Pixabay
16 אוקטובר 2019 | ג'ון ראמפטון
ההרגל שישפר את הפרודקטיביות שלכם ב-1000% תוך שנה

מהו ההרגל שאתם יכולים לבצע בשעה אחת בכל יום, ולקבל תוצרים מרשימים בכל קנה מידה?

מוכנים?

אם בשנה הקרובה, תקומו בכל יום כשעה לפני השעה שאתם קמים בה היום, ותשקיעו את השעה הזו בעצמכם, אני יכול להעיד כי הפרודקטיביות שלכם תעלה בכ-1000%.

בשעה הזו, אתה יכול לעשות את מה שאתה רוצה, כל עוד זה משהו שמיועד לעצמך, ומערב פעילויות שבדרך כלל אתה לא עושה במהלך יום העבודה שלך. כל יום יכול להיות שונה לחלוטין מימים אחרים, כל עוד המטרה זהה - עבודה שנועדה לקראת להפוך לעובד יעיל יותר, שחושב יותר, חי יותר, וחיובי יותר.

במאמר זה תראו רעיונות עיקריים בהם תוכלו להשתמש כדי לנצל את השעה הזאת ולקבל את התוצאות הטובות ביותר.

התכונן לקראת היום/השבוע הקרוב - ההנהגה הזו יכולה לתת לכם תועלות מצוינות. כל יום/שבוע יתחיל בצורה טובה יותר, כאשר אתה מכין את עצמך לקראת הבאות. במקום לרוץ מדבר אחד לשני עם מחשבה מבולבלת, תוכל לפקס את עצמך הרבה יותר.

זה יהפוך את הניסיון שלך למהנה יותר ופחות מלחיץ, ועל הדרך גם יאפשר לקחת יתרון גדול יותר. במקום לנסות ולהבין מה קורה הלאה בזמנים הקצרים שיש לך בין פעילות לפעילות, אתה תוכל לעבור ביניהן בקלות יתרה. כל זאת יוביל אותך לשלבים גבוהים יותר של נוכחות בכל פעילות, מה שכמובן יגדיל את התוצרים שלך.

בנוסף, להבין מה מצפה לך יסדר את התפיסה המנטלית שלך לגבי הימים הבאים. לדעת בבוקר שיש לך יום עמוס הכולל גם משימה כמו הכנת דו"חות מס כשאתה מגיע הביתה, יהיה קל יותר מאשר להגיע הביתה ורק אז להזכר שיש לך משימה כזו.

תשקיע בלימוד עצמאי - להתעורר מוקדם הוא זמן מצוין ללימוד עצמאי: אתה יכול לנצל את הזמן בקריאה או למידה על סקיל חדש.

קריאה בפני עצמה היא פעילות מהנה ומתגמלת. היא יכולה גם לתת לך רצון פרודקטיביות גבוה מהרגיל, מפי שהתוכן שאתה צורך יוכל ברוב המקרים לשמש כמשהו שאתה יכול ליישם בחיי היום יום. גם כאשר נראה שהספר לא רלוונטי לתחום שלך, לעתים דווקא ספרים אלו יציגו לך דברים רלוונטיים בצורה שלה לא ציפית. נובלה על איש שברח עם הקרקס, יכול לעזור לך להתמודד עם עובד שסטה מדרך הישר.

מהצד השני, כישורים חדשים יכולים לבוא במגוון צורות, ואתה יכול לבחור בכישורים שישפרו את התחומים בהם אתה עוסק או מתעניין. אתה יכול להפוך למתכנת או מעצב טוב יותר, או אפילו לשפר את טכניקת ג'אגלינג התפוחים שלך. הנקודה היא לעשות משהו שמעורר את המוח שלך ומפעיל את ההתלהבות שבך.

לימוד עצמאי לא חייב לתת יתרונות פיזיים, אלא גם כאלו מנטליים - אנחנו שמחים יותר כשאנחנו לומדים וגדלים. לאחר שאנחנו מסיימים את בית הספר, אנחנו לא מאמצים את מחשבותינו בדרך דומה. להגיע לרוטינה שבה אתה עושה זאת שוב ושוב, תיצור לך יתרון עצום.

מצא תחביב חדש - אתה יכול לקחת את השעה החדשה בבקרים כדי לעבוד על פיתוח של תחביב חדש. זה יכול להיות בלוג (או וולוג) יומי, שבו כל יום יהיה פוסט חדש. זה יכול להיות גם צילום, מייל לאדם שכדאי להתחבר, והרשימה היא אינסופית.

לתת לעצמך את הזמן והמקום כדי להגיע לרוטינות ישתלם גם בטווח הארוך. תחביבים אינם נמדדים ביום אחד או שניים, הם מוכיחים את שוויים כאשר מתמידים איתם לאורך זמן.

תארו לכם שאתם שולחים מייל לאדם חדש בכל יום במהלך השנה. אפילו אם רק 20% מהם ענו, עדיין יש לכם יותר מ70 שיחות עם מי שבחרת, וכמובן שקיבלת הזדמנויות ותובנות חדשות.

התאמן - אפילו 15 דקות של פעילות גופנית יכולה לעזור לך להשאר בכושר ואף להתחטב. גם אם אתה מתאמן בלי קשר לרוטינה היומית, אין לכלול אותה כחלק מאותה השעה. בימים שאתה יודע שלא תלך לאימון רגיל, אימון מהיר יכול לחולל פלאים.

אימון בתחילת הבוקר משמש כדרך נפלאה להתחיל את היום בצורה מרעננת ופעילה ולהרגיש פרודקטיבי במיוחד במהלכו.

שקף - פעילות נוספת שיכולה להשפיע רבות, ולמרות כל זאת - אנחנו לא עושים אותה מספיק. שיקוף הוא לא רק הזדמנות להיות מפוקס ורוחני יותר, מדובר גם בתוספת אפשרית של ערך פרקטי.

כאשר אנחנו לא מבצעים שיקוף, אנחנו מתנהלים בחיינו בלי האופציה של בדיקת הפעולות שלנו. אנחנו לא חושבים מספיק על איך פעילויות מסוימות גורמות לנו להרגיש, או שאנחנו לא חושבים מספיק על השיעורים שאנחנו לומדים ממה שקורה בחיינו.

כאשר זה קורה, אנחנו מובילים את עצמינו לטעויות שחוזרות על עצמן מבלי להבין שהן קורות, וכמובן מבלי לזהות זאת, להבין, ללמוד ולמנוע אותן. המצב גם מוביל לביצוע החלטות שלא באמת תורמות להגשמת היעדים שלך. ללא זמן לשיקוף וחשיבה, לחברה יש השפעה גדולה מהרגיל על החלטותייך.

זה מאתגר לחשוב באמת על האם אתה מעוניין לבצע פעולה מסוימת. זה דורש זמן, שיקוף ואנרגיה מנטלית. כאשר לא רוצה לשים את השיקוף כעדיפות, החברה מחליטה בשבילך כי קל יותר לשאול האם אחרים יעדיפו את הבחירה על פני האם אתה תעדיף זאת. התוצאה של כך היא ביצוע מעשים שיכולים להראות טוב מבחוץ, אבל יגרמו לך להרגיש נורא לך כאדם וכיזם.

שיקוף יאפשר לך לצמצם את הזמנים הללו ולבצע בחירות טובות יותר, בנוסף להבנה ויישום טוב יותר של מה אתה לומד בכל יום.

השעה הזו יכולה להוות מתנה עצומה עבורכם. כל מה שזה דורש זאת הקדשה של שעה אחת בכל יום במשך שנה כדי להקפיץ את הפרודקטיביות שלכם בכ-1000%. אתה גם תהיה להשלים דברים בכמות גדול, להשיג תחביבים והרגלים הטובים לכם, ולצעוד בדרך המובילה לשמחה והצלחה.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.