14 נובמבר 2017 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את HOLIADVICE

קבוצת HOLIADVICE היא חברת הטכנולוגיה הראשונה בעולם המפתחת כלים דיגיטליים אינטליגנטיים עבור אנשי רפואה משלימה ואינטגרטיבית. חזון החברה הוא להנגיש את העולם המופלא של הרפואה ההוליסטית, לכל אדם, באמצעות טכנולוגיה. הכלים המפותחים מאפשרים למטפלים לייעץ ולטפל באופן מקוון ולמטופלים למצוא מטפלים באופן פשוט ונוח.

מי אנחנו

קבוצת HOLIADVICE היא חברת הטכנולוגיה הראשונה בעולם המפתחת כלים דיגיטליים אינטליגנטיים עבור אנשי רפואה משלימה ואינטגרטיבית. חזון החברה הוא להנגיש את העולם המופלא של הרפואה ההוליסטית, לכל אדם, באמצעות טכנולוגיה. הכלים המפותחים מאפשרים למטפלים לייעץ ולטפל באופן מקוון ולמטופלים למצוא מטפלים באופן פשוט ונוח. החברה משתמשת ב-Big Data ובאינטליגנציה מלאכותית לטובת הרפואה ההוליסטית. החברה פיתחה אלגוריתם בשם ®Holistic intake המאפשר התאמה מדויקת בין מטופלים ומטפלים. הרובוט החכם שפותח בשילוב מטפלים בכירים ברפואה הוליסטית לומד את כל תהליך הטיפול ההוליסטי בצורה מדויקת ככל האפשר. כעת אנו מתמקדים בטיפול וייעוץ למחלת הסרטן, האיידס ומחלות לב.

 

 

HOLIADVICE מציעה פלטפורמת רפואה מרחוק המחברת מטפלים ומטופלים מכל מקום בעולם, לשם כך מציעה HOLIADVICE מגוון רחב של מרפאות דיגיטליות: רפואה סינית, פסיכותרפיה הוליסטית, הילינג, נטורופתיה, אימון הוליסטי ועוד, והיא עתידה להעמיד לרשות המטפלים כלים טכנולוגים ייחודיים שיעזרו להם הן מהבחינה קלינית והן מהבחינה הצרכנית. החברה פיתחה אפליקציה מבוססת מיקום המאפשרת למצוא מטפלים בתחומי המגע, השיאצו, העיסוי, הטווינא והרפלקסולוגיה בקרבת מקום. HOLIADVICE הוא סטארט-אפ חדשני שהחל את פעילותו בישראל ובארה"ב.

יניב שרון הוא מייסד-שותף ומנכ"ל, מטפל ותיק במגע, מייסד שירות הוליסטי, הראשון בישראל המעניק טיפולי רפואה משלימה בבית. אורי בר הוא מייסד-שותף ומנהל רפואי, פסיכותרפיסט טראנס פרסונאלי. קובי בר הוא מייסד שותף, מנהל פיננסי ודירקטור באמדוקס. אורית ארטבינסקי היא מנהלת הפיתוח העסקי. שרה גרנק היא מנהלת קשרי מטפלים.

 

מה אנחנו מחדשים

מצאנו כי לא משנה היכן אנשים גרים, כאשר הם מחפשים טיפול רפואי, הם מוגבלים גיאוגרפית ותרבותית. בעולם, כמו בישראל, אנשים פונים לרפואה המערבית הקלאסית. ישנן מאות שיטות רפואיות בכל רחבי העולם אשר פותחו במשך אלפי שנים שאנו לא ערים אליהן ויכולות לסייע לנו, במיוחד שמדובר במחלות אקוטיות, לדוגמה פסיכותראפיה טראנספרסונאלית לסיוע בטיפול בסרטן, נטורופתיה למחלות לב וסכרת ועוד. לדוגמא: הטיפול השכיח לבעיות פוריות הוא טיפול הורמונאלי, רפואה הוליסטית יכולה לסייע במהלך הטיפולים, לקצר אותם ואף לפתור את הבעיה. ההתבוננות של הרפואה ההוליסטית על מכלול השלם של האדם יכולה לרמוז כי הבעיה היא לא נקודתית אלא מדובר בבעיה המקרינה דווקא על נקודה זו. הטיפולים כוללים הילינג, נשימות, מדיטציה מודרכת, דיקור ועוד.

רפואה מרחוק נמצאת בשימוש הרפואה המערבית כבר מספר שנים. מערכות Telemedicine פותחו למגוון רחב של תחומים כמו רפואת משפחה, פסיכיאטריה, פסיכולוגיה, ייעוצי מומחים במגוון התמחויות רפואיות, ניהול בריאות העובד, אימון גופני ועוד. כמטפלים ברפואה הוליסטית, זיהינו כי דווקא מקומה של הרפואה ההוליסטית נפקד, על כן פיתחנו לראשונה מערכת ייעודית לרפואה ההוליסטית. המערכת תתפתח עם השנים, ככל שנצבור משובים ממטפלים ומטופלים, הן במישור הקליני והן במישור השירותי-צרכני.

 

האתגר הכי גדול שלנו הוא...

אנחנו מתמודדים עם מגוון רחב של אתגרים. במישור הרפואי קיים האתגר של התאמת הטיפול ההוליסטי לעולם הדיגיטלי. פרקטיקות טיפול שהיו שמורות לעולם הפיסי צריכות לעשות את המעבר לעולם הדיגיטלי וזה מצריך תכנון מקדים, הן קליני והן טכני. למשל, פרוטוקול טיפול ברפואה סינית צריך לעבור פירוק והרכבה מחדש עם פרוטוקול טיפול מרחוק, מה אפשרי, מה לא אפשרי, כיצד אלמנטים הוליסטיים המצריכים מגע והתבוננות פיסית במטופל אפשריים בכלל מרחוק. על מנת לפתור את הנושא אנו כמובן נעזרים באנשי מקצוע רלוונטיים. אחד הדברים שאנו שמים עליו דגש הוא שיתוף מלא של המטפלים, כי המערכות הן עבורם ומכיוון שמוטת הכנפיים של הרפואה ההוליסטית רחבה מאוד, כל בקשה לשינוי או הוספה נכנסת למערכת.

 

אנחנו מאמינים שנצליח כי...

כאנשי רפואה הוליסטית זמן רב אנחנו מחוברים לעולם הזה באופן הדוק ואנו מאמינים שכדי להצליח צריך להבין את מורכבות העולם הזה. כמו כן למדנו עם הזמן שהתמדה, גמישות ולמידה מסירובים היא מתכון טוב להצלחה.

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

ראשית, להישאר בני אדם. כל העבודה הזו בסופו של יום היא דרך שממנה צומחים להיות אנשים טובים יותר. אם בדרך אנו מוצאים את עצמנו הולכים לאיבוד או הופכים למשהו שאנחנו לא אוהבים, כל העבודה הזו לא משנה. שנית, הנאה, אנחנו כאן על מנת ליהנות. נכון, יש את הרצון הגדול להצליח, "לעשות את זה", אבל מרכיב ההנאה והסיפוק הוא מרכיב חשוב מאוד. ולסיום, עבודת צוות, אי אפשר בלעדיה.

 

רצינו לומר תודה ל...

Startup Health הארגון הגדול בעולם המרכז סטארטאפים בתחום הטכנולוגיה שקיבל אותנו לשירותיו. הוא הארגון הראשון שהגשנו איליו מועמדות והתקבלנו. הוא מספק לנו מידע, כלים ונטוורקינג רב לתעשיית הבריאות האמריקאית ולעולם כולו. ליועצים המשפטיים שלנו, עו"ד אורי ארבל ועו"ד אביטל שינקאי שהאמינו בנו מהתחלה, למפתחים שלנו בישראל, ברוסיה, בארה"ב ובסין וכמובן למשפחה ולחברים שסייעו כלכלית בהתחלה גם שהכותרת של הרעיון הייתה רפואה משלימה מרחוק.

 

בעוד שנה מהיום אנחנו

עם מטופלים שגילינו להם שרפואה הוליסטית סייעה להם בדיוק במקום שהם היו זקוקים לו. עם מטפלים שסייענו להם להרחיב את קהל המטופלים שלהם בארץ ובעולם וכמובן עם משרדים משלנו ומחזור שיאפשר להיכנס לשווקים חדשים.

 

כדאי לעקוב אחרינו כי...

עולם הרפואה ההוליסטית פשוט מרתק, מי שמכיר אותו יודע שאיכות החיים והחיים עצמם משתפרים לאין שיעור. המעוניינים לעקוב אחרינו ילכו יחד איתנו בדרך להבאת הרפואה הזו לכל בית בעולם. 

 

ככה שומרים אתנו על קשר…

במייל: [email protected] בפייסבוק, בטוויטר, ובלינקדאין.

משרדי החברה ברמת גן.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.