22 אוגוסט 2019 |
כל הטיפים לחמישי שמח מוצלח במשרד

בהרבה משרדים ברחבי הארץ יש את המסורת של "חמישי שמח", שמטרתה לחגוג את סוף השבוע שבדרך. אז איך עושים את זה כמו שצריך ואיזה פעילויות הכי מתאימות לכם? הנה כמה הצעות

"חמישי שמח" היא מסורת חדשה יחסית שכבר הצליחה להכות שורשים במשרדי הייטק בכל רחבי הארץ. בין היתר, מטרת המסורת היא לחגוג את סוף השבוע שעומד להתחיל ולהיכנס לאווירה הנכונה כבר בצהריים של יום חמישי. חוץ מזה, מחקרים מראים שפעילויות גיבוש מן הסוג הזה תורמות למוטיבציה של העובדים ולכן המעסיקים מעודדים אותן.

השאלה היחידה היא איך חוגגים "חמישי שמח" מוצלח במינימום מאמץ ומקסימום תועלת. גם אתם מחפשים רעיונות דומים? הנה כמה הצעות:

  1. הזמנת פיצות

עובד שבע הוא עובד מרוצה ואת חמישי הבא תוכלו לחגוג עם הזמנת משלוחי פיצה עד פתח הדלת של המשרד. בחרו היטב את התוספות, אספו בקשות מיוחדות וחשבו כמויות. זכרו שעוד לא נולד העובד שיסרב למשולש פיצה בחינם, אז הנה הפתרון האידיאלי גם עבור סניפים של תאגידי ענק וגם לסטארט-אפים קטנים.

  1. קריוקי

פעילות קריוקי יכולה להתאים למסורת של "חמישי שמח" כי היא משלבת בתוכה גם את תחושת השחרור, גם את המוזיקה וגם את הריקודים. אפשרות אחת היא להחליט מראש איזו מחלקה לוקחת אחריות על הפלייליסט ומקצה גם את הזמרים שיעלו על הבמה, בעוד האפשרות השנייה היא לשמור על ספונטניות ולתת לכל עובד להראות את הכישורים שלו. בנוסף, כדאי לוודא שהפעילות לא מפריעה לשאר עובדי המשרדים או מקסימום להזמין אותם לחגיגה משותפת.

  1. משחקי שתייה

מחפשים פעילות שוברת שגרה שהיא גם לא ממש סטנדרטית באופי שלה? בשבילכם המציאו את משחקי השתייה. כאן האלכוהול משמש כחומר סיכה לאירועים חברתיים והוא מתאים מאוד לשבור את הקרח אחרי אירועים חשובים כמו השקת מוצר, ימי כיף וימי גיבוש. עם זאת, חשוב לציין שמדובר בעיקר בפעילות לסאטרט אפ קטן כי בחברה גדולה היא עלולה לצאת משליטה - אבל אנחנו סומכים עליכם שתמצאו את המינון הנכון (וכמובן לא תנהגו הביתה).

  1. סרט

צפייה בסרט היא פעילות קלאסית לעובדי משרדים כי היא לא דורשת שום סוג של השקעה וזמן. כל מה שצריך לעשות הוא לגוון את הז'אנר של הסרטים על מנת שכל העובדים יהיו מרוצים, ולדאוג להקרנה איכותית עם מסך גדול ומערכת סאונד.

  1. תחרות

אין כמו תחושה של תחרותיות כדי לגייס את העובדים למטרה משותפת. אם יש במשרד שלכם מרפסת גדולה או חצר, אפשר להביא מדי פעם מתקנים מתנפחים כמו שערים וסלים ולחלק את העובדים לקבוצות. מאותו רגע והלאה, התחרות תתחיל ומי שינצח יקבל את הפרס האולטימטיבי: שחרור מוקדם הביתה ביום חמישי וסוף שבוע ארוך מהרגיל.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.