26 אפריל 2015 | מת'יו טורן
4 אפליקציות שיעזרו לכם להירגע, להתמקד ולהזיע

יזמים לא מפסיקים להתעסק במדדים וביעילות. זמן זה כסף, וכסף וזמן תמיד חסרים כשאתם חיים אורח חיים של סטארט אפ מתחיל. להלן 4 אפליקצית שיעזרו לכם להיות הכי פרודקטיביים בכל יום

יזמים לא מפסיקים להתעסק במדדים וביעילות. זמן זה כסף, וכסף וזמן תמיד חסרים כשאתם חיים אורח חיים של סטארט אפ מתחיל.

 

אין לכם את המותרות של זמן מבוזבז, ימי מחלה או כל עיכובים אחרים בתהליך והתקדמות היומיומיים שלכם. זו הסיבה שליזמים קל להישאב אל תוך הרעיון שאם אתם לא עובדים, אתם לא יעילים. עם זאת, חשוב לעתים לקחת את הזמן כדי לארגן את היום שלכם, כדי שיאפשר לכם מקסימום יעילות והצלחה לאורך זמן. זה אומר לדאוג לגוף ולנפש כך שתוכלו לתת ביצועים מקסימליים.

 

להלן 4 אפליקצית שיעזרו לכם להיות הכי פרודקטיביים בכל יום:

 

1. Headspace

 

 

אל תטעו לחשוב שעבור מדיטציה צריך לשבת שעות. עדיף שתהיה לכם קצת מדיטציה מאשר לדלג עליה כי אין לכם זמן. שלבו מדיטציה בקלות ובמהירות בשגרת הבוקר שלכם על ידי הורדת אפליקצית headspace, והשתמשו בה כשאתם קמים משינה. זה באמת ישפיע לכם על כל היום, ובדיוק כמו תרגיל בוקר, יש לכם את ההשפעה החיובית המצטברת על החיים שלכם.

 

קחו בין 7- 10 דקות בכל בוקר רק כדי לנשום עמוק, להיות בשקט ולתרגל חשיבה לא ממוקדת, כדי שתוכלו להרגיע את החרדות, להגיע למקום יותר רגוע ושליו, וזה יעזור לכם מיד בקבלת החלטות טובות ומפוקסות יותר במהלך היום. זו תוספת קטנה לכףס שלכם שמשתלמת בפרודקטיביות טובה וצלולה יותר.

 

2. FitBolt

 

 

פיטבולט היא תוספת של גוגל כרום אשר מזכירה לכם להימתח במהלך היום. אתם יכולים לתכנן איזה סוגי התמתחויות אתם אוהבים ולשחק עם התדירות, אך קביעת תזכורת להימתח במשך 30 שניות שניות בכל שעה או חצי שעה יכולה לחולל שינוי של ממש ליום שלכם. זה נשמע מנוגד להיגיון ומפריע, אך אחרי שתנסו זאת, זה באמת יהפוך את היום שלכם ליותר ממוקד ויעיל.

 

המתיחות הן פשוטות, מהירות ומשככות מתח גוף ומתח שנגרם כתוצאה מישיבה ממושכת. מצאתי את עצמי ממוקד יותר, ללא נפילות אנרגיה, ברגע שהתחלתי זאת. פיטבולט מספקת הוראות ברורות ומסייעות על איזה מתיחות יש לעשות כך שתוכלו לעקוב אחריהן ולערבב ביניהן. כבר הוכח שתנועות הקלות הללו המחברות אתכם לגוף ולסביבה שלכם, מובילות לאורח חיים בריא לטווח ארוך.

 

3. EasilyDo

 

 

כיצד אפליקצית רשימותיכולה לנקות לכם את הראש? היא מוחקת לכם דברים מהראש אל תוך האפליקציה, כך שאתם לא צריכים לזכור דבר. איזילידו היא כמו עוזרת וירטואלית שחיה בתוך הנייד שלכם. האפליקציה הזו מסתנכרנת עם לוח השנה שלכם, הרשתות החברתיות, אימיילים ועוד כדי לעזור לכם להזרים את אירועי היום שלכם.

 

תגובות להזמנות במיילים (RSVP), תזכורות לפגישות, תזוכורת לימי הולדת- מה שתרצו, איזילידו יכולה לסנכרן זאת ולעזור לכם להתמודד עם כל זה בקלות ובמהירות.

 

4. 7-minute workout

 

 

כמובן שלא תהיה לכם הזמדנות להתאמן בכל בוקר. עבור הימים הלא שגרתיים או הימים בהם היזמים מעדיפים לרוץ או לעבוד מהבית, האפליקציה 7-minute workoutהיא תוספת קטנה לסדר היום שלכם. היא מגבירה את קצב הלב וזרימת הדם שלכם ביום. היא עוקבת אחר הימים שלכם, ועוזרת לכם לתכנן ולשמור על הישגים לטווח קצר ולהביא את הגוף שלכם לתזוזה במחויבות זמן קצרה שכל יזם יכול להפוך אותה לתחביב בריא.

 

המאמר פורסם לראשונה כאן 

 

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.