29 אוגוסט 2019 | מערכת StartIsrael
סטארטאפ בשבוע - הכירו את EZMEMS

בין אם מדובר בפתרונות AI בתעשיות חכמות, חקלאות או מכשור רפואי - הטכנולוגיה של הסטארטאפ החדשני הזה מחוללת מהפכה של ממש. הכירו את EZMEMS

מי אנחנו?

EZMEMS מאפשרת לממש AIoT באמצעות הטמעה של אלמנטי חישה וחיבוריות אלחוטית בתוך מוצרי פלסטיקה. בעידן החיישנים, שבו רוצים לשלב יכולת חישה בכל דבר ובכל מקום, יש צורך במאות מיליארדי חיישנים זעירים, זולים וחכמים. EZMEMS מציגה מהפכה בעולם החיישנים באמצעות טכנולוגיה חדשנית לייצור ולהטמעה של חיישנים חכמים. הטכנולוגיה של EZMEMS מתאימה למימוש במגוון רחב תעשיות, שבהן יש צורך במידע רב יותר ואיכותי יותר למימוש פתרונות AIoT, כגון תעשיה חכמה, עולמות המים והגז, עולם המשקאות, חקלאות מדייקת, ציוד רפואי ועוד.

מה אנחנו מחדשים

כיום יש מגבלה ביכולת לממש AIoT איכותיים, עקב חוסר היכולת להתממשק לכל אובייקט, בעיקר כתוצאה ממגבלות עלות, גודל ומורכבות הממשק. כתוצאה מכך נוצר פער גדול באיכות ובכמות המידע שנגיש למימוש ה- AIoT . כך למשל, באפליקציה תעשייתית עשוי להיות שימוש בחיישן אחד גדול ויקר בנקודת מדידה אחת במקום שימוש במאות חיישנים במגוון נקודות ובמיקומים יותר רלבנטיים. אנחנו באים עם גישה שונה לחיבוריות של האובייקטים עצמם, שמאפשרת להתממשק כמעט לכל מקום ולא רק לאן שאנו מסוגלים כיום.

איך אנחנו מחדשים

כיום כל עולם החישה והחיבוריות מבוסס על מוליכים למחצה (סיליקון). הסיליקון הוא פתרון מעולה לסביבה אלקטרונית (טלפון, מחשב) אבל לא מתאים למרבית היישומים בתעשייה, היות והוא דורש פתרונות אריזה ואינטגרציה מורכבים ויקרים. בEZMEMS משתמשים בטכנולוגיה מהפכנית של מעגלים משולבים בפלסטיקה, שמאפשרת הוזלה דרמטית של העלויות, הקטנת הגודל והטמעה הרבה יותר יעילה, מהירה וזולה של החיישנים.

האתגר הכי גדול שלנו הוא

לצמוח מהר ולהפוך לחברה גדולה עם יכולת ייצור של מאות מיליוני חיישנים בשנה למגוון רחב של תעשיות ויישומים. 


אנחנו מאמינים שנצליח בזכות

החומר האנושי, הצורך האדיר בתעשייה בחישה וחיבוריות, הבסיס הטכנולוגי הרחב ועמוק, החדשנות הטכנולוגית.

אבל אי אפשר להצליח בלי

הרוח היצירתיות, התעוזה, הנחישות והחזון להפוך לחברה מובילה עולמית שמפתחת ומייצרת את החיישנים בישראל



רצינו לומר תודה 

משפחות ולמשקיעים שמלווים אותנו מההתחלה עם הרבה סבלנות ואמונה. תודה לרשות לחדשנות ולמכון היצוא.


בעוד 10 שנים מהיום

מיליארדי מוצרים בעולם יכילו צ'יפ פלסטי חכם של EZMEMS.


כדאי לעקוב אחרינו כי

EZMEMS תהפוך ליצרנית הצ'יפים הגדולה בעולם, בישראל.

 

ככה שומרים איתנו על קשר:

[email protected]

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.