Wise-App
12 יוני 2018 | מערכת StartIsrael
סטארט אפ בשבוע: הכירו את Wise-App

השבוע אנו מראיינים את חברת Wise-App, השואפת לחולל מהפכה בעולמות הריטייל והאופנה.

אפליקציה חכמה בתחום האופנה הנותנת פידבק להתאמת הבגד לגופה של האישה המודדת אותו שפותחה על ידי שילוב מעניין של שלושה אנשים מעולם הריטייל, התכנות והשיווק.

1. מי אנחנו?

המיזם שלנו פונה לעולם הריטייל והאופנה הפיזיים. בכל פעם שאישה תתמודד עם דילמה בנוגע למידת ההתאמה של
הבגד, באמצעות האפליקציה שלנו היא תוכל לקבל פידבק אותנטי ומיידי בנוגע לעד כמה הבגד נכון למבנה הגוף שלה.

אנחנו צוות של שלושה:

אלונה רחמני מגיעה בעצם מעולם הריטייל, אחרי 12 שנים בתחום.
צבי קיידנוב הוא הטכנולוג של המיזם,קרוב ל-20 שנות ניסיון בעולם התכנות והפיתוח.
שרון זלצברג הצטרפה אלינו לאחרונה, והיא משלימה לנו את הצלע השיווקית אחרי ניסיון עשיר בעולמות התוכן של שיווק וליווי של חברות וסטארט אפים.


2. מה אנחנו מחדשים?

אנחנו יוצרים מימד חדש בחווית הקניה של הלקוחות. כיום כולם מדברים על חווית הקניה, אך בעצם מרבית ההשקעה הולכת לעולם האון-ליין. אנחנו נוכל לאפשר ללקוח לקבל חווית קניה מרעננת שעונה על צורך חי ונושם בחנויות הפיזיות.

3. האתגר הכי גדול שלנו?

האתגר הגדול מבחינתי הוא לגרום ללקוחות שלנו חווית משתמש ייחודית, מעשירה ומדויקת במטרה להפוך לחלק אינטגרלי בכל מסע שופינג חדש.

4. אנחנו מאמינים שנצליח כי?

App-Wise פותרת בעיה שמעסיקה כמעט כל אישה, ללא כל קשר למראה,מידות הגוף שלה וסגנון הלבוש שלה. שאלות כמו "זה משמין אותי?", "זה מרזה אותי?", "האם זה נכון לי?" חולפות בראשה של כל אישה ברגע שהיא מודדת בגד מסוים. אנחנו נדע לעשות את מה שמרבית צוותי המכירה בחנויות לא יודעים לעשות. כך בעצם גם הלקוחות יוכלו לקבל הכוונה וביטחון בנוגע לבחירות שלהן, והריטיילר מצידו יוכל להינות משיפור ביחס ההמרה שלו.וזאת רק ההתחלה.

5. אבל אי אפשר להצליח בלי?

אתה חייב להיות בתזוזה כל הזמן.להבין את השוק שלך, לעקוב אחר חידושים, עדכונים ומגמות חדשות. לפעמים יכול לקרות מצב שמה שחשבת כנכון להיום, כבר לא יהיה רלוונטי מחר. הפקטור האנושי מאוד משפיע בשלב בו אנחנו נמצאים. לדעת לאסוף את עצמך כל פעם מחדש, להתמיד והכי חשוב להאמין במוצר שלך אין ספק כי בשלב הבנייה, חוזקת הצוות נבחנת הכי חזק. כיף לראות כי כל אחד מאיתנו נותן את המיטב שלו, כל אחד בתחום אחריותו הוא יש לנו עוד דרך ארוכה. אנחנו בלשבי ההתמודדות עם האלגוריתם שמאוד מאתגר בפני עצמו...

6. רצינו לומר תודה ל...:

בעיקר המון תודה ל"אנשים טובים באמצע הדרך". בחודשים האחרונים אנחנו מקבלים ליווי צמוד של נובוס, וכיום אנחנו התקבלנו לתוכנית המשך מטעמם. מדובר בתוכנית מנטורינג בשיתוף פעולה עם האיגוד הדירקטורים הישראלי כיום אני יכולה לומר באופן ברור כי הידע, ההכוונה והניסיון של צוות נובוס לקחת את המיזם שלנו כמה רמות למעלה..

7. בעוד שנה מהיום אנחנו...

בשיא העשייה שלנו,עם מוצר עובד, לומדים את הלקוחות שלנו ומתרחבים לפיצ'רים נוספים.

8. כדאי לעקוב אחרינו כי...

כי יהיה סופר מעניין.

9. ככה שומרים איתנו על קשר:

www.wise-app.biz
תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.