2 ינואר 2018 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את iagree

בכדי לצמצם את חוסר הודאות ולהעלות את תחושת הביטחון שאכן מתבצעת עסקה טובה והוגנת לשני הצדדים, יזמו תום רייס, עופר פעילן ומעוז יפת את iagree – הבטחת תשלום שכר דירה וחתימת חוזה דיגיטלית. הרעיון קרם עור וגידים לאחר מחקר מעמיק על שוק הדיור בישראל והשוואתו לשאר העולם ונחשו מה? הם גילו שיש לנו הרבה לאן להתקדם.

מי אנחנו

חתימת חוזה שכירות לדירה עם אדם זר טומנת בחובה לא מעט סיכונים. תוסיפו לזה את כל המשאבים הפיננסיים והרגשיים שמגיעים עם הניסיון להפוך נכס של אדם אחד לבית של אחר ותקבלו ים של שאלות לגיטימיות שעולות הן אצל השוכר והן אצל המשכיר - מי הוא האדם העומד מולי? האם אני יכול לסמוך עליו? מה יקרה אם לא יעמוד בהתחייבות שלו ומי נותן לי גושפנקא שאין פה חתול בשק?

בכדי לצמצם את חוסר הודאות ולהעלות את תחושת הביטחון שאכן מתבצעת עסקה טובה והוגנת לשני הצדדים, יזמו תום רייס, עופר פעילן ומעוז יפת את iagree – הבטחת תשלום שכר דירה וחתימת חוזה דיגיטלית. הרעיון קרם עור וגידים לאחר מחקר מעמיק על שוק הדיור בישראל והשוואתו לשאר העולם, ונחשו מה? הם גילו שיש לנו הרבה לאן להתקדם.

 

 

אומנם בעל הדירה הוא המחזיק במושכות, אך כדי ליהנות מהשירות גם השוכר צריך להירשם ולשתף פעולה. על פי התסריט, אותו בעל דירה המגיע עם פתיחות לשינוי וקידמה טכנולוגית (שלא נאמר מברך עליהן) ייכנס לאתר של iagree, יתאים את החוזה השכירות הקיים לנכס הפרטי שלו ויצרף את השוכרים הפוטנציאלים. לאחר שמתבצעת בדיקת רקע על השוכרים, יבחר בעל הנכס את השוכר עימו ירצה להמשיך את ההתקשרות. השוכר הנבחר יקבל הזמנה לחתום חתימה דיגיטלית על החוזה. לאחר שכולם חותמים אפשר לנשום לרווחה בידיעה שאין פה מקום לפשלות – קיימת ערבות מלאה לתשלומים ולכך שמדובר בשוכרים מהסוג הטוב. כמו כן, השוכר לא צריך להתמודד עם חוזה עמום ומוטה ועם דרישות לא סבירות לערבויות בשמיים. לבסוף, שני הצדדים יוכלו לתת ביקורת על חווית ההשכרה/שכירות, ליצור לעצמם פרופיל מרשים ולהשתמש בו בהמשך כדי לבלוט לטובה בהתקשרויות עם שוכרים או משכירים אחרים.

 

מה אנחנו מחדשים

הבשורה המרכזית שמשנה את כללי המשחק - מתן בטחון פיננסי. לא צריך שטר חוב, צ'ק ביטחון או ערבות בנקאית - ממש ככה, תחושת הביטחון שמקבל בעל הדירה ברגע שהוא נפרד מההתעסקות עם צ'קים לא מכוסים מהשוכר ועובר לקבל תשלום חודשי ישירות לחשבון הבנק שלו. אדרבא - על התשלומים מקבל בעל הדירה ערבות בנקאית מהשותף שלנו - חברת לאומי קארד. כך שזה רשמי, הוא יכול לישון בשקט גם במקרה והשוכר נעלם לו ביום בהיר אחד ובינינו, גם השוכר יכול להיות רגוע כשעול הביטחונות כבר לא עליו.

 

 

 

האתגר הכי גדול שלנו הוא...

שוק השכירות מורכב משני צדדים – שוכרים ומשכירים. אנחנו עושים הכול כדי לתת ערך לשני הצדדים, לשמור על השוכר וגם על המשכיר.

 

אנחנו מאמינים שנצליח כי...

כל פעולה שאנחנו עושים מתחילה בצורך לתת פתרון לבעיה של הלקוח.

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

אחד מהחידושים המעניינים הוא עניין הזרות של החותמים זה לזה, שזוכה למענה. כחלק מהשירות, מתבצעת בדיקה אודות השוכרים הפוטנציאלים ובאישורם מקבל בעל הדירה דו"ח המציג פרטים אישיים ופיננסיים שרלוונטיים ליכולתם של השוכרים לעמוד בהתחייבות ולממש את החוזה. בנוסף, משכיר הדירה יכול לצפות בהמלצות על השוכרים מבעלי דירה קודמים איתם בוצעה התקשרות.

 

רצינו לומר תודה ל...

בעיקר ללקוחות שלנו, אנחנו מקבלים הרבה מאוד חיזוקים במייל ובשיחות טלפון על כמה שהמוצר היה נדרש להם וגם הרבה הצעות לשיפור ורעיונות לאן כדאי לנו להתקדם, וכן לחברת לאומי קארד ששותפה למוצר ולפתרון שאנחנו מביאים לשוק השכירות.

 

בעוד שנה מהיום אנחנו

ממשיכים להפתיע ולחדש, לתת ביטחון וערך אמיתי ללקוחות. נותנים יותר ביטחון בפחות כסף.

 

כדאי לעקוב אחרינו כי...

מעבר לעדכונים הרגילים בפייסבוק, אנחנו מפרסמים הרבה מאוד מידע רלוונטי לשוכרים ולמשכירים שיכול לעזור בכל הנוגע לחוזה שכירות מומלץ, לאחזקת הנכס, למיסוי, לשידרוג דירות שכורות בקלות ולעוד הרבה מאוד נושאים!

 

ככה שומרים אתנו על קשר…

עמוד הפייסבוק שלנו מתעדכן מדי שבוע.

באתר שלנו ניתן לקרוא על השיטה שבה אנחנו עובדים, לקרוא חוזה שכירות מומלץ ולהתנסות חינם במערכת.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.