4 נובמבר 2014 | רועי מוזר
הגענו לרגע, 30 יום ל Demo-Day

במהלך החודשיים האחרונים כאן בפילדלפיה התרכזנו בפיתוח האפליקצייה ויצירת קשרים מקומיים עם משקיעים, שותפים אסטרטגיים ובגדול כל מי שיכול היה לעזור לנו שמע מאיתנו או עלינו בצורה כזאת או אחרת.

במהלך החודשיים האחרונים כאן בפילדלפיה התרכזנו בפיתוח האפליקצייה ויצירת קשרים מקומיים עם משקיעים, שותפים אסטרטגיים ובגדול כל מי שיכול היה לעזור לנו שמע מאיתנו או עלינו בצורה כזאת או אחרת. התמקדנו מאוד בפיתוח אבל מצד שני לא הזנחנו את הצד השיווקי, יצרנו מסביבנו באז מקומי גדול מאוד, כששיאו היה זכייה כסטארט-אפ החם של פילדלפיה בתחרות שנערכה על ידי המגזין Tech.co, כאשר בעקבותיה ייצגנו את פילדלפיה בתחרות הארצית שנערכה בלאס-וגאס.

 

בעוד חודש בדיוק יתקיים הDemo-Day של האקסלרטור, אליו מגיע קהל מגוון מאוד, ממשקיעים ובעלי חברות ועד חובבי טכנולוגיה. במסגרת הפרזנטציה שבה נציג את Pico שקופית אחת תעסוק בהישגים אליהם הגענו במהלך התוכנית, כמה לקוחות יש לנו, כמה פיילוטים ערכנו, אחוז גדילה מבחינת משתמשים במוצר וכו׳. היום אנו מתחילים לעבוד על השקופית הזאת, זהו בדיוק השלב שבו אנו נמצאים כרגע, האפליקצייה שלנו באוויר ומעתה אנחנו מתרכזים בשיווק והפצת האפליקצייה, נותר לנו חודש בדיוק עד ל - Demo-Day למלא את שקופית ההישגים במצגת שלנו.

 

מהיום הראשון כאן בפילדלפיה התחלנו לבנות את אסטרטגיית השיווק שלנו, על מנת שביום שהאפליקצייה תהיה באוויר נדע בדיוק מה אנחנו צריכים לעשות ובאיזה צעדים לנקוט. בנינו מאגר נתונים עם קשרים מקומיים שיכולים להשתמש ולהתעניין באפליקצייה שלנו, יצרנו קשר עם אוניברסיטאות מקומיות על מנת שנוכל להגיע אליהם ולהעמיד דוכן ובכך להחשף בפני קהל יעד פוטנציאלי ובנוסף דאגנו להגדיל את החשיפה שלנו כחברה ע״י השתתפות בכנסים, מפגשים עם עיתונאים, תחרויות ופגישות עם שותפים אסטרטגיים לעתיד. עשינו כל מה שביכולתנו על מנת להגדיל את ההכרה המקומית והדיגיטלית שלנו.

 

בנוגע לכנסים ותחרויות דבר שחשוב לציין הוא שכדאי לבחור אותם בקפידה מכיוון שהם גזלני זמן גדולים, אפשר להעביר את כל החיים בכנסים, לדוגמא בפילדלפיה אין יום שעובר שבו אני לא מקבל הזמנה לכנס כזה או אחר בסביבה והמצב בישראל גם דומה, כנסים, אירועים, Meetupיש כל הזמן, חשוב לעשות מחקר מעמיק על כל כנס ולוודא שהוא באמת הדבר הנכון מבחינתכם לעשות כרגע.

 

אנחנו התיחסנו לכנסים ותחרויות כחלק מאסטרטגיית השיווק שלנו, בנקודת הזמן הנוכחית אנחנו נמצאים במצב שאנחנו צריכים ״למכור״ את עצמנו כחברה ויחד עם זאת ״למכור״ גם את Pico כמוצר.

 

בחרנו בקפידה את הכנסים והתחרויות שבהן בחרנו לקחת חלק, והם היו אלו שכמובן עזרו לנו לבנות את עצמנו, השתתפנו באירועים וכנסים כאן בפילדלפיה שאורגנו עי״ הקהילה היהודית ובאירועים שאורגנו ע״י לשכת המסחר הישראלית המקומית, אירועים אלו יצרו לנו קשרים עם שותפים אסטרטגיים וכמובן גם עם משקיעים מקומיים, כחברה ישראלית שמתחילה את דרכה כאן בפילדלפיה אפילו זכינו לאזכור בנאום של ראש העיר שבו הוא אמר לחברות ישראליות שנכחו בכנס שאם הם רוצים לדעת איך החיים כאן שישאלו אותנו. את כולם מעניינת העובדה שהגענו מישראל ואנחנו בהחלט מוקד משיכה גדול בכל אירוע אליו אנו מגיעים.

 

בנוגע לתחרויות אנו מכוונים לאלו שיכולות להשיג לנו חשיפה מירבית ויחסי ציבור,Tech.co אשר בה גם זכינו ובאמצע נובמבר אנחנו משתתפים גם בתחרות מקומית בניו - יורק - Empire Startup Summit שהשופטים בה הם נציגים של קרנות הון סיכון המשקיעות בשלב מוקדםוכך נכיר כמות גדולה מהם בערב אחד, וגם בתחרות בלונדון במסגרת Noah Conference בה שוב יש חשיפה גדולה לקהל אירופאי, ובנוסף פרסים יקרי ערך.

 

חשוב להדגיש שגם להתקבל לתחרות גוזל זמן, וברובן יש כמה שלבים, בראשון ממלאים שאלון ולאחר מכן שיחת סקייפ ואולי אפילו עוד אחת, לכן תחקיר מעמיק מראש יעזור לכם גם פה וכך תוכלו לדעת מראש אם הכנס או התחרות היא בשבילכם.

 

בחודש הקרוב אנחנו מתכננים ליישם את התכנית האסטרטגית שלנו, ״לצאת לרחוב״ עם Pico, לערוך פיילוטים, לשמוע ממשתמשים פידבקים (ולתקן אותם) על מנת שבסוף נוכל למלא את דף ההישגים במצגת שלנו. במאמר הבא, אשתף בהצלחות, בכישלונות ובמה שלמדנו על הדרך.

 

אני מזמין את כולכם להוריד את Pico, לעזור לנו למלא את שקופית ההישגים (כרגע זמין רק ב App Store, ובקרוב מאוד גרסת האנדרואיד תהיה זמינה גם כן) וכמובן לשתף אותי בכל העולה על רוחכם,תודה.

 

מאמרים נוספים בסדרה:

 

עובדים בארה״ב בסגנון ישראלי

המסע מתחיל, איך מתקבלים לאקסלרטור בינלאומי...

שבוע ראשון בפילדלפיה, תחילתו של המסע ..

 

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.