Pixabay
1 יולי 2018 | גראנט קארדון
למה אתה צריך אסטרטגיה לחיים?

מהי אסטרטגיית החיים שלכם ואיך מגיעים לאחת טובה? גראנט קארדון ינווט אתכם.

כדי להגיע לחיים בהם אתה מעוניין, אתה צריך לתעדף אותם מעל כל משימה אחרת. אם אתה רוצה חיים של הצלחה, חיים המלאים בשמחה מנטלית אותם אתה משתף עם השותף שלך, אתה צריך לדמיין זאת. החיים שאתה צופה לעצמך יכילו את החתיכות הנחוצות לפאזל שלך. אל תתבלבלו - החתיכות הללו אינן החיים שלכם, בפני עצמן. אתם הרבה יותר מאשר חתיכות, החיים שלכם אינם העבודה שלכם, לא הנישואין, לא הילדים ולא האנשים שבתוכם. אל תגביל את עצמך, דמיין ותכנן מי אתה רוצה להיות, ואיך אתה רוצה שחייך יהיו.

  1. שים את החיים שאתה רוצה בעדיפות עליונה

זה לא לשים את תפקידכם כבני זוג, או אפילו כהורים. זה לא על לשים את המשפחה בראש, זה לשים את עצמכם כאינדיבידואל בראש. זה להבין מה אתם צריכים. כאשר שלמים עם עצמכם, אתם תהנו מאחרים ומסיטואציות כמחמאה לחיים המתועדפים שלכם, ולא כ"מוצר משלים" להם.

  1. זהו מהם הדברים שאתם צריכים להמנע מהם

זהה והמנע מסיטואציות שאינן טובות, אך עדיין מתרחשות שוב ושוב. האם הבריאות מפריעה לכם? תקנו זאת. עשו כל מה שאתם יכולים כדי להרגיש טוב עם עצמכם או נקוט בפעולות כדי להירפא. תקוע בפקקים באופן קבוע ומגיע הביתה עצבני ומבואס? שנה זאת. תגור קרוב יותר לעבודה. אתה לא יכול להיות שותף, הורה או תורם אם אתה סגור בעצמך, עצבני ומדוכא.

כמו כל דבר שאני עושה, התחייב לזה. אתה חייב להחליט על אובססיה לגבי החיים אותם אתה רוצה. אתה חייב לקחת בעלות על החיים שלך. אני עובד כדי לממן את החיים שאני רוצה. אני מעצב את חיי כדי שאני אוכל להיות עם אישתי והילדים. אני מסדר את הפיסות כדי לקבל את החיים שאני רוצה וראוי להם. אני מוודא שיש לי דברים מסביבי כדי לזכור זאת, ולחדש את הרעיון שיש לי חיים טובים הנמצאים בשליטה. אלו החיים אותם אני רוצה.

אף אדם היוצא מגדר הרגיל התחיל כך. הם נהיים אובבסיבים ומסרבים לקבל מציאות אחרת לגבי החיים אותם הם רוצים. הם התעלמו מהלימוד של להיות זהיר, להתנחם, לחפש איזון. הסתכלו סביבכם ואתם תראו גברים ונשים הדבוקים בדכאון, ללא תחושת מטרה, בקושי מצליחים להתנהל כלכלית ולטפל בצרכים בסיסיים. הם נראים כאילו הם יושבים בכיתה ומחכים שהמורה תיתן להם לצאת מהשיעור. כמויות עצומות של אנשים הם אפתיים, משועמים, מרגישים תחושה של כלום וגם מוסחים בקלות על ידי חדשות רעות, רכילות ודרמה.

בכל ראשון בערב, אני יושב עם אשתו ואנו עוברים ביחד על המטרות שלנו, תוך בדיקה של איך אנחנו רוצים שחיינו יהיו. ואז אנחנו מתכננים את פעולותינו לשבוע הקרוב (ביחד עם לוח שנה אישי) כדי לוודא שאנחנו עובדים ביחד לקראת החיים הללו.קחו את הזמן כדי לאפס את החיים שלכם עם מטרות ויעדים גדולים שנמצאים בקנה אחד עם הפוטנציאל החבוי שהסתרת והכחשת מעצמך. אנשים גדולים עושים דברים גדולים לא בגלל שהם גדולים, אלא בגלל שהם מסרבים לעשות דברים ממוצעים. חוץ מהסיפור שלך, יש בך פוטנציאל גדול. האבל הגדול של חייך לא יהיה אובדן חברי משפחה, חברים או אהובים, אלא ההפסד של המשמעות העצמית שלך.

מצא את הדבר שאתה אובבסיבי אליו, והפוך אותו למטרת חייך. לא כהחטה סתמית. כל אדם מיוחד שאתה מכיר התחיל כאדם רגיל שנהיה אובססיבי עם כמה יעדים משוגעים, טובים יותר ובלתי ניתנים להשגה כביכול. זאת תוך כדי שהם מסרבים לוותר עליהם. זה יכול להיות אתם, אדיסון, פורד, ג'ובס ודיסני אשר סירבו להתנחם במה שנוח. הם התמקדו בלהפוך את הבלתי אפשרי לאפשרי. הגדולים לא חשבו שנתקלו באדירות, אבל הם כן סירבו ללכת לעבודה בכל יום. רובם יחשבו שהעצה הזו היא מגוכחת משום שאנחנו לומדים שתמיד צריך להיות זהיר ולא להסתכן. "הגדולים" לא הגיעו במקרה לגדולה, הם פשוט סירבו להניח לעבודה בכל יום. רובם יחשבו שעצה זו מגוכחת משום שאנחנו מקבלים את השיעור של להיות זהירים, מבלי להסתכן. של לתת תחושת נוחות, להתפשר במקום להפריץ ולמצוא איזון במקום אובססיה. למה להציב יעד שכנראה לא נוכל לבצע? משום שלהכשל בהשגת חלום מגוחך הוא יותר טוב מלחיות חיים פשוטים.

לא מדובר כאן בתיקונים או יעדים לטווח הקצר. צרו חיים שאף אחד לא יוכל להרוס. הפוטנציאל הוא בכולנו. קבלו החלטה והתחייבו אליה. רדפו אחרי חיים נפלאים!

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.