17 מרץ 2014 | מערכת StartIsrael
נחשפים הסטארטאפים המשתתפים ב-Axis תל אביב

כנס Axis Innovation המחבר בין חברות סטארט-אפ למשקיעים בינלאומיים נפתח היום בתל אביב

כנס Axis Innovation, רשת עולמית המחברת בין חברות סטארט-אפ, לבין משקיעים בינלאומיים, נפתח היום בתל אביב. אקסיס הכריזו היום על 24 חברות סטארט-אפ שיציגו את הפיתוחים שלהם באירוע, שיימשך יומיים במרכז פרס ביפו.

 

חברות הסטארט-אפ שיציגו באירוע נבחרו מתוך 200 חברות שהגישו מועמדות, כשתנאי הסף היו שלחברה יהיה מוצר בגרסת בטא לפחות, ושהחברה נמצאת בשלב גיוס השקעה Round A.

 

החברות המשתתפות בכנס מגיעות מתחומי המובייל, eCommerce, fashiontech, ביג דאטא, אבטחת מידע, טכנולוגיה רפואית. ארבע חברות שנבחרו מבין ה-24 הן:

 

1. Vodience

 

Vodience יוצרת ויזואליציה של הצופים ושל תגובותיהם בצורה של דמויות מונפשות, וממקמת אותם לצד צופים נוספים הצורכים את אותו התוכן.

 

Vodience היא פלטפורמה חברתית B2B וניתן להשתמש בה כתוסף גרפי לתכני רשת או כמסך שני או אפליקציית smartTV לגופי שידור.

 


 

 

2. MobileOCT

 

MobileOCT הופכת את המצלמה בטלפון החכם לכלי אבחון לסרטן. הטכנולוגיה יכולה להפוך כל מצלמה דיגיטלית למערכת הדמיה המזהה סרטן אפיטלי, ובכך מספקת כלי לאבחון מציל-חיים עבור מיליארדי אנשים בעלי גישה לטלפונים חכמים, אך לא למוסדות רפואיים מתקדמים. השוק בו פועלת החברה מוערך ב-3.4 מיליארד דולר.

 

3. DOVe

 

DOVe היא חברת תשלומים במובייל. המוצר של החברה מבוסס על טכנולוגיית מידע על גבי קול (Data Over Voice) המאפשר לבצע תשלום מאובטח במובייל בחנויות רגילות ומקוונות.

 

הפתוח של DOVe מחליף את הצורך בכרטיסי אשראי או כל כרטיס פיזי אחר, ומאפשרת קידום מכירות באמצעות הודעות ישירות לטלפונים החכמים, הן בחנות והן ליד טלוויזיה, רדיו או מחשב.


4. HelixOS

 

HelixOS מפתחת מערכת הפעלה ארגונית מאובטחת, הפועלת על מכשירי אנדרואיד, המיועדת למגזר העסקי.

 

הטכנולוגיה של HelixOS מתאימה את רמת האבטחה של היישומים הארגונים הרצים על מערכת האנדרואיד, מבלי לעבור בין שני פרופילי המשתמשים בטלפון. הטכנולוגיה של HelixOS נבחרה בידי גוף בטחוני גדול בארץ והוטמעה בו בהצלחה.

 

"כל סטארט-אפ המשתתף בכנס הוא חדשני ביותר בתחומו, והם יקבלו את ההזדמנות האמיתית להציג את הרעיון שלהם למשקיעים ברמה הגבוהה ביותר מכל העולם", אומר אד פרנק, מייסד ומנכ"ל Axis Innovation. "זה צעד גדול בדרך לעיצוב העתיד של החברות האלה, ואנחנו מצפים להכרזה על החברות הנוספות המשתתפות באירוע".

 

המשקיעים מ-16 המדינות שהבטיחו את השתתפותם כוללים את T-Venture ,Panasonic Ventures ,Pix Vine Capital מסינגפור, ואינטל קפיטל מישראל. בנוסף, ניתן למצוא את קבוצת האנג'לים הראשונה של הודו, Mumbai Angels ואת Arab startup accelerator MENA Apps.

 

אקסיס תל אביב יציג את ההתפתחויות האחרונות בעולם הסטארטאפים הישראלי עם דיונים ופאנלים מקצועיים. האירוע נערך בחסות משרד גרוס, קליינהנדלר, חודק, הלוי, גרינברג ושות', אלטר דומו, מיקרוסופט ביזספארק, ו-וול סטריט ג'ורנל.
 

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.