לירון אראל
1 דצמבר 2015 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את Fisbo

הכירו את fisbo - חבורה של אנשים משוגעים עם שריטות קשות שמוציאים את כל האהבה והתשוקה שלהם על לייצר חוויה חדשה של קניה ומכירה של דירות - תעשייה שמרנית ומיושנת שצמאה לחדשנות.

מי אנחנו

חבורה של אנשים משוגעים עם שריטות קשות שמוציאים את כל האהבה והתשוקה שלהם על לייצר חוויה חדשה של קניה ומכירה של דירות - תעשייה שמרנית ומיושנת שצמאה לחדשנות.

היזמים הם ארבעה שותפים כאשר כל אחד מביא איתו מומחיות בתחום אחר. רינת שרצר, מנהלת אסטרטגיית המוצר והשיווק. רינת ניהלה את מוצר הדגל של MediaMind אשר נרכשה באחד האקזיטים הגדולים ביותר שנראו בישראל, וכיום משמשת כמנטורית בחממה הטכנולוגית של Nielsen. יריב כץ, מנהל טכנולוגיות. יריב מהנדס תוכנה שבגיל צעיר הקים חברת תוכנה וניהל את תחום הטכנולוגיה במספר חברות הייטק. עו"ד גיא העליון, מנהל פיתוח עסקי. גיא בעל תואר ראשון ושני במשפטים. מומחה לנדל"ן ודיני חברות שניהל תיקים משמעותיים בתחומים אלה. אייל צור, מנכ"ל החברה. אייל מומחה לפיננסים ושוק ההון. בעברו הקים חברה לפיתוח עסקי של חברות בין לאומיות בתחום האנרגיה המתחדשת.

כרגע החברה מונה 11 עובדים וממוקמת בשדרות רוטשילד בת"א.

 

 

מה אנחנו מחדשים

את כל החוויה בתהליך שהקונים והמוכרים עוברים. אנחנו מנגישים את כל המידע הנדל"ני הרלוונטי על הנכס וסביבתו. אנחנו מציגים נתונים על עיסקאות היסטוריות שנעשו בסביבת הנכס, מנגישים את תיק הבניין ונסח טאבו של הנכס, ומציגים נתונים סטטיסטיים ששזורים בבלוג איכותי על השכונה בה הנכס ממוקם.

מעבר לכל זה, וזו אולי אחת הנקודות המשמעותיות ביותר, כל הנכסים שנמצאים אצלנו בפלטפורמה הם עם "תו תקן" של fisbo- הם עברו בדיקות שונות כדי לוודא שהם נמכרים על ידי הבעלים ושהם אקטואליים, כדי שהקונה לא יבזבז זמן יקר וכדי שבסופו של דבר הוא יחסוך עמלות תיווך מאוד גבוהות (עשרות ואף מאות אלפי שקלים). בנוסף, אנחנו מספקים שירות צילום מקצועי או מיפוי תלת מימד לנכס שהוא ראשון מסוגו בארץ!

 

 

האתגר הכי גדול שלנו

לשכנע מוכרים שהצילום המקצועי הוא בחינם! כן כן... מתקשים להאמין לנו שאנחנו שולחים אליהם עד הבית את אחד הצלמים המקצועיים שלנו ושזה לא עולה להם שקל. אפילו לייק בפייסבוק אנחנו לא דורשים.

 

 

אנחנו מאמינים שנצליח כי...

החברה נבנתה עם DNA מאוד ברור ומגובש - לתת ערך לקונים ולמוכרים של דירות לעבור תהליך מקיף כדי לקבל החלטה אופטימלית, לחסוך זמן יקר והרבה מאוד כסף על תיווך. מי לא ירצה דבר כזה?

 

 

אבל אי אפשר להצליח בלי...

שהביצה תבוא לפני התרנגולת. או שזה בעצם הפוך?

 

 

רצינו לומר תודה

לעובדים שלנו שמשקיעים את כל כולם בשביל לגרום לזה להצליח. זה נשמע אומנם קלישאתי אבל הנכס העיקרי שיש לסטארטאפים זה האנשים. עד שהמכונות יחליפו אותם.

 

 

בעוד שנה מהיום

אנחנו הפלטפורמה הכי פופולארית בישראל עבור קונים ומוכרים, אנשים כמונו וכמוכם, שמבקשים לקנות ולמכור בית ללא תיווך (ולחסוך זמן וכסף).

וגם, מייצרים ניצנים ראשונים של Disruption בשוק הנדל"ן הניו-יורקרי. אנחנו פשוט אוהבים את הקפה של הבוקר דלוח ועם קרים צ'יז בייגל.

 

 

כדאי לעקוב אחרינו

ב-fisbo.co יש הרבה אקשן בין הקונים והמוכרים ועסקאות נרקמות ונסגרות דרך הצ'אט.

 

 

ככה שומרים איתנו על קשר

בכל מקום שתרצו, בכל דרך שתבחרו - במייל ([email protected]), בצ'אט בתוך המערכת, בטלפון (072-2478087) בפייסבוק או שפשוט באים אלינו לרוטשילד 45 לשתות קפה (טעים אבל בלי הבייגל).

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.