10 ינואר 2018 | מת'יו טורן
10 כלים שיהפכו את העסק הקטן שלכם לאפקטיבי ומוצלח יותר

עבור הרבה מאוד חברות סטארט-אפ, צמיחה משמעותית, כזו שמרשימה משקיעים וקונים פוטנציאליים, מצביעה על כך שיש להם את הכלים הנכונים. בעוד שחברות גדולות יכולות להרשות לעצמן לבנות את הפתרונות המותאמים הם, עסקים קטנים נוטים להישען על ספקים חיצוניים. למרבה המזל יש לא מעט חברות שמתאימות את עצמן לצרכים הספציפיים של עסקים קטנים וחברות סטארט-אפ בתחילת דרכן, והכלים האלו לרוב יהיו זולים ויעילים.

עבור הרבה מאוד חברות סטארט-אפ, צמיחה משמעותית, כזו שמרשימה משקיעים וקונים פוטנציאליים, מצביעה על כך שיש להם את הכלים הנכונים. בעוד שחברות גדולות יכולות להרשות לעצמן לבנות את הפתרונות המותאמים הם, עסקים קטנים נוטים להישען על ספקים חיצוניים.  למרבה המזל יש לא מעט חברות שמתאימות את עצמן לצרכים הספציפיים של עסקים קטנים וחברות סטארט-אפ בתחילת דרכן, והכלים האלו לרוב יהיו זולים ויעילים.

 

החל מפלטפורמות לניהול קשרי לקוחות ועד לתוכנת ניהול פרויקטים, לפניכם עשרת הכלים הטובים והשימושיים ביותר שקיימים היום בשוק. והחלק הטוב ביותר? חלק מהם לגמרי בחינם.

 

1. Hatchbuck

זוהי פלפורמה כוללת לשיווק ולפרסום שנבנתה במיוחד לעסקים קטנים. Hatchbuck מאפשרת לכם לנהל את אנשי הקשר שלכם ולעקוב אחרי לידים באופן אוטומטי עד לשלב המכירה הסופית. כשהכול מאורגן ונעשה באופן אוטומטי, קל לתקשר עם לקוחות פוטנציאליים ולקוחות קיימים כך שתוכלו לסחוט עוד רווח מפייפליין המכירות שלכם ולמנוע מהמרות חשובות לברוח מידיכם. הפלטפורמה הזו מספקת פונקציות גרעין של שיווק ומכירות בלי תכונות מיותרות שנמצאות במערכות הגדולות של ניהול קשרי לקוחות (CRM) כמו Salesforce שהופכות אותן ליקרות ומסובכות מדי עבור עסקים קטנים.

 

2. The Whether  של  Better Weekdays

The Whether היא בעצם ה־HubSpot של עולם התעסוקה. פלטפורמת הגיוס הזו מסייעת לחברות למשוך אליהן טלנטים ולהעסיק אותם. האפליקציה מספקת ליועצי קריירה של חברות ואוניברסיטאות מבט על תהליך חיפוש המשרות ובך גם מייצרת יותר מעורבות. המערכת הזו מאפשרת לסטודנטים ובוגרים טריים למצוא את הקריירה שמתאימה לחוזקות ולערכים שלהם.

 

3. FreshBooks

חברות שנכנסות לתהליך צמיחה מוכרחות להמשיך לעקוב אחרי ענייני הכספים שלהן. FreshBooks היא פלטפורמה מבוססת ענן שמעוצבת במיוחד עבור עסקים קטנים. אין לה כל מיני תכונות מוגזמות ומיותרות כמו שיש למתחרה הגדול שלה QuickBooks, ולכן אתם לא צריכים להיות רואי חשבון כדי לדעת איך להשתמש בה.

 

4. PandaDoc

ככל שהחברה צומחת, דרישות ניהול המסמכים עולות. עובדים חדשים נדרשים לחתום על מסמכים שונים עם תחילת העבודה שלהם ולקוחות נדרשים לחתום על חוזי עבודה. PandaDoc היא פלטפורמת ניהול מסמכים שעושה דיגיטציה לנהלי תפעול סטנדרטיים והופכת אותם ליעילים יותר. תוכלו לצפות בהצעות ייחודיות כיצד להשתמש באפליקציה בלשונית  "solutions" באתר שלהם.

 

5. Slack

עסקים גדולים וקטנים כאחד משתמשים ב־Slack כדי לשפר את התקשורת וההתנהלות בתוך בחברה. החברה שפעלה במקור כחברת משחקים מספקת כעת את אחד מהכלים הידועים לניהול פרויקטים וניהול תקשורת פנימית לעסקים, וזאת הודות לעיצוב המלוטש שלה והממשק האינטואיטיבי שמייצרים חווית משתמש ללא תחרות.

 

6. 15Five

הרבה יותר קשה לייצר דיווחים באופן עקבי כשהחברה לפתע צומחת ועבודה רבה יותר זורמת פנימה. זה לא מפתיע שהרבה מאוד מייסדים של חברות סטארט-אפ ועסקים קטנים מתמודדים בקושי עם המעקב אחרי העבודה של כולם. למרבה המזל 15Five הוא כלי נהדר שמייצר דוחות שבועיים מהצוות שלכם בצורה יעילה ומהנה. הוא מסייע למעסיקים לדעת יותר על מה שהולך בחברה החל מהפרודוקטיביות של העובדים ועד להלך הרוח הכללי ומסייע להפחית את תחלופת העובדים.

 

7. Zapier

כל הכלים שהצגתי עד כה יכולים להיות יעילים יותר אם הם יוכלו להשתלב אחד עם השני בצורה חלקה. זה תפקידה של Zapier. האפליקציה הפופולארית הזו מנצלת את ממשקי תכנות היישומים (API) כדי להתחבר לשפע של כלי רשת מותאמים, ומספר ה"zaps" הזמינים לשימוש הולכים וגדלים כל הזמן.

 

8. Woo

זה אף פעם לא פשוט לבנות צוות מנצח, במיוחד בכל הנוגע למציאת מפתחים טובים. העסיקו את הטלנטים הטובים בעולם בעזרת Woo וסוכני ה־AI שלה שמתאימים מעומדים עם מעסיקים באופן אנונימי ובהתאם לפרמטרים כמו ניסיון בעבודה ומאזן בין חיים לקריירה. Woo כבר נמצאת בשימוש של ענקיות כמו Uber, Lyft, WeWork, Yahoo, Quara ו־Microsoft להעסקת המפתחים המובילים שלהן. מדובר בכלי נהדר עבור כל יזם שרוצה למצוא את הטלנט המתאים (ומי בעצם לא ירצה בכך?).

 

9. Kajabi

האם אתם מומחים בתחומכם? רוצים להפוך ל"solopreneur"? פלטפורמת Kajabi היא פלטפורמה כוללת ליצירת מוצרים דיגיטליים, שיווקם ומכירתם. הפלטפורמה כוללת את כל הפי'צרים שאתם צריכים כדי להפוך את הניסיון שלכם והתשוקה שלכם לעסק מקוון ורווחי. החל ממאמני כושר גופני ואמני איפור למומחי שיווק מקוון או מפיקי מוזיקה, המשתמשים של Kajabi הרוויחו למעלה מ־350 מיליון דולרים ממכירת הידע שלהם באופן מקוון.

 

10. ClickMeeting

רוצים להצמיח את העסק שלכם באמצעות וידאו? עם ClickMeeting תוכלו לארח, לקדם ולשווק וובינרים או מפגשי וידאו אינטראקטיביים וממותגים עם לקוחות פוטנציאליים, עם לידים ועם חברי הצוות. ClickMeeting היא אחת מהפלטפורמות המהירות והקלות לשימוש הקיימות בתחום, היא יכולה לעבוד מול כל מערכת CRM ופלטפורמת שיווק באמצעות המיילים וכל זה תוך כדי יצירה של אווירת וובינר ממותגת לחלוטין.

 

כלים אלו הם חלק מהכלים הטכנולוגיים הטובים ביותר שיכולים לסייע לעסקים קטנים לצמוח. קחו אותם לסיבוב והחליטו איזה מהם יכולים לסייע לחברה שלכם, בעיקר לפני שאתם מתכוונים להשקיע במוצרים יקרים יותר (וקרוב לוודאי יעילים פחות). יש סיכוי לא רע שאתם תשמחו שעשיתם זאת.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.