1 נובמבר 2015 | ראול וארשנייה
5 רעיונות לעסקי מיליון דולר מהבית שתוכלו להשתמש בהם היום

אם אתם בנויים להיות יזמים בודדים, גם אתם יכולים להביא הביתה צ'ק שמן בזמן שאתם הבוס של עצמכם; אינכם צריכים בהכרח לנהל חברה ענקית בשביל זה. הנה חמש דרכים למנף את כישוריכם או את מצבכם הנוכחי לבניית עסק מבוסס בית משלכם על ידי הדגשת הזדמנויות שהביאו אנשי עסקים ממוצעים להיות סיפורי הצלחה של מיליוני דולרים.

לפי הספירה האחרונה, היו עסקים מבוססי בית של יותר מ-30,000 מיליון דולר המנוהלים על ידי יזמים ויזמיות בודדים. כך שבניית אחד היא ככל הנראה אינה קלה, אך בוודאות אינה בלתי אפשרית.

 

לפי אותו סקר, היו יותר מ-200,000 יזמים עם מכירות בין 500,000$ ל-999,999$, ומעל 400,000 יזמים שהיו מדורגים ב-250,000$ עד ל-499,999$ לשנה.

 

עבור כל מי שרוצה להיכנס לעסק שמקורו מהבית, כנגד אחד כזה שנמצא במקום אחד עם עובדים, היסודות נשארים אותו הדבר- הכוונה ביסודות לדברים שמשפיעים על ההצלחה.

 

אז, אם אתם בנויים להיות יזמים בודדים, גם אתם יכולים להביא הביתה צ'ק שמן בזמן שאתם הבוס של עצמכם; אינכם צריכים בהכרח לנהל חברה ענקית בשביל זה.

 

הנה חמש דרכים למנף את כישוריכם או את מצבכם הנוכחי לבניית עסק מבוסס בית משלכם על ידי הדגשת הזדמנויות שהביאו אנשי עסקים ממוצעים להיות סיפורי הצלחה של מיליוני דולרים.

 

1. חשבו על מוצר המבוסס על הבעיות שלכם מחיי היומיום.

 

קת'רין קרוג סבלה מכאבי גב מורים בעת שעבדה שעות ארוכות מול שולחן העבודה שלה. משלא מצאה פתרון טוב, היא יצרה רצועת אבטיפוס (בעזרת מעצבים תעשייתיים) כדי לספק תמיכה לגב. אז היא שמה את אב הטיפוס שלה בקיקסטארטר וגייסה 1.2 מיליון דולר מתומכים. כעת היא מנהלת את חברת מיליון הדולר הזו כיזמית בודדת מביתה בסן פרנסיסקו.

 

קלי לסטר, אמא ועקרת בית, בנתה עסק באופן דומה כתוצאה מבעיה נפוצה מולה התמודדה. לסטר חיפשה דרך קלה ומהירה לארוז ארוחת צהרים לשלושת ילדיה. מה שעלה בידה הוא שילוב של היקסמות נפרדת שהייתה לה עם קופסאות "בנטו", שיטה יפנית לאריזת אוכל. השילוב השמח הזה היתרגם למה שבסופו של דבר הפך לעסק קופסאות האוכל בשווי מיליון דולר ויותר של לסטר.

 

גם לכם עשויה להיות בעיה לוחצת בחיי היומיום. לכן, שמרו על עיניים ואוזניים פקוחות כי ההשראה עשויה להכות בכל רגע. רוב העסקים המצליחים, אפילו הגדולים שבהם, יוסדו בעקבות בעיות אישיות שהמייסדים חוו בעצמם.

 

2. הבנה של נישה והקמה של חנות אונליין משלכם.

 

יש לכם תובנה על מה שאנשים מחפשים בקטגוריית מוצר מסוימת? אם התשובה היא כן, שקלו את העסק שנבנה על ידי היזם הבודד בן הפחות מ-30 אלן וולטון.

 

בעת שעבד בחנות מצלמות אבטחה מקומית, וולטון ידע מה לקוחות מחפשים כשזה נוגע למוצרי אבטחה. הוא גם אסף תובנות בנוגע לבחירת המצאי הנכון. חמוש בידע הזה ובחסכונות של 1,000$ הוא בנה את חנות האינטרנט שלו למצלמות ריגול.

 

אם יש לכם ידע על הנישה שלכם, בו אתם מבינים מה הלקוחות רוצים, זה יכול לעזור לכם לפתוח חנות אונליין משלכם. אתם יכולים להקים אתר אינטרנט משלכם בעזרת כלי ה-Woocommerce של וורדפרס, אם יש לכם ידע טכני בסיסי. או שתוכלו להתחיל על ידי שתוציאו את העבודה למפתח פרילנסר.

 

לא מפתיע, אם כך, שלפי נתוני המפקד של ארה"ב, אחת מקטגוריות העסקים הגדולות ביותר שבהן עובדים יזמים מצליחים היא קטגוריית המסחר.

 

3. הרימו את הכישורים שלכם באמצעות טכנולוגיה.

 

אתם כבר משתמשים בכישוריכם בעולם הפיזי? על ידי מינוף טכנולוגי, תוכלו להגיע לקהל רחב הרבה יותר ממה שתוכלו על ידי פנייה פיזית- תרחיש המוגבל על ידי הזמן שברשותכם ומספר האנשים אליהם תוכלו להגיע.

 

דן מזריצקי, מאמן אישי, הרים את המיזם שלו על ידי ניצול מערכת הכישורים שלו של אימון אישי בבית וזיכיונות עסקיים. הוא בנה תוכנה מותאמת אישית בעלת פונקציות אוטומטיות רבות.

 

באופן דומה, טלפונים סלולריים עזרו לרייצ'ל צ'רלופסקי להרים מעלה את עסק השמרטפות שלה לרשת הכוללת כעת מעל ל-1,500 שמרטפיות ושמרטפים. כשהיא רק התחילה, צ'רלופסקי הייתה בייביסיטר יחידה בפיניקס שהציעה את שירותיה לאורחי מלונות כדי להרוויח עוד כסף.

 

בתחום המוצר, אלישה שפר הרחיבה את עסק סרטי הראש בעבודת יד שלה- מליברמור, קליפורניה, שם היא מכרה את יצירותיה לבוטיק בגדי נשים קטן- למיליוני לקוחות אונליין. היא השיקה את חנות האטסי שלה וחנות עצמאית אונליין, שיחד הניבו קרוב למיליון דולרים.

 

המסר כאן הוא שאם יש לכם כישורים קיימים בכל תעשייה כלשהי, הטכנולוגיה יכולה לעזור לכם לטפס לקהל בכל רחבי העולם, פזור על פני מדינות רבות.

 

4. צרו קורס אונליין.

 

יש לכם מיומנות שתוכלו ללמד לאחרים? זו יכולה להיות מפת הדרכים שלכם לניהול אקדמיית קורסים אונליין משלכם. קיים שפע של אפשרויות לאירוח הקורסים שלכם. אם אתם מאותגרים טכנית, תוכלו לבנות אחד בוורדפרס בעזרת Sensei Theme ליצירת מערכת ניהול לימודים. או שתוכלו להשתמש בפלטפורמות קיימות כמו Fedora או Udemy.

 

ג'ון אזי ואליוט ארנץ, לדוגמה, הרוויחו יותר ממיליון דולר ב-2014 מהקורס שלהם לפיתוח אפליקציות ל-iOS 8 ושפת הפיתוח החדשה סוויפט. באופן דומה, רוב פרסיוול, מורה למתמטיקה בתיכון לשעבר מקיימברידג', אנגליה, גילה הצלחה דומה עם ארבעת הקורסים שלו בנושאי תכנות שונים. פרסיוול טווה יותר ממיליון דולר בפחות משנה.

 

אז, איזה סוג קורס תוכלו ליצור? קורסים עם תוצאה מוגדרת היטב נוטים לעשות חיל- הכוונה לקורסים שעוזרים לקהלים שלהם להרוויח יותר או לעשות את עבודתם טוב יותר.

 

5. פרסמו ספר אלקטרוני.

 

עברו הימים בהם לא יכולתם לפרסם ספר מבלי שתצטרכו להפציר במו"ל נחשב לקדם את עבודתכם. היום, אתם יכולים להוציא ספר משלכם, בהוצאות מינימליות, ואז להפיץ אותו ליותר ממיליון קוראים.

 

שווקים כמו Amazon Kindle, Goodreads, Kobo Writing Life וכו' מציעים לאנשים פלטפורמות לאירוח ספרים אלקטרוניים, כמו גם קהילות של קוראים לשווק אליהן.

 

אמנדה הוקינג, נערת הפוסטר של הוצאה עצמית, פרסמה כמה כותרי סיפורת באמזון והרוויחה מהם מעל ל-2$ מיליון. לפני שהלכה במסלול האונליין, היא נדחתה על ידי כל סוכנות ספרותית אליה פנתה.

 

צריכים עוד מידע? גאי קוואסאקי, מחברם של 13 ספרים, כולל רבי מכר, כתב ספר על איך להוציא לאור ספר אלקטרוני, המציע השראה טקטית ומעשית. הספר של קוואסאקי כולל גם תבנית מוכנה לשימוש.

 

לא משנה מהי שיטת הפעולה שלכם, רק תשוקה אינה מספיקה כדי להביא אתכם להתחיל. אתם צריכים לעבוד בזה, יום אחר יום, ולהשתפר ולהתקדם באופן תמידי.

 

בסופו של דבר, אתם לא צריכים לדאוג אם תיכשלו פעם אחת- או תריסר פעמים (וסביר שתיכשלו). אתם צריכים להצליח רק פעם אחת.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.