22 אוקטובר 2015 | מערכת StartIsrael
מהדקים קשרי יזמות עם פרנקפורט - הכירו את 5 הסטארטאפים הישראלים שיזכו לכבוש את העיר

מסורת ארוכה של שיתוף פעולה אקדמי עשיר, קיימת בין אוניברסיטת תל אביב ואוניברסיטת גתה בפרנקפורט. כחלק ממסורת זו, מתקיים כעת אירוע ראשון מסוגו - Tech Ecosystems Dialogue 2015- שהוא יוזמה משותפת של StarTAU, מרכז היזמות של אוניברסיטת תל אביב ו – Unibator, החממה הטכנולוגית של אוניברסיטת גתה בפרנקפורט, ומטרתו גם לבסס קשרי יזמות באמצעות החממות הפועלות במוסדות אלה.

פרנקפורט, הנחשבת לבירה הפיננסית והתעשייתית של הכלכלה הגרמנית, היא יעד אטרקטיבי ליזמי סטארט-אפ, כאחת הערים העשירות והחזקות באירופה הנהנית ממיקום גיאוגרפי נוח לכל יעד ביבשת. העיר גם משמשת כמרכז התעבורה הראשי של אירופה ולכן היא מהווה גם מרכז טלקומוניקציה לשירותי אינטרנט וקישוריות, אשר פועלות בו מעל 100 חברות טלקום מובילות הן מקומיות מגרמניה והן בינלאומיות. כמו כן, פרנקפורט היא אחת ממרכזי התעשייה והבנקאות הגדולים באירופה, ובפרט תעשיית התרופות והפארמה שמרכזי הניהול והפיתוח שלה ממוקמים בעיר.

 

 

פרנקפורט ותל אביב הן ערים תאומות, המציינות 50 שנה לכינון היחסים הדיפלומטיים ביניהן, לראשונה ב-12 במאי 1965.

מסורת ארוכה של שיתוף פעולה אקדמי עשיר, קיימת בין אוניברסיטת תל אביב ואוניברסיטת גתה בפרנקפורט. כחלק ממסורת זו, מתקיים כעת אירוע ראשון מסוגו - Tech Ecosystems Dialogue 2015- שהוא יוזמה משותפת של StarTAU, מרכז היזמות של אוניברסיטת תל אביב ו-Unibator, החממה הטכנולוגית של אוניברסיטת גתה בפרנקפורט, ומטרתו גם לבסס קשרי יזמות באמצעות החממות הפועלות במוסדות אלה.

הכנס, שיתקיים בתאריך 27.10.15 בקמפוס Westend באוניברסיטת גתה, יפגיש יזמים, משקיעים ואנשי תעשייה מגרמניה וישראל.

 

 

במסגרת האירוע תתקיים תחרות בו יציגו עשר חברות סטארט-אפ ישראליות וגרמניות (חמש מכל מדינה) את פיתוחיהן בפני משקיעים, אנשי תעשייה, פיננסים וחברות הון סיכון מהגדולות באירופה. החברות נבחרו על ידי צוות שופטים שבחן את יכולותיהן והן פועלות בארבעה תחומים: FinTech (טכנולוגיות בתחום הפיננסים), ICT (טכנולוגיות מידע), Big Data (ניהול מאגרי נתונים) ואבטחת מידע.

שני המנצחים הגדולים, אחד מכל מדינה, יזכו בשבוע אירוח במדינה השנייה, תוך מפגש עם משקיעים, חברות והיכרות מעמיקה של תרבות היזמות המקומית.

 

 

האירוע ייפתח בנוכחות בכירים משתי המדינות וביניהם טרק אל-ווזיר, שר הכלכלה, האנרגיה והפיתוח האזורי של מדינת הסן (גרמניה); פרופ' בריג'יט וולף, נשיאת אוניברסיטת גתה; וד"ר דן שהם, הקונסול הכללי של ישראל בגרמניה.

ד"ר סבסיטיאן שפר, מנהל Unibator: "אנו שמחים לשתף פעולה עם StarTAU ולבסס קשר בין יזמים ישראלים וגרמנים בפרנקפורט. כיום, פרנקפורט מהווה יעד אידיאלי ליזמים ישראליים בשל היותה מרכז עסקים ופיתוח כה מרכזי בגרמניה ואירופה, ואנו מצפים לייצר שיתופי פעולה שיכולים ללא ספק לעודד חדשנות ולסייע לחברות ישראליות וגרמניות לפעול יחד לקידום הפעילות העסקית שלהן".

בכנס יידונו בנושאים שונים ודרכים לעידוד שיתופי פעולה טכנולוגיים בין יזמים בשתי המדינות, השקעות, והגברת החדשנות באמצעות עבודה משותפת. במקביל יערכו פאנלים ונטוורקיניג בין יזמים לבין משקיעים מובילים וגופים פיננסיים ותעשייתיים באירופה.

 

 

להלן חמשת חברות הסטארט-אפ הישראליות שנבחרו להציג באירוע:

 

Polycoin מתחום ה-FinTech, המספקת שכבת אבטחה נוספת לתשלומים באינטרנט באמצעות מטבעות וירטואליים, על ידי הצלבה של נתוני המשלם ווידוא זהותו. הטכנולוגיה של Polycoin תורמת לצמצום השגיאות והתקלות בתשלומים באינטרנט, והופכת את המטבעות הווירטואליים לבטוחים ונוחים הרבה יותר.

 

PayBox מתחום ה-FinTech, המספקת פלטפורמה חברתית לתשלומים ממספר משלמים, דרך אפליקציה פשוטה וידידותית. הפלטפורמה מתאימה לסוגי תשלומים שעד היום היו בעייתיים, כגון ועד בית, חשבונות משותפים בדירות שותפים ועוד.

 

EZsave מתחום ה-FinTech, המספקת פלטפורמה להשוואת מחירים של שירותים וחבילות משלל ספקים בתחומים רבים, ואת היכולת לשנות ספק ולחסוך בלחיצת כפתור. אין צורך להתקשר ולהמתין לספקי שירות, רק ללחוץ על כפתור והחיסכון בדרך אליכם.

 

L7 Defense מתחום ה-Cyber Security, המספקת מערכת אוטומטית למניעת התקפות זדוניות באינטרנט (DDoS) ולמלחמה בהן. על ידי הוצאת הגורם האנושי מהמשוואה, תהליך ההגנה על מערכות מחשוב הופך לפשוט, אמין וזול הרבה יותר.

 

Warranteer מתחום ה-FinTech, המספקת פלטפורמה למימוש אחריות על מוצרים שונים, הרחבת אחריות ומתן שירותים נלווים בצורה פשוטה ונוחה. סוף סוף יש דרך לממש אחריות בצורה קלה ופשוטה, ללא המתנה וטרטור מיותר. החברה שמה לה למטרה לבנות אמון בין הלקוח לספק, וכך להגדיל מכירות מחד ושביעות רצון מאידך.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.