11 מרץ 2014 | מערכת StartIsrael
AWS Activate: חבילת משאבים חדשה לחברות סטארט-אפ מהענן של אמזון

בין ההצעות לסטארט-אפים: שעות משרד וירטואלי עם ארכיטקט פתרונות AWS

AWS, חטיבת שירותי הענן של אמזון, השיקה את AWS Activate, חבילת משאבים עבור חברות סטארט-אפ, אשר תוכננה להקל על סטארט-אפים להתחיל לפעול ולגדול במהירות על AWS. 

 

 

חבילת יתרונות התחלית לחברי AWS Activate כללה שירותי AWS credit, הדרכה, תמיכה, מערך של הצעות בלעדיות מגופי צד שלישי, וההזדמנות לשיתוף ידע עם חברים אחרים בתוכנית.


עתה הורחבה חבילת היתרונות במטרה לעשות אותה לעוד יותר שימושית עבור חברות סטארט-אפ, תוך הוספת שעות משרד וירטואלי עם ארכיטקט פתרונות AWS, הדרכה נוספת, ושבע הצעות בלעדיות נוספות ומגופי צד שלישי.
 

לסטארט-אפים החברים ב-AWS Activate תהיה ההזדמנות לשריין זמן עם ארכיטקט פתרונות AWS. ארכיטקטי הפתרונות ערוכים להתייעצות פרטנית בנושאים כמו אבטחה, ארכיטקטורה וביצועים. הם יכולים לעזור לתכנן עבור זמינות גבוהה, וגם מוכנים ורוצים לדבר על אופטימיזציית עלויות לסטארט-אפים. 

 

בין הכלים המוצעים לסטארט אפים בחבילה יש כלי המקל על מיליוני הקונים דרך אמזון, לבצע רכישות באתר של הסטארט-אפ בשימוש במידע שכבר מאוחסן בחשבונות אמזון שלהם; כלי לפריסה קלה של סביבות פיתוח, QA ופרודקשן; כלי לניהול ביצועים;
ניהול ושיתוף בסביבות פיתוח מבוססות ענן; תקשורת ועבודה עם Podio של סיטריקס; ניטור וניהול מערך AWS המלא של הסטארט-אפ (תשתית, מערכות ויישומים); עבודה משותפת עם כלי האבטחה, שליטה, דיווח והגנה על נתוני לקוחות של טרנד מיקרו.

 

מידע נוסף ניתן לקרוא בבלוג של AWS.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.