9 ינואר 2018 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את iSavta

iSvata היא פלטפורמה בתחום הסיעוד המספקת מענה לבעיה כאובה – הקושי באיתור מטפלים סיעודיים מקרב העובדים הזרים והעובדים הישראלים, קבועים או מחליפים. האתר כולל למעלה מ-20,000 מטופלים ויותר מ-35,400 מטפלים זרים וישראלים רשומים.

מי אנחנו

iSavta היא פלטפורמה בתחום הסיעוד, המספקת מענה לבעיה כאובה – הקושי באיתור מטפלים סיעודיים מקרב העובדים הזרים והעובדים הישראלים, קבועים או מחליפים. האתר כולל למעלה מ-20,000 מטופלים ויותר מ-35,400 מטפלים זרים וישראלים רשומים. הלוח הינו דו כיווני - מעסיקים מפרסמים מודעת דרושים המתורגמת לאנגלית ולרוסית, ובמקביל יכולים ליצור קשר עם מטפלים המפרסמים את עצמם באתר.

 

 

 

 

iSavta מהווה נקודת מפגש בין העובדים הזרים ומשפחות המטופלים ועוזר להם לתקשר זה עם זה בצורה ישירה, באופן המאפשר מציאת פתרון סיעודי מיטבי, מהיר ומדויק וכל זאת בעלות סמלית. מכיוון שהתהליך מתבצע ללא תיווך, ישנו חסכון עצום בזמן (גורם מהותי במצב סיעודי), חסכון בכסף ואפשרות לבחירה מתוך מגוון רחב של מטפלים.

 

לאחרונה, ובהתאם למגמת השארת הקשיש בביתו, נוסף באתר גם מידע על שירותים נלווים לקשיש המגיעים עד ביתו וכן לוח יד שניה וחנות לגיל השלישי. בעזרת שירותים אלה נוצרת מעטפת שלמה המותאמת אישית לכל מטופל כדי לאפשר טיפול מיטבי בסביבתו המוכרת. בנוסף, באתר שפע של כתבות טיפים והדרכות בנושא העסקת מטפל סיעודי.

 

את האתר הקים אריאל כבירי כתוצאה מצורך אישי של טיפול בבן משפחה מבוגר שהיה במצב סיעודי במשך 13 שנים, טיפול שהיה כרוך בהחלפה מסיבית של יותר מ-100 מטפלות באותו פרק זמן. בעברו שימש אריאל כסמנכ"ל שיווק ומכירות בחברות תוכנה. בצוות חברים גם אופיר דובובי, לשעבר בכיר באמדוקס ובנייס. יזם בעל ניסיון עשיר, וג׳ולי אן שעבדה למעלה מעשר שנים בתור מטפלת סיעודית בישראל והיא מנהלת את קהילת המטפלים הזרים מביתה אשר בפיליפינים.

 

מה אנחנו מחדשים

החידוש העיקרי הוא עצם הפעילות הישירה ללא מתווכים שמאפשרת לראשונה לשלוט בתהליך מתחילתו ועד סופו. חידוש נוסף הוא מעטפת של מוצרים ושירותים משלימים הנחוצים במצב הסיעודי, על מנת לאפשר למטופל להישאר בביתו זמן רב ככל האפשר, תוך כדי קבלת הטיפול המיטבי בסביבה הנוחה והמוכרת מבחינה נפשית ופיזית.


 

האתגר הכי גדול שלנו הוא...

ליצור ממשק משתמש אינטואיטיבי ופשוט דיו שיתאים למשתמשים מסוגים שונים, בשפות שונות ומקבוצות גיל שונות לחלוטין. מנעד ההיכרות עם המדיה הדיגיטלית מגוון מאוד וכולל משתמשים בערים המתקדמות בעולם ולצד זה בכפרים הנידחים בעולם. כמו כן, קיימים משתמשים מבוגרים שאמורים ליהנות מתועלות המיזם בדיוק באותו אופן בו נהנים ממנו בני הדור הצעיר המחפשים עבודה או מטפלת לסבתא.


 

אנחנו מאמינים שנצליח כי...

קיים צורך אמיתי בסיוע במציאת מטפלים סיעודיים בישראל. זהו תחום מורכב וקשה, שנוגע כמעט בכל משפחה בארץ ובעולם. הצוות שלנו מגוון ומנוסה וכולל אנשי צוות בעלי הבנה מלאה של צרכי המטפלים וציפיותיהם, וכן הבנה עמוקה של מצב המשפחה המטפלת ושל מורכבות הסיטואציה הסיעודית. במקביל, צברנו ניסיון בשיווק ויראלי המאפשר להגיע לקהלים השונים בצורה יעילה.


 

אבל אי אפשר להצליח בלי...

גמישות. העולם הולך ומזדקן בצורה מהירה מאד והממשלות ברחבי העולם מבצעות הכנות לעידן בו יהיו כמיליארד וחצי בני 65 ומעלה (בשנת 2050). צפויים שינויים במנגנונים השונים לתמיכה בהזדקנות האוכלוסייה, ברגולציה וכמובן בטכנולוגיה. אימוץ הגמישות כדרך חיים עסקית תאפשר להתמודד עם השינויים הצפויים באופן מיטבי.


 

רצינו לומר תודה ל...

לסבתא רות, שהיוותה השראה לפעילות יזמית גם בגיל 95, שלימדה שכל האנשים נבראו שווים וחינכה לחשיבה מקורית ויצירתית.

כמו כן, אנו מודים לשותפים שלנו אשר משקיעים ב- iSavta, במסגרת סבב גיוס ראשון, בו אנו נמצאים כרגע. בעזרתם ובעזרת משקיעים נוספים אשר יצטרפו אלינו בקרוב, אנו מגשימים את החלום ופורצים גבולות, תרתי משמע, בכל הקשור לטיפול הסיעודי בארץ.

 

 

 

בעוד שנה מהיום אנחנו

יוצאים עם הפורמט לחו"ל. iSavta תאפשר לבני משפחה ולמטפלים במדינות העולם המערבי, כמו בישראל, למצוא עזרה סיעודית או עבודה בתחום וכל זאת באופן ישיר, יעיל ומהיר, תוך חסכון בעלויות.

 

כדאי לעקוב אחרינו כי...

ראשית, אנחנו מספקים את הפתרון הטוב ביותר כיום למי שזקוק לעזרה בתחום הסיעוד. בנוסף, אנחנו פועלים בתחום בעל צמיחה אורגנית יוצאת דופן שמזמן עבורנו הזדמנויות מאתגרות. על פי מחקרים, הפער בין מספר המטופלים הזקוקים לעזרה סיעודית לבין המטפלים הזמינים רק ילך ויגדל, כך שצפוי מחסור חמור עוד יותר במטפלים וזאת עקב תוחלת החיים הגדלה בקצב עצום.

 

ככה שומרים איתנו על קשר...

באתר: iSavta.co.il

במיל: [email protected]

ובעמוד הפייסבוק: facebook.com/iSavta

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.