24 אוגוסט 2018 | ג'ון ראמפטון
8 מיומנויות טכניות שיזמים חייבים כדי להצליח

בין אם אתם מאמינים שיש אנשים שנולדו להיות יזמים או שלא, דבר אחד בטוח. אף פעם לא יכול להיות לכם מספיק ידע. רכישת מיומנויות חדשות תהפוך אתכם ליזמים חזקים ויעילים יותר. זה נכון במיוחד בעולם הטכנולוגי המתקדם כל כך מהר. בין אם אתם גיקים שלומדים לבד או לא, כל יזם צריך לשלוט בשמונה המיומנויות הטכנולוגיות הבאות כדי להצליח.

בין אם אתם מאמינים שיש אנשים שנולדו להיות יזמים או שלא, דבר אחד בטוח. אף פעם לא יכול להיות לכם מספיק ידע. רכישת מיומנויות חדשות תהפוך אתכם ליזמים חזקים ויעילים יותר. זה נכון במיוחד בעולם הטכנולוגי המתקדם כל כך מהר. בין אם אתם גיקים שלומדים לבד או לא, כל יזם צריך לשלוט בשמונה המיומנויות הטכנולוגיות הבאות כדי להצליח.

 

1. קידוד.

 

קידוד הוא המיומנות של המאה ה-21. בין אם זו הבנה של הבסיס של HTML או CSS, שמסתבר שהן הטכנולוגיות העיקריות הפופולריות ביותר להצגה של דפי אינטרנט, או להיכנס לתוך Java או Python, כל יזם צריך שתהיה לו לפות איזושהי הבנה של המיומנות הזו.

 

בעוד קידוד הוא מסובך, הטכנולוגיה הפכה את המיומנות הזו לפשוטה יותר. הודות לארגונים כמו Khan Academy ו- Code.org מעולם לא היה פשוט יותר או נגיש יותר ללמוד איך לקודד. אני משתמש ב- Codecademy בארבעת החודשים האחרונים שמסייע לי לקודד את סטארט- אפ החשבוניות שלי, Due. על אף שיש לי כמה מפתחים, נחמד שיש את היכולת לקפוץ לתוך הקוד ולתקן דברים קטנים שמעצבנים אותי. כך איני צריך להוציא את המתכנתים שלי מהגרוב שלהם.

 

2. מידול Wireframe.

 

אולי זה לא בדיוק מיומנות טכנית אבל זה עדיין מרכיב חיוני בסטארט- אפ שלכם כיוון שהוא עוזר לכם להבין את העיצוב של דפי אינטרנט ואפליקציות. זה גם יכול לסייע לכם לתקשר באופן יותר אפקטיבי עם צוותי הטכנולוגיה והמוצר.

 

אם אתם חדשים בתחום, Digital Telepathy מספקת היכרות מבוססת עם המיומנות. אתם יכולים לבדוק גם ב- Wireframe Showcase כדי לראות כמה דוגמאות מעוררות השראה.

 

3. הענן.

 

כל הנתונים שלכם הולכים להגיע לענן בשלב כלשהו, כך שכדאי שתרכשו כמה ידע שאתם יכולים- לא משנה אם זה אומר פשוט לשלוט בגוגל דרייב, דרופבוקס או SalesForce. כשיש לכם הבנה של הענן, אתם יכולים לשתף פעולה ביעילות יתרה עם קולגות, לשפר את האבטחה שלכם, לגלות מודלים עסקיים חדשים ולוודא שאם נשארים תחרותיים.

 

חדשים במחשוב ענן? שימו לב לקורס היכרות חינם ב- ALISON.

4. ביג דאטה.

 

אם כבר מדברים על נתונים, ביג דאטה נמצא סביבנו בכל תהליך דיגיטלי וחילופי מדיה חברתית שנקרים בדרכנו- וזה רק הולך לגדול ולהיות יותר מיינסטרימי ככל שהטכנולוגיה תתקדם. בעזרת ביג דאטה אתם יכולים לזכות ביתרון תחרותי, להבין את העדפות הלקוחות ולקבל החלטות עסקיות מודעות יותר.

 

ב- Big Data University יש כמה קורסים אונליין שדנים בכל, מהבסיסים של ביג דאטה ועד לתכנות יותר מורכב. גם Udemy מציעה טווח רחב של קורסי ביג דאטה.

 

5. חשבונאות ופנקסנות אונליין.

 

ניהול הכספים שלכם ושמירה על הספרים שלכם מסודרים הם צדדים חשובים של כל עסק באשר הוא. בלי הידע הזה, סיכויי ההצלחה שלכם יורדים בהרבה. למרבה המזל, ישנן הרבה יותר ממספיק תוכנות של הנהלת חשבונות שיעזרו לכם לנהל את כל החשבונאות והפנקסנות שתצטרכו- כמו חיובים, משכורות, ושמירה על הקבלות שלכם מאורגנות. הנה כמה מפתרונות הנהלת חשבונות וחשבוניות הטובים ביותר עבור עסקים קטנים.

 

מצאו את תוכנת הנהלת החשבונות הטובה ביותר שמשרתת את צרכיכם והתחילו לשחק איתה כך שתכירו את האופן בו היא עובדת.

 

6. עיצוב גרפי.

 

איך אתם חושבים שתצליחו לתפוס את תשומת הלב של הלקוחות והמשקיעים? זה שיהיה לכם מוצר/ שירות מעולה זו התחלה, אבל אתם צריכים שישימו לב לעיצוב שלכם קודם. זכרו, הצבעים, הגופן והלוגו של החברה שלכם אומרים מי אתם ומה אתם מייצגים. לימדו את הבסיסים של עיצוב מתוכנות כמו פוטושופ.

 

אני נוהג להשתמש ב- Canva, זהו מיקום נהדר שבו אני יוצר גרפיקות פשוטות שנראות מקצועיות עבור האתר שלי.

 

7. תקשורת.

 

זה עשוי להישמע קצת ברור מאליו, אבל היכולת לתקשר ביעילות, ליצור אינטראקציה ולמשוך אחרים אונליין היא חשובה ביותר. לימדו איך לנהל את תיבת המייל שלכם, כמו שימוש בכלים להודעות אוטומטיות ולסימון הודעות, כמו גם לימוד של קיצורי המקשים למייל. שתי המיומנויות הללו יעזרו לכם לנהל את חשבון המייל שלכם בקלות יתרה, מבלי לבזבז יום שלם בלעבור על תיבת הדואר הנכנס. אתם תצטרכו להסתמך על אימייל גם כאשר תיכנסו לחלק השיווק של העסק שלכם. אני גם גיליתי שככל שאני נשאר מקדימה בנושא התקשורת, כך אני מוערך יותר בתוך הארגון שלי.

 

יזמים צריכים גם להשתמש במדיה חברתית ביעילות כך שיוכלו לתקשר עם לקוחות, לקבל פידבק ולזכות בתובנות שאין להן מחיר. ניהול כל חשבונות המדיה החברתית שלכם הוא דבר מאתגר, אבל אפליקציות כמו באפר או Hootsuite יכולים לעזור לכם לנהל את חשבונות המדיה החברתית שלכם. ב- Wordstream חיברו רשימה של 26 קורסים חינמיים אונליין שיכולים לסייע למיומנויות המדיה החברתית שלכם.

 

8. מובייל.

 

מהפכת הניידים כבר כאן, והיא רק הולכת לגדול. על מנת להגיע ללקוחות ולהישאר בתחרות, חייבת להיות לכם אסטרטגיית שיווק במובייל, וחפשו דרכים לייצר כסף דרך מכשירים ניידים. אתר ידידותי לנייד או אפליקציה הם רק ההתחלה כשמדובר בלהיות מוכנים למובייל. אתם בהחלט צריכים לצאת מגדרכם כשמדובר במובייל או שפשוט תישארו מאחור.

 

ל- Pluralsight יש כמה קורסים נהדרים למתחילים בנושא מובייל שאני לקחתי והיו מאוד מועילים.

 

למידת מיומנויות חדשות היא את הדרכים הטובות ביותר להישאר רעננים.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.