7 יולי 2015 | ג'ון ראמפטון
עקבו אחר 25 סמנכ"לי השיווק האלה ותלמדו איך בונים מותג בטוויטר

הם הפנים של השיווק בארגונים שלהם, אחראים על אסטרטגיות מדיה חברתית של העסק שלהם ומדידת ביצועים. כשזה נוגע לפעילות ברשתות החברתיות, סמנכ"לי השיווק קובעים את הסטנדרטים. עם זאת, כשיש כל כך הרבה סמנכ"לי שיווק מצליחים, קשה להחליט באילו מהם לצפות. הרשימה הזאת של 25 גדולים יכולה לעזור.

הם הפנים של השיווק בארגונים שלהם, אחראים על אסטרטגיות מדיה חברתית של העסק שלהם ומדידת ביצועים. כשזה נוגע לפעילות ברשתות החברתיות, סמנכ"לי השיווק קובעים את הסטנדרטים. עם זאת, כשיש כל כך הרבה סמנכ"לי שיווק מצליחים, קשה להחליט באילו מהם לצפות. הרשימה הזאת של 25 גדולים יכולה לעזור.

 

גבריאל סטריקר: אם אתם עוקבים אחר סמנכ"לי שיווק בטוויטר, אתם כנראה צריכים לעקוב אחר סמנכ"ל השיווק של טוויטר בעצמו. גבריאל סטריקר לרוב מצייץ חזרה, אבל הוא מצייץ חזרה חלק מהפוסטים הטובים ביותר מכל רחבי האתר.

 

אלן סי: כסמנכ"ל שיווק מוביל במדיה החברתית, אלן סי מתמחה בציוות מנהלי שיווק זמניים לעסקים מכל רחבי הגלובוס. יותר מ-55,000 העוקבים שלו יכולים לסמוך עליו בקשר לטיפים מעולים בשיווק, מיתוג ועוד הרבה יותר.

 

פיל שילר: סמנכ"ל השיווק של אפל, פיל שילר, מוערך ביותר בתחומו. בעוד רוב הציוצים שלו עוסקים במוצר שלו עצמו, חשבון הטוויטר שלו הוא שיעור בחשיבות של הצגת הגאווה במותג שלך.

 

אמבר אוסבורן: כסמנכ"לית השיווק של פלטפורמת ניהול המדיה החברתית Meshfire, אמבר אוסבורן נהנית מהחשבון שלה ומשתפת מידע ותובנות אישיות על טרנדים בתעשייה.

 

אן לונס: אן לונס נמצאת במרכז של מאמצי השיווק של אדובי, מראיינת אנשי מפתח ומשתפת במידע על פעילויות החברה. לי עצמי הייתה הזכות לראיין אותה מוקדם יותר השנה והיא בהחלט שופעת ידע.

 

ג'ון איוואטה: אם תהיתם כיצד המוח מאחורי IBM  עובד, החשבון של ג'ון איוואטה יכול לעזור. הוא מעדכן את העוקבים בחדשות הטריות של החברה, כולל תוצאות מחקרים שיכולים לעזור לכם במאמצי העסק שלכם.

 

בת' קומסטוק: סמנכ"לית השיווק של ג'נרל אלקטריק, בת' קומסטוק, מצהירה על עצמה שהיא חדשנית שאפתנית. דרך הציוצים שלה היא מדגימה בדיוק כמה חדשנית היא גישת השיווק שלה.

 

 קירבי וודסוורת': סמנכ"ל השיווק של Limelight Network, קירבי וודסוורת' מעשיר את העוקבים שלו בידיעות עם טיפים לשיווק וטרנדים בתעשייה.

 

מרגרט מאלוי: Siegel+Gale היא סוכנות מיתוג בינלאומית שמרכזה בניו יורק. מרגרט מאלוי, סמנכ"לית השיווק שלה, מתחזקת חשבון טוויטר בו היא משתפת בדוגמאות למאמצי שיווק מותג נפלאים ברחבי הגלובוס.

 

ג'ף ג'ונס: לאחר פריצת האבטחה המפורסמת בטארגט, סמנכ"ל השיווק שלה ג'ף ג'ונס הצליח להביא לספין חיובי לחוויה, מה שהפך אותו לדוגמה מרשימה ביותר עבור כל אנשי השיווק במדיה החברתית.

 

בלייר כריסטי: סמנכ"לית השיווק של סיסקו מערכות, משתמשת בחשבון הטוויטר שלה על מנת לשתף במסרים של החברה על העצמה וחדשנות.

 

 מגי צ'אן ג'ונס: היא אולי חדשה ב-SAP, אבל מגי צ'אן ג'ונס מתחילה ברגל ימין. פיד הטוויטר שלה מיידע את העוקבים על חדשות בתעשייה ופעילויות של SAP.

 

אד נברומונט: לסמנכ"ל השיווק של A Place for Mom, אד נברומונט, יש מדיניות עקוב-חזרה מעניינת במיוחד. בלינק הזה, מתוך החשבון שלו, הוא מסביר את המדיניות הזאת.

 

רובין פורמן: חברה משכבר הימים וסמנכ"לית השיווק של Searchmetrics, רובין פורמן, תשאיר אתכם מעודכנים במידע החדש ביותר שתזדקקו לו על מנת לבצע קמפיינים מוצלחים של שיווק.

 

סטייסי מרטינט: אתם כבר סומכים על Mashable שתספק לכם חדשות ומידע. סמנכ"לית השיווק של החברה, סטייסי מרטינט, מקשרת לכמה מהטובים שבטובים בחשבון הטוויטר שלה. באופן אישי, אני מוצא שרבים מהסיפורים שלה הם מעוררי השראה במיוחד.

 

לין ג'יי ג'ונסון: סמנכ"לית השיווק של Consumer's Credit Union. דרך חשבון הטוויטר שלה היא משתפת בפעילויות החברה שלה לצד ציוצים חוזרים של תובנות בתעשייה.

 

הלנה פולקס: בתור סמנכ"לית השיווק של CVS Caremark, הלנה פולקס עובדת קשה כדי להפיץ את מסריה של החברה למניעת עישון דרך פוסטים חיוביים על מסירות החברה לבריאות הריאות.

 

דבורה וואהל: למקדונלד'ס היה ניצחון בסופרבול של השנה, כאשר בעקבות הפרסומת שלה היא הפכה לאחד מחמשת המותגים שהוזכרו הכי הרבה בטוויטר. דבורה וואהל היא יחסית חדשה בתפקיד, אך ללא ספק ההתחלה שלה טובה.

 

בריאן אייזנברג: סמנכ"ל השיווק של IdealSpot, בריאן אייזנברג, הוא איש עשיר בידע, המשתף במידע שיכול לעזור גם לאנשי שיווק וגם לבעלי עסקים. ניתן לקרוא את הטיפים שלו לשיווק עבור סוכנויות גם באתר הפרטי שלו.

 

קארן קינטוס: אם עולם הטכנולוגיה מעניין אתכם, חשבון הטוויטר של קארן קינטוס הוא נהדר לעקוב אחריו. סמנכ"לית השיווק של Dell לוקחת שירות לקוחות ברצינות, באמצעות שימוש בחשבון @DellCares על מנת לספק ללקוחות תמיכה 24/7 בכל רחבי הגלובוס.

 

מורי ניולאנדס: סמנכ"ל השיווק של Due משתף במידע העדכני ביותר באוטומציות וטכניקות שיווק, כמו גם במידע העדכני הנוגע לחידושי החברה. אני עובד עם מורי ניולאנדס כבר שנתיים.

 

ג'ון פולי: סמנכ"ל השיווק של InterlinkONE הוא סופר, מרצה ויועץ. ג'ון פולי משתף לעיתים קרובות ידיעות בטוויטר שהופכות אותו לאיש שיווק לעקוב אחריו.

 

אנטוניו ג'יי לוצ'יו: כמותג, ל-Visa יש גישה עולמית. כסמנכ"ל השיווק שלה, אנטוניו ג'יי לוצ'יו משתמש בחשבון הטוויטר שלו כדי לשתף במידע מהתעשייה ובחדשות החברה.

 

ג'אשה קייקאס-וולף: ג'אשה קייקאס-וולף הוא סמנכ"ל השיווק של BitTorrent, במקביל להיותו מרצה מוערך ויועץ לסטארט-אפים. הציוצים שלו יעילים גם עבור אנשי שיווק וגם עבור יזמים.

 

נייג'ל דסאו: אחרי סמנכ"ל השיווק של Stratus Technologies, נייג'ל דסאו, שווה לעקוב רק בשביל לדעת מתי הוא מפרסם את השידור העדכני ביותר שלו. עצותיו של דסאו זמינות לצפייה בספריית וידאו בשם Three Minute Mentor.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.