28 אוקטובר 2014 | מערכת
MongoDB מפחיתה מאמץ תפעולי של מסד הנתונים הפופולארי ב- 95 אחוז

מכריזה על DBMS מנוהל ראשון בענן על תשתית לבחירת המשתמש

MongoDB הודיעה על הזמינות הכללית של שיפורים משמעותיים במערכת הניהול של MongoDB: MongoDB Management System) MMS) – שירות הענן הפופולארי שלה עבור ניהול האקוסיסטם של מסד הנתונים הגדל במהירות הרבה ביותר בעולם.  MMS  מפשט באופן דרמטי פעילויות עבור מימושים של MongoDBבכל גודל, ומפחית תקורה תפעולית ב- 95 אחוז עבור פעילויות רבות.

 

"MMS  משנה לחלוטין את הדרך בה אנשים מריצים MongoDB", אמר אליוט הורוביץ, ממקימי ו-   CTO של MongoDB Inc.. "MMS מפשטת את MongoDB – מרבית הפעילויות צומצמו למספר קליקים בלבד.  MMS גם עושה פעילויות לאמינות – כל דבר שאנו יודעים על הרצת MongoDB בנוי לתוך MMS: שדרוגים, הרחבות, איזון מחדש, ופעילויות קריטיות אחרות  מבוצעות ללא השבתה של היישום. ארזנו את MMS  כשירות עם מודל תמחור אלסטי, כך שהוא פועל בדרך בה מרבית האנשים רוצים לעשות עסקים היום".

 

MMS הנו הדרך הקלה ביותר להרצת MongoDB. יתרונות מרכזיים כוללים:

 

מימוש (Deployment) מקצה בלחיצת כפתור כל טופולוגיית MongoDB, תוך סקלאביליות. משתמשים יכולים להיות בטוחים כי פריסות MongoDB שלהם מבוצעות במהירות ובאמינות, במאמץ מינימלי של צוותי התפעול שלהם.

 

אינטגרציית  AWS מתקדמת– עבור משתמשי Amazon AWS יכולה MMS להקצות ולבצע אוטומטית אופטימיזציה של אובייקטים עבור MongoDB.

 

שדרוגים–  MMS מנהלת שדרוגים ושנמוכים של מימושים תוך דקות, ללא כל השבתות מערכת. משתמשים נשארים עם המהדורות העדכניות ביותר של MongoDB בלי פגיעה בעסקיהם.

 

Scale out– הוספת קיבולת בלי לנתק את היישום. משתמשים יכולים להרחיב במהירות את הפריסות שלהם כאשר הם חווים גידול מאסיבי.

 

אי-תלות בתשתית– עבודה עם כל תשתית מחוברת לאינטרנט: ענן ציבורי, ענן פרטי, אפילו מחשבים ניידים. בשימוש ב- MMS  ניתן לשלוט בקלות על כל הפריסות דרך ממשק יחיד, ללא חשיבות היכן הן רצות.

 

גיבויים רציפים– MMS  מגבה את פריסות הלקוח ברציפות, ללא כל השפעה על תקורת הפריסה. הגיבויים נמצאים בדרך כלל רק שניות אחדות אחרי מסד הנתונים של הפרודקשן.

 

שחזור נקודת-זמן– משתמשים יכולים להחזיר את פריסותיהם לכל נקודת זמן.

 

התראות ביצועים– משתמשים יכולים לקבל הודעות על התראות מותאמות עבור יותר מ- 100 מדדי מערכת, דרך אימייל, SMS, HipChat, PagerOuty, ואחרים.

 

"העלות של ניהול מסדי נתונים מסורתיים הנה גבוהה. שגיאות הנעשות במהלך תחזוקה שגרתית, אחראיות ל- 80 אחוז מהשבתות יישומים", אמר דייב איטצ'ריה, נשיא ומנכ"ל חברת Inc.MongoDB. "עם MMS  תוכלו לדמיין  מחדש את הניהול של מסד הנתונים. כיום מתבצעות יותר מ- 10,000 הורדות של MongoDB ביום, ו- MMS  מאפשרת למשתמשים להשקיע את משאביהם בבניית יישומיהם במקום בדאגה על התפעול שלהם".

 

תמחור

MMS  זמינה ללא תשלום עבור 8 השרתים הראשונים, ומעבר לכך בתשלום 50 דולר לשרת לחודש. אחסון גיבוי אופציונלי מתומחר ב- 2.50 דולר לג'יגה-בייט לחודש, על בסיס גודל הנתונים. חיוב אפשרי דרך כרטיס אשראי או חשבונית.

 

מה הם אומרים

"עבורנו, MMS  דוחפת את MongoDB לרמת הבשלות הנדרשת ע"י ארגונים גדולים, בהם אמינות, עקביות ואוטומציה הנן קריטיות", אמר אריק פדידה, CTO  ב- InterWallet.

 

"מה שראיתי ב-  MMS מרשים באמת", אומר ג'ון דוקוליל, סגן נשיא להנדסה ב- Hudi. "MMS  לוקחת על עצמה אחדים מהחלקים הקשים ביותר בהרצת אשכול MongoDB, ועושה זאת לפשוט ביותר. צוות התשתית שלי יחסוך המון זמן. במקום ביצוע אוטומציה, ניפוי שגיאות ובחינת דברים כמו הוספת מחיצות הוריזונטליות חדשות (shards) במסד הנתונים או שדרוג גרסאות, אנו יכולים לאפשר ליוצרי MongoDB לעשות זאת עבורנו. בשורה התחתונה: MongoDB פשוט הפכה לקלה ביותר להרצה".

 

"MMS משחררת את הצוות שלי להתמקד במה שחשוב לעסקינו וללקוחותינו", אמר מייק צ'סנאט, מנהל הנדסת פעילויות ב- Crittercism. "הוצאת הטרחה והניחושים מהקצאת ושדרוג אשכולות MongoDB, היא קפיצה עצומה קדימה בניהול מסד נתונים מודרני, במיוחד כשמודבר בתפעול בסדר הגודל שלנו".

 

"MMS עזרה לנו מאוד הן בהנדסה והן בפעילויות שלנו", אמר רייאן וויט,  CTO ב- Decisive. "אחד המהנדסים שלנו, משתמש חדש ב- MongoDB, השתמש ב- MMS לפריסת אשכול מרובה מחיצות גדול, ולכוונונן כלפי מעלה וכלפי מטה בזמן פיתוח.  זו מערכת ניהול אירועים שחייבת להיות אמינה, ולעבד אלפי אירועים בשנייה על טרה-בייטים של נתונים. MMS מאפשרת לנו לספק את הסחורה בלי למשוך תשומת לב מהפעילויות השוטפות שלנו".

 

"בעוד שבדרך כלל אפשר להשתמש ב- MMS לניטור סביבות פרודקשן, אני מצאתי אותה שימושית גם עבור פיתוח", אמר פלאביו פרוקו, מהנדס תוכנה בכיר ב- Red Hat. "על מנת להבין האם מפתח המחיצה בו בחרתי יפיץ את הכתיבות שלי באופן שווה ברחבי המחיצות  שלי, הקמתי סביבת מחיצות בשרטוטי Opcounterמדהימים אלה בזמן שתסריטי בחינת ביצועים שלי רצו. במהירות הבחנתי כי משהו השתבש ושיניתי אותו מידית".

 

MongoDB תקיים בסתיו זה את DaysMongoDB בלונדון (6 בנובמבר), מינכן (12 בנובמבר), פריז (18 בנובמבר), וסן פרנסיסקו (3 בדצמבר). יגיעו לשם מפתחים, ארכיטקטים, ומקצועני תפעול הרוצים להעמיק את הידע והמומחיות שלהם ב- MongoDBעם כנסים חד-יומיים אלה. 

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.