28 מאי 2014 | מערכת
איך טסים לחופשה משפחתית בחו"ל ועדיין מצליחים לחסוך קצת?

חופשה וחיסכון - שניים שעם מעט מחשבה יכולים ללכת יחד

לצאת לחופשה כרווקים או כזוג זו חוויה שמאפשרת הרבה מאוד גמישות. לצאת לחופשה משפחתית, ובייחוד בפעם הראשונה, זה דבר שעלול להרתיע ולהלחיץ, שכן יש בחופשה אלמנטים רבים אשר יכולים לאתגר אותנו. מבחירת היעד שיתאים לכולם, דרך הלוגיסטיקה והעניינים הטכניים שבדרך, ועד הפרטים הקטנים והיומיומיים שבחופשה, וכמובן, התקציב.

 

ניהול של תקציב משפחתי יכול להיות אתגר לא פשוט, אך אין ספק שחופשה והתחדשות הם עניין של חובה בחיים של ימינו. ישנם דרכים שונות ומגוונות לחסוך בהוצאות החופשה ועדיין ליהנות בצורה שתשאיר עליכם חותם, ותמלא לכם את המצברים לקראת המשך התנועה קדימה בחיים, עם כל המשתמע מכך.

 

הדבר הראשון במעלה והחשוב ביותר, שכן לרוב מדובר בהוצאה הגבוהה ביותר פרט, אולי, להוצאות הלינה, זה כמובן הטיסה. כיום אנו, התיירים הישראלים, נהנים ממגוון רחב של אפשרויות ויעדים, והחיסכון מתחיל מבחירה נכונה של יעד וטיסה. הרבה מאוד יעדים בעולם, ובייחוד באירופה, הפכו זמינים יותר, וניתן כיום למצוא באינטרנט טיסות זולות לבודפשט, פראג, רומא, ועוד ערים אירופאיות רבות, המתאימות כולן לטיול משפחתי.

 

חיסכון וחופשה – טיול בלי לחשוב על הכסף

 

אחד הדברים הנפוצים ביותר כיום הוא החלפת דירות. הסיבה העיקרית היא כלכלית, שכן משפחות רבות בועלם רוצות לצאת לחופשה, אך לא רוצות לספוג מהלומה כלכלית שתעכב אותן בחיי היומיום ואולי תאלץ אותם לעבוד קשה יותר לאחר החופשה.

 

גם ישראלים רבים בחרו לעלות על העגלה המיוחדת הזו, שמאפשרת להם לחסוך סכומים אדירים כאשר הם מחליפים את הדירה שלהם עם משפחה אחרת, ממדינת היעד, משפחה אשר רוצה ליהנות מחופשה בישראל.

 

ישראלים רבים בוחרים להחליף את הדירה לשבוע או מספר ימים עם משפחה של יהודים אשר בוחרים לבוא לחופשה בישראל, אך השוק החדש הזה פעיל מאוד ולא רק עם משפחות יהודיות, כמובן. מדובר בחלון הזדמנויות שדורש תשומת לב והכנה, שכן יש לתאם תאריכים עם משפחה אחרת, אחד לאחד, או לחילופין לחסוך אחד לשני סכום מסוים, כל שהשהייה במלון תהיה ליום יומיים וכל שאר הימים יהיו בדירה.

 

דילים ומבצעים

 

הבחירה בדילים מיוחדים תאפשר לכם ליהנות ממחירים נוחים יותר, שמתאימים למשפחות. שימו לב שכאשר אתם יוצאים לחופשה כמשפחה, בייחוד עם ילדים קטנים ותינוקות, אופי החופשה לא יהיה כפי שהכרתם עד כה.

 

ההכרה כי אופי החופשה יהיה שונה תאפשר לכם לפתוח את הראש ולמצוא יעדים שיתאימו יותר למשפחה. הבחירה ביעד הנכון, שהוא לעיתים היעד הזול יותר, תאפשר לכם לנשום לרווחה וליהנות הדברים הקטנים. כשילדים איתכם, אתם פחות מסתובבים, ומוצאים את עצמכם מחפשים פיתרונות ומנוחה. גם אלו מכם שרגילים בתיירות עירונית של שוטטות של שעות יגלו כי אופי הטיול המשפחתי הוא שונה יותר, איטי יותר, והחיסכון שמגיע מדיל מיוחד ליעד שלא בהכרח חשבתם אליו נותן לכם את הפתח ליהנות מהפינוקים הקטנים שבדרך.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.