5 אוגוסט 2019 |
3 דרכים להתחיל את הבוקר במשרד בצורה טובה

עובדים שכירים בתעשיית הסייבר והייטק יודעים שאין תחליף לרענון קל אך אפקטיבי בשעות הראשונות של הבוקר. אז איך מתחילים את היום ברגל ימין? הנה 3 הצעות ליישום מיידי

תעשיית הסייבר בישראל צומחת בקצב מהיר וגם במדינות מפותחות אחרות בעולם מסתכלים עלינו בקנאה. יחד עם זאת, מי שנמצא כבר בעמדת מפתח בתחום ההייטק בטח יודע שצריך לעבוד קשה בשביל לעמוד בקצב. בין היתר, אחד הדברים המשפיעים ביותר על הביצועים במשרד הן שעות הבוקר המוקדמות.

אז איך מתחילים את היום בצורה חיובית וכיצד מתעוררים גם אחרי שעומדים בפקקים? הנה 3 הצעות שתוכלו ליישם כבר מחר בבוקר:

  1. השקיעו בקפה

שגרת היום שלנו מושפעת רבות מהאופן שבו אנחנו מתחילים את הבוקר. מבחינה פרקטית, הדרך הכי טובה וגם מומלצת לעשות את זה היא באמצעות קפה משובח. למזלנו, כיום אפילו לא צריך להתאמץ כדי להכין קפה כזה אלא רק להתארגן על קפסולות ראויות.

קפסולות קפה בהישג יד הן בדיוק מה שהבוקר שלכם צריך כדי להשתדרג. מאותו רגע והלאה, אתם בוחרים איזה קפה להכין וכיצד להגיש אותו. את הקפסולות והמכונה אתם גם יכולים לשים במשרד עצמו וכך להתרענן לאורך היום.

  1. בצעו פעילות גופנית

עוד דרך טובה לשפר את הבוקר היא לבצע פעילות גופנית ולהמריץ את הדם. אפשרות אחת היא כמובן לעשות את זה עוד לפני שיוצאים מהבית כדי להרוויח את המקלחת, בעוד האפשרות השנייה היא לרוץ למשרד. מטבע הדברים, האופציה האחרונה רלוונטית רק למי שעובד במשרדי הייטק שבהם יש מקלחות ומלתחות.

לא משנה איך תחליטו לשלב אותה בשגרה היומית, פעילות גופנית היא אחד הדברים הכי טובים שאתם יכולים לעשות בשביל הבריאות שלכם. הפעילות תמנע כאבי גב, תעזור לכם לשמור על עירנות וגם תגביר את יכולת הריכוז. בטווח הארוך, פעילות דו-שבועית גם תשפר את הביצועים בעבודה ותגרום לכם תחושת סיפוק.

  1. האזינו למוזיקה

לא צריך לעבוד בהייטק ובתחום הסייבר על מנת להבין שקיים קשר בין גוף לנפש. כל מי שמגיע למשרד ומקדיש כמה דקות להאזנה למוזיקה שהוא אוהב יכול להרגיש באופן מיידי את השינוי, בעיקר אם בזמן הזה הוא דואג שאף אחד מסביב לא יפריע לו. מעבר לכך, המוזיקה שאיתה כדאי להתחיל את הבוקר לא חייבת להיות קצבית או סוערת – כי הכי חשוב שהיא תעשה לכם טוב.

האזנה למוזיקה עוזרת להתחיל את הבוקר במשרד בצורה טובה כי היא מנקה את הראש. אחרי כמה דקות של האזנה רצופה, תראו איך המחשבות שלכם מתנקות ואתם מרגישים מוכנים יותר לקראת היום החדש. בנוסף, יש עובדי הייטק שמסוגלים להתרכז רק עם אוזניות ויש כאלה ששומרים את המוזיקה לשעות הקשות של אחר הצהריים.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.