19 דצמבר 2017 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את UPSTART

UPSTART היא בית תוכנה לסטארטאפים. אנחנו פוגשים את היזמים בשלבים ראשוניים כאשר הם לפני הגיוס הראשון או במהלכו, ומובילים איתם במהירות ובבטחה לגרסת המוצר הראשונה של המיזם שלהם במטרה לבחון את השוק, לקבל תובנות ולהביאם להיתכנות טכנולוגית למשקיעים הפוטנציאליים ולהמשך הפעילות. כל זאת בשיתוף מלא, בשקיפות וביצירת שותפות לדרך.

מי אנחנו

UPSTART היא בית תוכנה לסטארטאפים שהוקמה על ידי אבי אבני, מנכ"ל החברה. אנחנו פוגשים את היזמים בשלבים ראשוניים כאשר הם לפני הגיוס הראשון או במהלכו, ומובילים איתם במהירות ובבטחה לגרסת המוצר הראשונה של המיזם שלהם במטרה לבחון את השוק, לקבל תובנות ולהביאם להיתכנות טכנולוגית למשקיעים הפוטנציאליים ולהמשך הפעילות. כל זאת בשיתוף מלא, בשקיפות וביצירת שותפות לדרך.

רוב המיזמים כיום קמים על ידי יזמים שאינם אנשי טכנולוגיה ומעולם לא ניהלו הקמת פרויקט טכנולוגי. הם מעוניינים להבטיח כי השלב הראשון של הפרויקט שלהם יצליח בצד הטכנולוגי כדי שהם יוכלו להתרכז במשימות העיקריות של המיזם – המודל העסקי, אסטרטגיות הפריצה לשוק, התאמת המיזם לקהל היעד וגיוס הכסף.

 

 

 

היזמים שאנחנו חוברים אליהם מגיעים ברובם מעולמות התוכן שלנו, ולעיתים היזמים והמיזם עצמו מעניינים אותנו במיוחד ובמקרים אלו אנו מציעים להם מימון לשלב הפיתוח, לעיתים מימון כמעט מלא, וזאת בתמורה לשותפות במיזם.

כל הלקוחות שבוחרים לעבוד איתנו יודעים שהם מקבלים שותף לדרך ולא רק גוף פיתוח. מעבר להיבט הטכנולוגי, אנחנו מלווים אותם גם בנושאים בהם יש לנו ניסיון רב כגון בניית המודל העסקי, התוכנית השיווקית וכמובן הפנייה למשקיעים.

הניסיון העשיר שלנו נסוב סביב 4 עולמות תוכן: עולמות המסחר האלקטרוני, זירות המסחר (Marketplaces), פיננסים ומדיה בקנה מידה מקומי ועולמי.

 

מה אנחנו מחדשים

אנחנו מביאים מודל לשוק התוכנה הישראלי שהמקור שלו מגיע מצוות בעל אופי יזמי יוצא דופן. אנחנו שותף טכנולוגי-יזמי אמיתי שמשקיע כסף בפיתוח ובבניית המיזם (להבדיל ממשקיע קלאסי או קרן הון סיכון). רוב בתי התוכנה ה"רגילים" מסתכלים על השורה התחתונה של כל פרויקט, בעוד שאנחנו מסתכלים על העסק ולא על העסקה.

UPSTART נותנים מענה גם למיזמים בשלב מאד ראשוני כאשר היזמים מממנים את מרבית הפעילות וביחד איתם אנחנו מוצאים את הדרך להגשמת חלומם באופן ריאלי ואחראי. כאסטרטגיה, אנחנו עוטפים את היזמים בהמון ידע וניסיון, אם דרך מקורות פנימיים ואם דרך מקורות אחרים שיעזרו להם, החל מעולם ההכנה לשיחה עם המשקיע, אופן הצגת המיזם ועד לחיבור למשקיעים ולמנטורים רלוונטיים.

בקבוצה שלנו יש פעילויות תוכנה שפועלות כבר למעלה מעשור בפרויקטים גדולים וממושכים אצל החברות הגדולות במשק (פרטנר, שופרסל, אגד, קופות חולים, בנקים, משרדי ממשלה ועוד רבים אחרים), דבר המעניק לנו מבט רחב מאד ויכולות בניית פרויקטים ברמות הגבוהות והמתקדמות ביותר.

 

האתגר הכי גדול שלנו הוא...

לקחת את הרעיון הענק שמתבשל לעיתים במשך שנים רבות במוח היזמים, ולהוריד אותו לכדי מוצר ברור, ראשוני ובשל, שיענה על צורכי בדיקת השוק הראשונית ובמקביל ייכנס למסגרת התקציבית של המיזם. יש סיבות אובייקטיביות לכך שאחוז הסטארטאפים שמצליחים להגשים את חזונם עומד על פחות מ-5%. את מרב ההצלחות מוליכים ניסיון קודם בהקמת מיזמים חדשניים ומיקוד. אנו ממקדים את כל היזמים איתם אנו עובדים סביב נושאים אלה כדי להעלות את סיכויי ההצלחה שלהם ושלנו.

 

אנחנו מאמינים שנצליח כי...

אנחנו אוהבים להקים מיזמים חדשים עם אנשים טובים. פשוט אוהבים לראות דברים חדשים וטובים מצליחים ולהיות חלק מהם.

בבסיס העניין עומדת האהבה של כל אחד מאנשי הצוות שלנו לעולם היזמות והצלחת המיזמים שאנחנו מעורבים בהם. יש לנו אש ורוח שמניעים את החברות שאנחנו עובדים איתם כאילו היינו חלק מהצוות המייסד לכל דבר ועניין. בנוסף לכל זה, מכיוון שעובדים אצלנו אנשים פיקחים וסקרנים, אנחנו יכולים לספק שירות ייחודי שקולע למה שקהל הלקוחות שלנו מחפש.

 

אבל אי אפשר להצליח בלי...

מיקוד אדיר בדברים שאתה עושה הכי טוב כלפי חוץ וכלפי פנים. אנחנו יודעים בדיוק מי קהל היעד שלנו ומה נוכל להציע לו יותר טוב מכל אחד אחר ואנחנו מכוונים את כל אחד מאנשי הצוות המדהים שלנו לבצע את המשימות הטובות ביותר עבורו בהן הוא יצטיין, ובכך מבטיחים כי מכלול השירותים שלנו הוא האיכותי ביותר שיזמים יכולים לבקש לעבוד איתו.

 

רצינו לומר תודה ל...

ללקוחות שלנו. זכינו לעבוד עם כמה אנשים וחברות יוצאי דופן, שאפשרו לנו לספק להם את המוצר הטוב ביותר שאנחנו יכולים. העובדה כי חלקם ממשיכים לעבוד אתנו גם לאחר סבבי גיוס מאוחרים יותר מוכיחה שאנחנו עושים משהו טוב בכל יום שאנו באים לעבודה.

 

בעוד שנה מהיום אנחנו

עם סניף ראשון בחו"ל, וצוות המשרת סטארטאפים ישראליים הפועלים בחוף המזרחי של ארה"ב, על מנת לקצר את המרחק לקהל הלקוחות שלנו ושלהם ולעבוד איתם כתף אל כתף גם כאשר הם מצליחים להשיק את המיזם שלהם מעבר לים.

 

כדאי לעקוב אחרינו כי...

אנחנו מרכזים פעילות המלמדת על המגמות בעולם הסטארטאפים בישראל. אנחנו רואים ומזהים שינויים בטרנדים של התעשייה ומסוגלים לאמץ מהות טכנולוגית וניהולית רלוונטית למטבוליזם העסקי המהיר שתעשיית הסטארטאפים בארץ מתאפיינת בה.

 

ככה שומרים אתנו על קשר…

באתר: www.upstart42.com

באימייל: [email protected]

בפייסבוק: www.facebook.com/UpStart42

במשרדים שלנו ברחוב החשמונאים בתל אביב.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.