Photo by Jonalyn San Diego on Unsplash
29 מאי 2019 | מערכת StartIsrael
הפרסום משתנה – והגיע הזמן לדעת כיצד להגיב אליו

יצירתיות היא כאן לנצח - אבל הדרכים להגיע אליה השתנו רבות בשנים האחרונות

כיום, אחד הדברים החשובים ביותר בארגון שלכם הוא ההבנה והשליטה באלמנט היצירתיות. לא מדובר כאן רק על יצירתיות במובן האומנותי – יצירתיות עוזרת, מעשירה ומשפרת כל מקצוע ותפקיד – בין אם מדובר במדען דאטא ובין אם מדובר באיש שיווק או מנכ"ל. לפי לינקדין, ארגונים צריכים אנשים שיכולים לחדש, לפתור בעיות ולפתח פתרונות חדשים – וכולם הופכים את היצירתיות לסקיל החזק ביותר בעולם בכלל ובעסקים בפרט.

חדשנות עם חזון וכושר המצאה דורשים את הכלים הנכונים בכי ליצור תוכן שמעודד קריאטיביות.

באופן אירוני, יצירתיות תלויה יותר מתמיד על הכלים, המידע והמערכות הנכונים ודורשת גם הלך מחשבה רגוע שלא יכול להתרחש בסביבה נטולת כלים ואפשרויות. רוב אנשי הקריאייטיב, המעצבים והמפיקים משתמשים ומכירים את הענן הקריאייטיבי של אדובי, וכיום מדובר בסטנדרט הבלתי מעורער בכל הנוגע לעזרה לארגונים בכל הקשור לעיצוב, לשלוח מסר ולנהל חוויות לקוח גרנדיוזיות.

בעוד שהתוכן נהפך למעין חוזה נישואין בין מידע להצגה יצירתית שלו – החברה עושה את מה שביכולתה בכדי להשיג יותר נתח שוק.

בנוסף, אדובי יוצרת אווירה שמאפשרת מרחב חופשי גדול יותר שבסופו של דבר מקנה עבודה מספקת יותר, ועל כל כך יכולות להעיד לא מעט חברות ענק, המספרות על ביצועים טובים יותר החוסכים זמן יקר. בתור יזמים, עלינו לקחת לא  מעט החלטות חשובות, וישנם שני רעיונות עיקריים שעליכם לשים לב אליהם בתהליכים אלו.

דאגו לכך שתמצאו את הפתרונות הנכונים שיכולים להעביר מידע בצורה חופשית

חברות כמו מיקרוסופט, SAP ואדובי מחזיקות כולן בהסכם שיתוף מידע שנקרא "יוזמת המידע הפתוח" המאפשרת לכם לשתף את המידע בין הפלטפורמות, ללא כל מחיצות כלשהן – שיפור משמעותי בהתחשב בכך שעד השנה שעברה, הנושא היווה בעיה עיקרית בכל הנוגע ליצירת תוכן. כיום, המצב השתנה לחלוטין, וגם חברות קטנות יכולות להשתמש בפתרונות אלו כדי לתת דרור ליצירתיות שלהן.

גם חברת סיילספורס נכנסה אל תחום ניהול התוכן, זאת באמצעות הניסיון לפרוץ את גבולות מערכת ה-CRM הקלאסית, מה שבהחלט יכול להיות מעניין – בטח ובטח כשאנחנו חיים בעידן שבו CRM מתחיל לאבד את כוחו, ממש כמו הבלאקברי של אז.

אינטליגנציה פעלתנית

אינטיגלינציה פעלתנית ואוטומציה יעילה בזמן אמת נהפכים להיות הסטנדרט – זאת בניגוד לפעולות אחרות כמו לזכור להתקשר למישהו.

מה שאתם צריכים להצליח לעשות הוא לנהל את מעגל החיים של התוכן מקצה לקצה החל מהיצירה והשיתוף עד לשליחה ואופטימיזציה. תוכן זה תומך בחוויית לקוח מותאמת אישית ומחוברת שיכולה לרוץ בכל מסך, ובכל מקום – החל מהרשת ואתרי מובייל עד לקהילות מקוונות ואף מפגשים פיזיים.

סיילספורס החלה בשיתוף פעולה עם סייטקור כדי ליצור מצב שבו ניתן להימנע מניהול ידני בקונספט הנוכחי שלו. עם שיתוף הפעולה הנ"ל, סיילספורס ממשיכה להתקרב למודל של אדובי בכל הנוגע ליצירת תוכן מעניין. ללא מידע, התוכן הוא בד"כ לא יותר מיפה, ללא תוכן, הנתונים הם לרוב מספרים משעממים.

הבינו כיצד אתם יכולים להרוויח מהשינוי בתעשייה

בכל פעם שיש שינוי משמעותי בכל הנוגע ליצירת תוכן ע"י מותגים, באופן הפרסום, הטירגוט או הגעה ללקוחות שלהם – נוצרות הזדמנויות חדשות. אתם לא תצליחו למצוא פתרון מקיף לעסק שלכם בין לילה, בטח כשחברות ענקיות עם משאבים עצומים היו צריכות עשרות שנים כדי להגיע לתוצאות הללו.

למרות זאת, ממש כמו שכאשר ה-SEO פרץ לחיינו לפני 25 שנים, תהיה הזדמנות למטב את החוויות שייווצרו. ככל שאנחנו מתרחקים מפרסום וקופצים היישר אל תוכן מותאם אישית – השינוי הזה ידרוש דרכים שיהפכו את המערכת לטובה יותר.

ההזדמנות האמיתית כנראה לא תהיה לנסות ולשחות נגד הזרם (שכיום הוא בעיקר מיוצג על ידי מתחרות כמו אדובי וסיילספורס), אלא בלמצוא דרכים בהם הפתרונות יעבדו טוב יותר עבור הארגון שלכם.

בדומה לכך, יצירה של פתרונות בעלי ערך דומה בסקאלה קטנה יותר עבור מיזמים יכולה ליצור יתרונות מובהקים עבורכם, והדבר שהכי חשוב לזכור כרגע היא ללמוד איך התוכן השתנה ולאיזה כיוון הוא הולך.

אם תצליחו לחזות את הצעד הבא בהתפתחות התוכן ולפעול מספר צעדים קדימה, אתם תוכלו ליהנות מחתיכה גדולה במיוחד מעוגת התוכן. כל פעילות שתעשו לפני אלו שהחברות הגדולות, יכולה לתת לכם יתרון משמעותי בתחרות אל מול השחקנים האחרים בזירה – ושיהיה בהצלחה.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.