעובדים איתך כל העסק לא מעניין ובלי דרייב פנימי מטורף זה פשוט לא אפשרי. מתעוררים כל בוקר כדי לשנות את העולם וכדי לשנות מוסכמות והרגלים. זה לא פשוט אם זה לא בוער בך.

 

 

 

רצינו לומר תודה ל...

לכל מי שמלווה אותנו בדרך המאתגרת הזאת. למשקיעים שלנו TerraLab ventures, ללקוחות שהתחילו איתנו את הדרך, למנטורים הסבלניים ולכל השותפים העסקיים.

 

בעוד שנה מהיום אנחנו

מוכרים את הפתרון שלנו בארה"ב ומבססים רף חדש בתחום שירות הלקוחות ושרשרת השירות והאספקה. מהניסיון שלנו בישראל התוצאות מדברות בעד עצמן. יש כבר חברות ענק בארה"ב שעוקבות אחרי ההתפתחות שלנו מיום ההקמה של החברה. זה הכול עניין של טיימינג ואנחנו צופים שבמהלך השנה הקרובה נחדור לשוק האמריקאי.

 

כדאי לעקוב אחרינו כי...

אנחנו פעילים מאוד בתחום שלנו. מפרסמים מאמרים וכתבות בנושא ומציגים בכנסים. מלבד זאת, הטכנולוגיה של טיימינג מתעסקת באחד התחומים הכי חמים היום של Smart mobilityועתידה לשנות את שוק ספקי השירות מהיסוד. יהיה מעניין.

 

ככה שומרים אתנו על קשר…

באתר שלנו: www.timing.tech

בכתובת האימייל: [email protected]

בפייסבוק, לינקדאין וטוויטר

משרדי החברה ממוקמים ביקנעם.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.