17 דצמבר 2017 | אלכסנדרה למצ'נקה
3 דרכים לייצר יותר הורדות מחנות האפליקציות בתקופת החגים

למה תקופת החגים פוגעת במספר התקנות האפליקציה שלכם? יכול להיות שזה קשור לעובדה שעם כל רוח החג אנשים מפסיקים למצוא את מה שהם מחפשים. אז איך בכל זאת אפשר לנצל את התקופה הזו כדי לייצר יותר הורדות?

למה תקופת החגים פוגעת במספר התקנות האפליקציה שלכם? יכול להיות שזה קשור לעובדה שעם כל רוח החג אנשים מפסיקים למצוא את מה שהם מחפשים. אז איך בכל זאת אפשר לנצל את התקופה הזו כדי לייצר יותר הורדות? הנה  3 דרכים שכדאי לכם לאמץ:

 

1. קידום רוח החג

הכול מתחיל ברצון לקדם את רוח החג אצל המשתמשים הפוטננציאליים שלכם בעמוד המוצר של האפליקציה.

אתם רוצים להכניס את רוח החג לעמוד המוצר שלכם אבל אתם עלולים בלי לשים לב לאבד כניסות במקום להניע הורדות. אתם יכולים להפוך את האייקונים, צילומי המסך והתצוגות המקדימות לחגיגיים יותר ועדיין להשאיר אותם נאמנים לקונספט המקורי. אל תחליפו אלמנט עיקרי בלוגו בסימן חגיגי שהרי גם בחגים האפליקציה שלכם מכוונות לאותו קהל יעד בדיוק. במקום זאת הוסיפו סימן חגיגי שלא פוגע בקונספט שלכם או אפילו השתמשו בצבעים חגיגיים.

 

2. דמויות מחייכות 

הדבר השני שתרצו לעשות הוא להפיח רוח חיים בדמויות שלכם. Action Mouth הוא אולי טריק ישן וקצת מוזר אבל הוא מאוד אפקטיבי. אם תסתכלו על המשחקים המובילים בחנות שלכם תראו שיש משהו משותף לכל אחד מהם, הדמויות שמופיעות באייקונים שלהם מופיעות עם פה פתוח. אייקונים כאלו יכולים להגביר את ההמרות שלכם ב־9%.

 

3. איזו תצוגה מתאימה לכם יותר?

זה הזמן ל־A/B טסטינג. איזו תצוגה מתאימה לכם יותר בחלון חיפוש האפליקציות? בתמונה אחת המוצגת לרוחב או בשתיים-שלוש תמונות המוצגות לאורך?. ב־iOS 11 כשהתמונות מוצגות לאורך המשתמשים רואים שלושה צילומי מסך במקום שניים וכך המיקוד שלהם מתפזר מכיוון שהאלמנטים והטקסט עצמו נעשים קטנים יותר. שינוי בכיוון התמונות שאתם מעלים לחנות יכול לסייע לכם לבלוט בחיפושים ולייצר יותר התקנות. דרך נוספת לבלוט היא לגרום לצילום המסך הראשון להראות כמו פוסטר ובכך למשוך את תשומת הלב מהמתחרה הבא ברשימה.

 

כל עוד תעקבו אחרי שלושת הטיפים האלה תתחילו לראות יותר הורדות בתקופת החגים. ושיהיה לכם חג שמח!

 

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.