6 מאי 2014 | מערכת StartIsrael
בחדר אחד עם האקסלרטור המוביל בעולם

נציגים מ-Y Combinator, UpWest Lab ו-Wayra ישתתפו בסמינר

סמינר אקסלרטורים יתקיים בתל אביב עם נציגים של שלוש תוכניות האצה מובילות מהעולם: Y Combinator, UpWest Lab, ו-Wayra. 

 

הסמינר, הנקרא Going Global, יתקיים ב-14 במאי, במכון היצוא בתל אביב והכניסה אליו חינמית (רישום כאן). מספר המקומות לסמינר מוגבל ומותנה באישור לפני הגעה. 

 

במפגש ישתתפו אהרון האריס, שותף ב-Y Combinator, תוכנית ההאצה המובילה בעולם. בין ההצלחות של YCנמנות השקעות בדרופבוקס, AirBNB, אתר הפורומים Reddit, שירות הזרמת הווידאו Justin.tv, פלטפורמת Parse שנרכשה בידי פייסבוק, ועוד רבות.

 

YC האמריקאית נחשבת לתוכנית ההאצה המובילה בעולם. התוכנית נוסדה ב-2005 בידי פול גרהם, והשקיעה ביותר מ-600 חברות עד כה. האריס הגיע לצוות של YC לאחר שהיה קודם לכן חלק מהצוות המייסד של הסטארט-אפ Tutorspree, שקיבל השקעה מ-YC.

 

לצד האריס ישתתפו בסמינר גיל בן ארצי, מ-UpWest Labs, אקסלרטור הפונה ליזמים ישראלים שרוצים לבנות את המיזמים שלהם בסיליקון ואלי; וגארי סטיוארט, דירקטור ב-Wayra, מהאקסלטורים הפעילים ביותר באירופה ובאמריקה הלטינית. Wayraהיא תוכנית האצה המופעלת בידי חברת התקשורת טלפוניקה. סטיוארט הוא יזם בעצמו ושותף בסטארט-אפ בתחום האינטרנט שגייס 3 מיליון יורו.

 

את סמינר האקסלרטורים, המתקיים כחלק מ-TAU Innovation Day, יארח מכון היצוא. לי אבירם, מנהלת ענף ניו מדיה, מכון היצוא, מסרה: ה"אקסלרטורים השונים, כשמם כן הם, מטרתם לזרז פעילות. לכל תוכנית יש את הייחודיות שלה, באופן בו היא בוחרת 'להאיץ' את חברות ההזנק הנבחרות, שזכו לקחת בה חלק. המשותף לכולן, הוא שהן שואפות להביא את חברות ההזנק לפחות צעד אחד קרוב יותר לפעילות מול השוק או קהל היעד שלהן. ובמילים אחרות, בהקשר הישראלי, ליצא".

 

"מכון היצוא פועל כל העת על מנת לסייע ולקדם את היזמים וחברות ההזנק בפעילותם מול גורמים בחו"ל. מפגש זה מהווה עוד הזדמנות של החברות הישראליות להיחשף לתוכניות מהעולם ובארץ, תוכניות שיכולות לקדם את החברות ולסייע להן לקדם את פעילותן".

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.