Wyze
17 יוני 2019 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את Wyze

יש לכם מוקד שירות? הכירו את החבר'ה שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

מי אנחנו?

מערכת SAAS לניהול ידע ותוכן דיגיטלי במוקדי שירות, אנשי מכירות ותמיכה טכנית. הפלטפורמה מאפשרת לארגון להקים ולנהל Knowledge Base ארגוני, ולשתף אותו בצורה מהירה ומאובטחת עם עובדים ולקוחות בערוצים דיגיטליים.

מגמת שיפור השירות בערוצים הדיגיטליים וגם במוקדי השירות המסורתיים צוברת בשנים האחרונות תאוצה, בשל שפע רגולציות ותחרות שמתגברת בענפים השונים. חברות מסחריות וארגונים ממשלתיים משקיעים משאבים רבים בכדי לייעל את התהליכים והשירות ללקוח באמצעים דיגיטליים ומערכות תומכות.

בדיוק בנקודה זו, אנו נכנסים לתמונה עם פלטפורמה טכנולוגית ושיטת עבודה שמאפשרת לנהל ולשתף ביעילות מידע עסקי עדכני בערוצים דיגיטליים. מטרתה היא לתמוך ביעדים העסקיים של מערך השירות והמכירה.

מה אנחנו עושים ומה אנו מנסים לפתור?

תהליכי השירות, התמיכה טכנית והמכירות הם תהליכים עתירי מידע, כשבמהלך שיחה עם לקוח או אינטראקציה אחרת, נדרש נציג השירות למסור מידע רב ומורכב לכמות גדולה של לקוחות.

יש לזכור שמוקדי שירות וגם ערוצים דיגיטליים נמצאים במצב תמידי של עומס (כמות שיחות ופניות), לכן, נדרשת דרך מהירה ויעילה למצוא את המידע הזה ולשתף אותו בצורה קלה עם הלקוח, אחרת, הנציג לא יוכל לבצע את עבודתו ביעילות.

האתגרים שלנו:

  • התמודדות עם ניהול ידע ארגוני מורכב
  • קיצור משך זמן איתור המידע (זמן חיפוש)
  • שיתוף וזמינות של המידע בתהליך העבודה
  • קיצור משך ההכשרה של ארגונים

עבודה לא יעילה במוקד השירות עלולה להוביל לזמני המתנה גבוהים או להתארכות לא רצויה בזמן הטיפול. התוצאה הסופית היא עלייה משמעותית בהוצאות התפעול, בזבוז זמן יקר, אובדן הכנסות כסף ומעל לכל- שביעות רצון נמוכה של הלקוח.

בעולם השירות והמכירות, מבוסס על כוח אדם צעיר בעל "חיי מדף" קצרים (ממוצע משך זמן העסקה של נציג בתפקיד עומד על כ-12 חודשים בלבד) ולכן, גם קיצור משך תקופת ההכשרה הוא משימה קריטית להשגת היעדים העסקיים.

מה אנחנו מחדשים?

ההתמחות שלנו וגם היתרון מול המתחרים (כן! יש כאלו!) היא בתחום ה-Structured Data, מנוע חיפוש ארגוני וחיבור דיגיטלי (API) למערכות ארגוניות. טכנולוגיות הענן מאפשרות לנו לספק שירותים שהיו עד היום כרוכים בפיתוח מורכב או עלויות גבוהות, ולהנגיש אותם בצורה קלה לכל ארגון ללא עלויות הקמה או השקעה בתשתיות.

האתגר הכי גדול שלנו הוא…

להמשיך את מהפכת הענן ולהניע את הארגונים לצרוך שירותים בעולם שעד כה היה סגור בגבולות הרשת הארגונית בלבד. במעשה זה, הם יוכלו לקחת גם חלק בלתי נפרד במהפכת החדשנות הדיגיטלית בכדי לשלב את משאבי הידע של החברה בצורה אופטימלית בתהליכים העסקיים.

אנחנו מאמינים שנצליח כי…

יש לנו שילוב מנצח של חדשנות טכנולוגית (ענן!), מהירות ונחישות (סטארט-אפ!) ומודל תמחור שמאפשר לכל ארגון ליהנות מכלים מתקדמים בלי השקעה משמעותית בתשתית טכנולוגית.

אבל אי אפשר להצליח בלי…

אנרגיה ותשוקה עזה ליזמות ועשייה, עבודה מאומצת, התמקדות במטרה והתמדה לאורך זמן. ארבעה עקרונות כמעט "רוחניים" שכדאי שכל יזם או צוות יאמצו לעצמם לפני שיוצאים לדרך.

רצינו לומר תודה ל...

זוהי חובתנו להגיד תודה ע-נ-ק-י-ת לקבוצה רחבה ונהדרת של חברים, שותפים, לקוחות, מנטורים ויועצים  שתומכת בנו בלי הפסקה ומספקת לנו אנרגיות בלתי נגמרות!

תודה מיוחדת למתחם Hubanana של עיריית רעננה שקיבל אותנו בזרועות פתוחות והאיר לנו את הדרך!

תודה לחברת באבקום סנטרס מקבוצת מטריקס על האמון ושותפות עסקית נכונה והוגנת!

תודה ליאיר פלד על הייעוץ האסטרטגי ולמשרד עורכי הדין נדלר ושו"ת שמלווים אותנו באתגרים עסקיים ומשפטיים.

ותודה לקהילת הסטארט-אפ המדהימה של ישראל שמשתפת בנדיבות מהידע והניסיון שלה!

בעוד שנה מהיום אנחנו

נכפיל את היקף המכירות ואולי נחפש את הזדמנויות ראשונות מעבר לים

כדאי לעקוב אחרינו כי...

אנחנו תמיד מחפשים את השותפים המתאימים לנו לקראת האתגר הבא 

ככה שומרים אתנו על קשר:

אתר האינטרנט שלנו -  https://www.wyze.co.il

דף הפייסבוק - https://www.facebook.com/get.wyze

וכמובן, אפשר תמיד לקפוץ לקפה! :-)

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.