FitMyTime
21 אוגוסט 2019 | מערכת StartIsrael
סטארטאפ בשבוע – הכירו את FitMyTime

מבואסים על עצמכם בגלל שאין לכם מוטיבציה להתמיד באימונים? הכירו את האתר שמאפשר לכם להתאמן עם מאמן כושר אישי באמצעות הסמארטפון - מכל מקום, בכל זמן.

מי אנחנו?

FitMyTime היא פלטפורמה לאימוני כושר ויוגה אישיים אונליין, בזמן אמת. מייסדת המיזם היא יעל אופנהיים, המגיעה מרקע של מחקרי שוק וייעוץ. הרעיון למיזם נולד לאחר שיעל הבינה שאימוני היוגה והפילאטיס שהיא מבצעת מול יוטיוב היו יכולים להיות הרבה יותר אפקטיביים ומהנים, אם הם היו כוללים גם פידבק של המאמנת, ולא רק צפיה פאסיבית.

FitMyTime מחברת בין מאמני כושר ומדריכי יוגה לבין מתאמנים מכל העולם, למטרת ביצוע אימון המותאם אישית לצרכי המתאמנים. מדובר, למעשה, במעין Uber לאימוני כושר אישיים אונליין. הפלטפורמה מאגדת תחתיה מאות מאמנים ומדריכים מכל העולם, המציעים מגוון סוגים של אימונים אישיים אונליין – פילאטיס, יוגה, אירובי, אימון פונקציונלי. יש אפילו מאמנות שמתמחות באימון לנשים בהריון ולנשים אחרי לידה. המאמנים דוברים מגוון שפות, כולל אנגלית, עברית, ספרדית, רוסית, צרפתית, גרמנית ועוד.

אימון אישי אונליין מספק, מצד אחד, את היתרונות שיש באימון אישי "רגיל", ומצד שני, את הנוחות והגמישות שמאפיינות תקשורת באמצעות וידאו. תדמיינו אימון ביוטיוב, בתוספת של יחס אישי – אתם והמאמנת רואים זה את זו ויכולים לשוחח, וכל זה – בלי לצאת מהבית.

הרעיון לפלטפורמה נולד מתוך הבנה ש:

  1. רוב האנשים (80%) שרשומים לסטודיו או לחדר כושר, לא מנצלים את המנוי שלהם ונוטשים תוך זמן קצר
  2. אימון באמצעות אפליקציות או סרטוני יוטיוב אינו כולל פידבק והתאמה אישית ולכן האפקטיביות שלו נמוכה
  3. הביקוש למאמנים אישיים הולך וגדל מתוך הבנה של היתרונות שבאימון אישי – קבלת פידבק, תמיכה והדרכה, שימור מוטיבציה והישגים והקניית הרגלים לטווח ארוך
  4. ניתן ליהנות מהיתרונות של אימון אישי, בלי לוותר על הנוחיות של אימון מהבית – באמצעות פתרון טכנולוגי

מה אנחנו מחדשים

בשונה ממרבית פתרונות הכושר הקיימים באונליין - אפליקציות הכושר או אימונים מוקלטים ביוטיוב - FitMyTime מאפשרת אימון בזמן אמת, עם מאמנים אמיתיים, המספקים פידבק והתאמה אישית לצרכי המתאמנים ולמטרותיהם. כשיש מי שנותן לנו פידבק ומוטיבציה, מישהו שקבענו איתו מראש ושאכפת לו מאיתנו, הסיכוי שנתמיד בפעילות הגופנית לאורך זמן גבוה הרבה יותר. לעומת זאת, כשאנו מתאמנים עם אפליקציה או עם סרטונים ביוטיוב, קל לנו מאוד לוותר לעצמינו, וברוב המקרים נפסיק להתאמן אחרי זמן קצר, משום שאין מי ומה ש"יחזיק" אותנו.

היכולת להתאמן עם מדריך אישי, בלי לצאת מהבית, היא פתרון אפקטיבי לכל מי שמעדיף להתאמן בבית אך עדיין לקבל פידבק והדרכה אישית.

חידוש נוסף – הפלטפורמה מספקת למאמנים אפשרות להרחיב את אפשרויות התעסוקה שלהם, ולאמן אנשים מכל העולם, בכל עת. כיום, מאמנים נאלצים להסתפק בפוטנציאל הלקוחות המתגוררים בסביבת המגורים שלהם. השימוש בפלטפורמה מאפשר להתגבר על החסם הגיאוגרפי ומייצר פוטנציאל לקוחות עצום עבור אותם מאמנים.

האתגר הכי גדול שלנו הוא

להנגיש לכל אדם את האפשרות להתאמן עם מדריך אישי – מכל מקום ובכל זמן. אנשים רבים נמנעים מפעילות גופנית עקב מגוון סיבות – חוסר זמן, חוסר מוטיבציה, מגורים באזורים שאין בהם חדר כושר או מאמנים אישיים טובים, דימוי גוף שלילי ועוד.

המטרה שלנו היא לאפשר לכל מי שמעוניין באימון אישי למצוא את המאמן/ת המתאימים ביותר עבורו – והם לא בהכרח חייבים להתגורר באותה סביבת המגורים. ישנם, למשל, ישראלים המתגוררים בחו"ל אשר מעוניינים להתאמן עם מדריך דובר עברית – הם יכולים למצוא כאלו בפלטפורמה שלנו. ישנם אנשים הסובלים מכאב המונע מהם לצאת מהבית ולהתאמן בחוץ – גם עבורם אימון אונליין מהווה פתרון היכול לסייע בהקלה על הכאב. יש לזה אפילו שם מדעי – Tele-yoga.

אנחנו מאמינים שנצליח כי

המודעות לחשיבות של פעילות גופנית ואורח חיים בריא עולה בהתמדה, בעיקר לאור הגידול בנזקים הנגרמים לנו כתוצאה מישיבה ממושכת והצטברות של סטרס. המודעות ליתרונות של שימוש במאמן כושר אישי גם כן עולה בשנים האחרונות, וכבר לא מדובר רק בשירות שמשתמשים בו אנשי העשירון העליון.

יחד עם זאת, אימון אישי אינו זמין כיום לכל אחד, והפלטפורמה שלנו מאפשרת להנגיש את השירות הזה להיקף נרחב של אוכלוסיות מכל העולם. יותר ויותר אנשים מבקשים פתרונות כושר שיהיו נוחים, נגישים ובעיקר מותאמים אישית לצרכים ולמטרות שלהם – והמטרה שלנו היא לספק בדיוק את זה.

אבל אי אפשר להצליח בלי

כל הקלישאות - נחישות, סבלנות, אורח רוח והתמדה. עזרה ועצה טובה של יזמים ואנשים בתעשייה. גם התמיכה והעזרה של הסביבה הקרובה והמשפחה מאוד חשובה, אבל הכי חשוב – ליהנות מהדרך.

רצינו לומר תודה ל

לכל המדריכות והמדריכים הנהדרים שלנו, ולכל המתאמנים שעוזרים לנו להשתפר ולגדול. הפידבק של המשתמשים בפלטפורמה הוא הדבר הכי חשוב, ובלעדיו אין לשום סטארטאפ זכות קיום.

תודה ענקית לWeWork Labs – תכנית הסטארטאפים של WeWork, שהייתה חלק בלתי נפרד משלבי ההתפתחות הראשונים של FitMyTime. הרבה אנשים חושבים ש-WeWork זה רק ספייס, אבל תכנית הסטארטאפים של WeWork מספקת ליזמים תמיכה חובקת עולם של מנטורים, מומחים במגוון תחומים וקשרים ברמה גלובלית שמתאפשרים הודות לפריסה של WeWork בכל העולם. זו אמנם תכנית צעירה יחסית אבל הקהילה שנוצרה בתוכה גדלה במהירות, והיא משמשת כמכפיל כוח משמעותי לכל מי שהוא חלק ממנה.

בעוד שנה מהיום אנחנו

מגדילים את היקף המשתמשים ועוזרים לעוד אנשים להתאמן עם מאמנת אישית, בלי לצאת מהבית.

כדאי לעקוב אחרינו כי

FitMyTime משתייכת לנישה של וולנס ופיטנס, שני תחומים הזוכים לתשומת לב רבה בשנים האחרונות, בעיקר לאור הצלחתם של מיזמים כגון Calm, Headspace, Talkspace, Peloton ועוד.

בנוסף, בעולם שבו יותר ויותר שירותים ניתנים אונליין – החל מקורסים אקדמיים ועד לאבחון רפואי ע"י מומחה, כך, בעתיד הקרוב, גם אימוני כושר אישיים אונליין יהפכו לדבר שגרתי ומקובל.

ככה שומרים אתנו על קשר:

www.fitmytime.com

מייל: [email protected]

FitMyTime on Facebook

FitMyTime on LinkedIn

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.