14 אוגוסט 2015 | אביטל בן ישי
5 דברים שצריך לדעת על Bluemix

תעשיית מחשוב הענן והפיתוח בענן תופסת תאוצה בעולם ובארץ. יותר ויותר חברות עוברות להשתמש בענן, ובשירותיהן של הספקיות. בין שלל השירותים, ניתן למצוא את זה של חברת IBM המציעה למפתחים את Bluemix. בכתבה שלפניכם נסקור חמישה דברים שכדאי שתדעו לפני שתצללו עמוק אל תוך העולם שמציע בלומיקס למפתחים.

תעשיית מחשוב הענן והפיתוח בענן תופסת תאוצה בעולם ובארץ. יותר ויותר חברות עוברות להשתמש בענן, ובשירותיהן של הספקיות. בין שלל השירותים, ניתן למצוא את זה של חברת IBM המציעה למפתחים את Bluemix. למי שלא מעורה לגמרי, נספר שמדובר בטכנולוגיית פלטפורמה כשירות (PaaS) המציעה למפתחים סביבת פיתוח מתקדמת בענן, אך יתרה מזו מדובר בסביבת הפעלה שלמה המאובזרת בכל מה שצריך, כמו סביבת DevOps של IBM שנקראת JAZZ hub, לשימוש בטווח רחב של אפשרויות. בכתבה שלפניכם נסקור חמישה דברים שכדאי שתדעו לפני שתצללו עמוק אל תוך העולם שמציע בלומיקס למפתחים.

 

1. סביבת פיתוח והפעלה לאפליקציות חדשות.

 

בלומיקס מאפשרת פיתוח של אפליקציות בפלטפורמה, מראשיתן ועד סופן. אך מעבר לכך קיימת אפשרות לשימוש בבלומיקס גם עבור אפליקציה קיימת. ניתן להפעיל ולבחון אפליקציות קיימות באמצעות בלומיקס, ולהשתמש במערך הנרחב של השירותים הניתנים על מנת להקטין את עלות הניהול וההפעלה של האפליקציה. כך שהמערכת מתאימה גם למי שכבר נמצא בשלבים מתקדמים יותר של הפיתוח ולאו דווקא לפיתוח מהשלב הראשון.

 

2. הפלטפורמה מאפשרת גישה למגוון שירותים של IBM ואחרים.

 

כאמור, בשימוש בבלומיקס, למפתחים ניתנת האפשרות לבחור ממגוון שירותים וכלים שאינם בהכרח שייכים לבלומיקס עצמו, אלא ל- IBM ושותפיה. הדבר מאפשר למפתחים ליצור לעצמם סביבת פיתוח מותאמת אישית בדיוק לפי הצרכים וההעדפות שלהם וכל זאת בנוחות מקסימלית. הדבר הזה הופך את בלומיקס לגן עדן למפתחים, מעצם העובדה שהם יכולים לקבל את כל הכלים שהם זקוקים להם תחת קורת גג אחת.

 

הירשמו היום לחודש נסיון חינם וקבלו מתנה!

3. מערכת גמישה במיוחד.

 

לבלומיקס יש יכולת לסקיילינג אוטומטי, כך שהפלטפורמה מסוגלת להתרחב עבור הצרכים שלכם אוטומטית בזמני שיא ולעמוד בעומסי עבודה, ולאחר מכן, כשהשיא יורד, להצטמצם חזרה על מנת לשמור על נפח סביר ולהוזיל את העלות. האפשרות הזו חוסכת הרבה מאוד כאב ראש שמגיע בדיוק בזמן שממש לא צריך אותו, כך שמדובר במערכת חכמה במיוחד המתאימה את עצמה לתנאי העבודה שלכם.

 

4. פועלת בטכנולוגיית ענן- החשובה ביותר מזה עשורים.

 

הפלטפורמה של בלומיקס היא מבוססת ענן, מה שהופך אותה לחלק מהמהפכה הטכנולוגית הכי חשובה שהייתה בעולמנו מזה עשורים. למה, תשאלו? ובכן, זה כבר נושא למאמר שלם, אך בקצרה נאמר שהעובדה שהענן חוסך למפתחים/ אנשי ה- IT את ההתעסקות בהקמת השרתים וניהול הרחבת שטח האחסון, מותירה אותנו עם התוצאה הנהדרת שהדבר חוסך בהוצאות כספיות אדירות על תחזוקת חומרה.

 

כאשר IBM מציעה למפתחים סביבת פיתוח מבוססת ענן, היא כבר לוקחת את העניין לרמה אחרת לגמרי והופכת את זה לברור לחלוטין, למי שעוד התלבט- הענן הוא הדבר האמיתי.

 

5. בלומיקס תביא אתכם לשלב המוצר מהר יותר.

 

העובדה הזו מתקשרת חזרה לכל שאר הדברים שנכתבו כאן. למעשה, בזכות כל הפיצ'רים שהיא מאפשרת- שימוש במגוון כלים ושירותים, טכנולוגיה מבוססת ענן, גמישות- בלומיקס מאפשרת פיתוח מהיר יותר וכתוצאה מכך, מוצר מוגמר במהירות גבוהה יותר. עם עבודה נכונה עם בלומיקס, סביר שתצאו לשוק מוקדם משחשבתם, מה שנותן לה יתרון ברור עבור הפיתוח שלכם.

 

 

הירשמו היום לחודש נסיון חינם וקבלו מתנה!

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.