15 מרץ 2018 | ג'ון ראמפטון
8 טעויות ביצירת עמודי "על אודות"

מרות שמדובר ככל הנראה בעמוד בעל הכי הרבה צפיות בתוך האתר העסקי, עמוד "על אודות" הוא לעיתים קרובות מוזנח. הנטייה היא להקדיש את רוב המאמצים בעמודי תוכן חשובים ובעמודי מוצר. אך למעשה עמוד ה"על אודות" שלכם הוא מאוד חשוב. עמוד "על אודות" הוא הדרך שלכם להציג את העסק שלכם למבקרים באתר, לספר להם מה בדיוק אתם עושים ובעצם לבנות את יחסי הגומלין ואת האמון שיוביל בסופו של דבר להמרות.

למרות שמדובר ככל הנראה בעמוד בעל הכי הרבה צפיות בתוך האתר העסקי, עמוד "על אודות" הוא לעיתים קרובות מוזנח. הנטייה היא להקדיש את רוב המאמצים בעמודי תוכן חשובים ובעמודי מוצר.

אך למעשה עמוד ה"על אודות" שלכם הוא מאוד חשוב. עמוד "על אודות" הוא הדרך שלכם להציג את העסק שלכם למבקרים באתר, לספר להם מה בדיוק אתם עושים ובעצם לבנות את יחסי הגומלין ואת האמון שיוביל בסופו של דבר להמרות. אם תשפרו את עמוד ה"על אודות" שלכם אתם תוכלו לייצר יותר המרות.

 

כך תוכלו לתקן את שמונה הטעויות הבאות שיותר מדי בעלי עסקים עושים כשהם מעצבים את עמוד ה"על אודות" שלהם:

 

1. אתם כאן העיקר, אתם אתם אתם

מן הסתם, אתם צריכים לספר את סיפור העסק שלכם. זכרו, מבקרים רוצים ללמוד עליכם, מה אתם עושים ואיך אתם יכולים להפוך את החיים שלהם לטובים יותר.

למרבה הצער, הרבה מאוד בעלי עסקים פשוט מספרים על ההישגים שלהם. הם מספרים את כל סיפור חייהם מבלי להסביר באמת מה העסק שלהם עושה.

ספרו את הסיפור שלכם, הימנעו מהנאום הגנרי של ארגונים וחשפו את האישיות שלכם. הסבירו בהנאה מה אתם עושים ואיך העסק שלכם פותר בעיה כואבת.

אם אתם מרגישים תקועים, ענו על השאלות האלו כשאתם יוצרים את עמוד ה"על אודות" שלכם:

• איך החברה שלכם התחילה?

• מי הם המשקיעים שלכם?

• איך הגעתם לרעיון שהוביל ליצירת העסק שלכם?

• מהם ערכי היסוד שלכם?

• מהי המוטיבציה שלכם כעסק?

 

2. אתם לא מתארים את מטרת העסק שלכם

עמוד "על אודות" שלכם הוא המקום שבו אתם מציגים את המוצרים והשירותים שלכם ומספרים מה הופך אתכם לאחד ממיליון. אל תחששו להשוויץ כאן מעט.

הסבירו למבקרים שלכם במדויק מה מצפה להם באתר שלכם. ספקו אינפורמציה על המוצרים והשירותים. גרמו להם להבין שהם הגיעו למקום הנכון. תארו מה מבדיל את העסק שלכם מהמתחרים ומדוע אנשים עובדים אתכם וקונים מכם מוצרים.

 

3. אין לכם טופס הרשמה לניוזלטר

גם אם עמוד ה"על אודות" שלכם איננו העמוד הכי פופולארי באתר שלכם, עדיין יש הרבה מאוד אנשים שמגיעים אליו. ללא טופס הרשמה האנשים האלו כנראה לעולם לא יחזרו. הכסף שלכם יורד לטמיון וזאת מכיוון ששיווק במיילים שווה זהב!

טופס הרשמה לניוזלטר ילכוד את אותם מבקרים ויהפוך אותם לחלק מרשימת התפוצה של הניוזלטר שלכם. ברגע שיש לכם את הקוראים האלו ברשימת התפוצה, שלחו להם תוכן רלוונטי על העסק שלכם. שמרו איתם על קשר עד שהם יהפכו ללקוחות משלמים.

 

4. הטקסט פשוט ובלי תוכן ויזואלי

המוח האנושי מעבד תוכן ויזואלי פי 60,000 מהר יותר מטקסט. כדי לייצר רושם ראשוני טוב על המבקרים שלכם נסו להימנע מקירות של טקסט בעמוד ה"על אודות" שלכם. לרוב האנשים אין זמן או סבלנות לקרוא מגילות ארוכות של טקסט, בייחוד אם הם צופים בו דרך המכשיר הנייד.

כתבו פסקאות קצרות יותר, השתמשו בכותרות מתאימות, ארגנו את הטקסט בבולטים והחיו אותו עם תמונות וסרטונים של הצוות שלכם בפעולה.

 

5. העמוד לא מפנה לעמודים או מוצרים פופולאריים.

בוחן פתע: איך המבקרים ידעו כיצד להגיע לעמודים ולמוצרים הפופולאריים ביותר מעמוד "על אודות" שלכם אם לא תפנו אותם לשם?

תשובה: הם לא ידעו.

עמוד ה"על אודות" הוא העמוד המושלם להציג בו את הפוסטים הכי פופולאריים בבלוג שלכם, את קטגוריות התוכן המובילות ואת המוצרים הכי נמכרים. המליצו לקוראים לאן ללכת אחרי שהם מסיימים לקרוא עליכם ועל העסק שלכם.

 

6. העמוד לא ממנף הוכחה חברתית

הוכחה חברתית היא ככל הנראה הדרך האפקטיבית ביותר לבנות אמינות, בטחון וסמכותיות. הציגו בגאווה ציטוטים מלקוחות אחרים, קישורים ולוגואים של מפרסמים שהזכירו אתכם ואפילו צילומי מסך של פוסטים במדיה החברתית שמספרים כמה אתם נהדרים.

האם אתם מתרברבים? יכול להיות שקצת, אבל אתם הרווחתם זאת ביושר, אז אל תהיו ביישנים.

 

7. יותר מדי מידע

אתם לא כותבים את "מלחמה ושלום". עמוד ה"על אודות" שלכם צריך להיות תמציתי, בין 300 ל-400 מילים. אם אתם מתקשים לצמצם את עמוד ה"על אודות" שלכם, נאום המעלית יכול לכוון אתכם לשם.

 

8. אין לכם פרטי יצירת קשר

זו טעות שעולה לכם ביוקר. לכל הפחות, עמוד ה"על אודות" שלכם צריך לכלול כתובת דוא"ל וחשבונות מדיה חברתית. עזרו למבקרים שלכם ליצור אתכם קשר בכל שאלה או עניין.

נקודה זו חשובה במיוחד עבור יזמי-סולו. מבקרים רבים ירצו לדעת עוד עליכם, על השירות שלכם ועל התעריף שלכם.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.