20 אוקטובר 2015 | מערכת StartIsrael
סטארטאפ בשבוע: הכירו את Spaceek

ב-Spaceek אנו רוצים לשנות את כללי המשחק בכל הנוגע למציאת החניה במרכזי הערים. פיתחנו רשת חיישנים המאפשרת ניווט בעזרת אפליקציה למקומות חניה ברחוב ובחניונים, ללא תלות בכמות המשתמשים.

מי אנחנו 

 

Spaceek הוקמה לפני כשנתיים במטרה ברורה לטפל בבעיה מוכרת וקשה - מציאת חניה במרכזי הערים! לאחר בחינה של הפתרונות הקיימים בשוק, הגענו למסקנה שאין פתרון זמין ויעיל לניווט לחניה. 

שילוב של צוות המתמחה בפיתוח מערכות תקשורת חדשניות ואפליקציות מובייל הביא להבנה שישנה דרך אחרת, שונה מכל הפתרונות הקיימים בשוק כיום. עם ההבנה הזו וכשאנו מגובים בפטנט, יצאנו לממש את רשת החיישנים החדשנית שלנו, שייחודה בשילוב של עלויות פריסה נמוכות ואחוזי דיוק גבוהים. הטכנולוגיה מבוססת על שילוב של חיישני תפוסת חניה וטלפונים חכמים ברשת מבוזרת ובכך מתאפשר שיפור בביצועי הפתרון לאורך הזמן. 

לאחר כשנה של פיתוח פרסנו לראשונה את הפיילוט הציבורי הראשון בעיר כפר סבא שמטרתו לבחון את יציבות ויעילות המערכת לאורך זמן ובתנאי סביבה קשים.

כיום, לאחר יותר מחצי שנה בשטח ולאחר מדידה ושיפור המערכת אנו פועלים נמרצות לקראת הרחבת השירות ליעדים נוספים בארץ!  

 

קצת על הצוות 

אורן אלזם - מנכ״ל 

לאורן תשוקה ויכולות ליצור, להניע ולמנף פרויקטים בסדרי גודל נרחבים בתחום הטכנולוגיה, משלב הרעיון ועד יישומם בשטח. 

 

תמיר דאלי - סמנכ״ל מוצר

תמיר מתמחה בפיתוח מערכות תוכנה בעולם תקשורת הנתונים והאינטרנט של הדברים (IoT), תחומים אשר נמצאים בליבה הטכנולוגי של החברה כמו גם במרכז תשומת הלב העולמית. 

 

איתמר מימון - סמנכ״ל כספים

איתמר מוביל את תחום המימון בחברה ובעל קשרים בינ"ל בתחום. תפקידו לייצר הזדמנויות יצירתיות עבור החברה. 

 

מה אנחנו מחדשים

ב-Spaceek אנו רוצים לשנות את כללי המשחק בכל הנוגע למציאת החניה במרכזי הערים. פיתחנו רשת חיישנים המאפשרת ניווט בעזרת אפליקציה למקומות חניה ברחוב ובחניונים, ללא תלות בכמות המשתמשים. הפתרון מאפשר איסוף נתונים מדויק בזמן אמת לענן המידע, תוך צמצום עלויות התשתית בכ-80% לעומת פתרונות אחרים בשוק.

 

האתגר הכי גדול שלנו הוא...

פיתוח רשת חיישנים קלה להתקנה, זולה, עמידה ומדויקת ופריסתה ברחובות מרכזי הערים תוך שילוב בתכניות "עיר חכמה" בעיריות השונות. 

 

אנו מאמינים שנצליח כי...

השוק הבשיל למהפכה של העיר החכמה! לאחרונה מושקעים משאבים בתחום זה בכלל ובתחום ה-IoT בפרט. הפתרון שלנו משתלב עם מגמה זו בצורה מושלמת בכך שהוא מאפשר כיסוי של אזורי חניה שלמים וחווית ניווט בזמן אמת לחניות באופן שלא התאפשר עד כה. 

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

פתרון איכותי ויעיל ולכך נדרשות התמדה, חתירה ממוקדת למטרה ותמיכה של הערים וציבור הנהגים. בנוסף, אנו נמצאים בתהליך גיוס משקיעים החולקים את החזון שלנו ותומכים בנו בדרכנו להצעיד את עולם החניה לשלב הבא.

 

רצינו לומר תודה ל... 

למשפחה, לחברים ולכל האנשים שהאמינו בנו ותמכו בנו מתחילת הדרך ועד היום. תודה מיוחדת למשקיעים וללקוחות הראשונים שהאמינו בנו ואיפשרו את צעדינו הראשונים. 

 

בעוד שנה מהיום אנו

נשנה את אופן מציאת החניה במרכזי הערים ובחניונים בסביבה ונחל בפעילות לקראת פריצה לחו״ל. 

 

כדאי לעקוב אחרינו כי...

אנו צועדים לקראת מהפך ומזמינים אתכם להצטרף למסע.

 

ככה שומרים אתנו על קשר:

https://www.facebook.com/spaceekltd

http://www.spaceek.com/

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.