20 ינואר 2014 | יובל מעוז
מקינזי: אימיילים אפקטיביים פי 40 מפייסבוק וטוויטר

יותר ממחצית מהאימיילים בעולם נפתחים במובייל. האם אתם מותאמים?

אימיילים נמצאו יותר אפקטיביים בהשגת לקוחות ומכירות פי 40 מפייסבוק וטוויטר גם יחד. כך עולה מסקר של חברת הייעוץ מקינזי.

 

לפי ההסברים של מקינזי לסקר, שנערך בקרב נבדקים אמריקאים, השימוש היומיומי התכוף של האמריקאים באימיילים מוביל לתוצאה הגבוהה. הכותבים מצטטים נתון לפיו 91% מהאמריקאים בודקים את תיבת הדואר האלקטרוני שלהם בכל יום (אך לא מצוטט הנתון המקביל לגבי רשתות חברתיות). 

 

עוד עולה מהמחקר שהאפיק האפקטיבי ביותר להשגת לקוחות ולמכירות הוא חיפוש אורגני, שהוא כמובן הביטוי לכך שלקוחות חיפשו מוצרים ממוקדים והמשיכו עד לרכישה עצמה.

 

הסקר מציין ירידה של 20% בשימוש באימיילים בין השנים 2008 ל-2012, מבחינת הזמן המוקדש לאימיילים מתוך סך הזמן המוקדש לתקשורת מקוונת. את הירידה הזאת ניתן לייחס לשימוש גובר בצ'אטים ובאפליקציות מובייל לשיחות.

 

 

(מקור: מקינזי)

 

במאמר שפרסמו במקינזי ממליצים בחברה לא לזנוח את המאמצים ברשתות החברתיות, אך להבין היטב מה הפוטנציאל הטמון באימיילים וכיצד משתמש בהם הקהל.

 

לדוגמא, 45% מהאימיילים בארה"ב נפתחים היום במכשירי מובייל, אך עדיין נשלחים אימיילים שיווקיים המובילים לאתרים או לעמודי נחיתה שאינם מותאמים למובייל. ממצאי המחקר של מקינזי משתלבים בממצאים של מחקר נוסף המצביע על מגמה דומה. לפי מחקר שפורסם באתר eMarketer ונערך בידי חברת Return Path, העוסקת בשיווק באימיילים, נכון לדצמבר 2013, יותר ממחצית מהאימיילים ברחבי העולם נפתחים במובייל.

 

במקינזי מצטטים את גוגל, שמצאו כי כ-61% מהגולשים לא ישובו לאתר שהגיעו אליו במובייל אם היתה להם בעיה כלשהי להיכנס אליו ולגלוש בו.

תגובות

1. שמול | 2 פברואר 2014

הפסקה האחרונה לגבי שיעור ניתור החוצה (באונס) במובייל היא החשובה ביותר!

המשמעות היא שאם אין אתר מובייל אין טעם לשלוח פרומושין באימייל....


הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.