8 פברואר 2016 | אדם קאלינן
7 כלים אלה מניעים את העסק ה-7 ספרתי שלנו

לעתים קרובות אני מייעץ לגבי האוטומציה הטכנולוגית שעסקים חדשים יכולים לעשות בה שימוש כדי להוריד עלויות תקורה ועלויות דירוג עובדים, וכדי לאפשר לעובדים לפעול מכל מקום בעולם שיש בו חיבור אינטרנטי. בשל כך, אני שם לב במיוחד לכלים החדשים המוצגים להלן, בהם ניתן להשתמש כמקור ממנף כאן ב-BottleKeeper בעודנו מתרחבים ונשארים אוטומטיים. אתם יכולים לעשות את אותו הדבר עם סט 7 הכלים שאנו ממליצים עליו.

לעתים קרובות אני מייעץ לגבי האוטומציה הטכנולוגית שעסקים חדשים יכולים לעשות בה שימוש כדי להוריד עלויות תקורה ועלויות דירוג עובדים, וכדי לאפשר לעובדים לפעול מכל מקום בעולם שיש בו חיבור אינטרנטי.

בשל כך, אני שם לב במיוחד לכלים החדשים המוצגים להלן, בהם ניתן להשתמש כמקור ממנף כאן ב-BottleKeeper בעודנו מתרחבים ונשארים אוטומטיים.

 

ביולי שנה שעברה עשינו שינוי משמעותי וזאת כבסיס לכלים בהם אנו עושים שימוש כעת: עד אז סמכנו על שילוב של WordPress ו- WooCommerce עבור הפלטפורמה של המסחר האינטרנטי שלנו. אבל, מאז יולי, עברנו להשתמש בShopify ואין מאושרים יותר מאיתנו. Shopify מאפשר לנו לגדול ולהתרחב ללא הצורך להגדיל או להקטין משמעותית את החלק האחורי של רוחב הפס שלנו, או לנטר את מגבלות השרת. שינוי זה מהווה חסכון משמעותי בזמן ובהתעסקות מיותרת.

 

 

אתם יכולים לעשות את אותו הדבר עם סט 7 הכלים שאנו ממליצים עליו:

 

 

1. AdEspresso

 

ניתן לקבל תשואות מדהימות באמצעות פרסום סרטונים בפייסבוק;עם פלטפורמה זו, ניתן באופן אינטיליגנטי להפוך לקהל יעד מספר עצום של משתמשים, בעודכם מנטרים ועוקבים אחר הפעילות וההחזרים כאחד. הקושי מתעורר כאשר יש רצון לבחון את הסרטונים שלכם במבחן הA/B ו/או מודעות נגד שווקי היעד השונים. לעתים קרובות מגלים שחמישה שווקים עם חמישה סרטונים וחמישה Tag lines מייצגים בפועל 125 סרטונים שיש להעלותם באופן אינדיבידואלי.

 AdEspresso מהווה פתרון מדהים. ניתן להעלות בקלות את מודעות, מטרות או קטעים ו-Tag Lines- אלו הן רק חלק מכלל האפשרויות- והמערכת תייצר באופן אוטומטי את הטווח המלא של המודעות ותעלה אותם כפוסט לתוך מנהל מודעות של הפייסבוק שלך. ואז, הקסם האמיתי מתחיל: כמות המידע שיוצא ממודעות אלה הוא מעבר לכל היגיון וכמעט לא ניתן להבינו בפייסבוק, לפיכך AdEspresso עושה זאת עבורך ומדרג את הביצוע הטוב ביותר על ידי ה-KPI הספציפי שלך (key performance indicator). עם מידע זה ניתן להתייעל בקלות- או שה-AdEspresso יעשה זאת עבורכם - ולהכפיל את המודעות בעלות הביצוע הטוב ביותר עבורכם. 

 

 

2. Klaviyo

זוהי אפליקציה של חנות הShopify שלנו הניתנת גם לחיבור לפלטפורמות משמעותיות במסחר האלקטרוני. Klaviyo הוא מכשיר של זרימת דוא"ל המאפשר ליצור ולטעון מראש אימיילים שיישלחו באופן אוטומטי.

אנחנו ממנפים את Klaviyo עבור שתי הודעות "עגלה נטושה" (abandoned-cart): אחת בארבע שעות, שמעניקה ללקוחות 10% הנחה למי שיחזור, ואחת נוספת ב-24 שעות, שמציעה משלוח חינם. יש לנו גם אימייל "תודה" שנשלח לכל אחד מהלקוחות החדשים שלנו, ממני באופן אישי, כאחד המייסדים. אני עושה שימוש בKlaviyo גם כדי לענות לאימיילים באופן אישי (נגיעה אישית שאנשים מאוד אוהבים) וגם כדי ליצור אימיילים ללקוחות חוזרים.

 

 

3. Zendesk

בשלב מסוים יהיה עליכם להתבסס על טכנולוגיה המאפשרת תמיכת לקוחות, אלא אם כן תרצו להקים מרכז תמיכה או לענות לטלפון הסלולרי שלכם 24/7. Desk.com זה פתרון טוב, אבל לאורך זמן, מצאתי כי הוא הופך להיות בעייתי ככל שנכנסים יותר ויותר פניות לתמיכה. לפיכך, עברנו להשתמש בZendesk וזו חוויה מדהימה- בהחלט אחד מהרגעים האלו של "למה לא עשיתי את זה לפני שנה?". המערכת היא אינטיליגנטית, קלה מאוד להפעלה ולתמרון ומציעה מגוון רחב של פתרונות לעסק האינטרנטי שלך.

 

 

4. Delighted

קבלת משוב מהלקוחות חשובה במיוחד- לא רק מאחר ועליכם לפקוח עין על האופן בו המוצרים שלכם מתקבלים, אלא גם מאחר ופידבק מהווה הזדמנות נוספת להיות בקשר עם לקוחות, להציע עזרה או רק לומר "תודה". לכאן נכנס Delighted: מצאנו שככל שפונים החוצה ללקוחות, כך גדלה הסבירות שניתן יהיה לסייע להם במידת הצורך ולהגדיל את אהבת הלקוחות למותג שלכם.

 

 

5. Zapier

זהו כלי מדהים שמאפשר לך לחבר בין פלטרפורמות. דרך אחת שבה אנו ממנפים את Zapier היא על ידי משלוח מידע של לקוח מה-Shopify ל-Delighted ואז לשלוח תגובות סקר מסוימות מה-Delighted- כרטיס עם תגובה לדוגמא- לתוך Zendesk ככרטיס תמיכה חדש. משמעות הדבר היא שאנו יכולים להגיב על כל תגובת סקר בקלות, בין אם תגובה זו היא טובה או לא.

 

 

6. SweetTooth

אנו מאמינים גדולים בתגמול של לקוחות עבור רכישה של מוצר/ים ושיתוף המוצר שלנו עם העולם. כאן אנו עושים שימוש בSweetTooth, שיש לו מספר אפשרויות תגמול: אפשרות אחת היא קבלת נקודות הנחה של רכישות עתידיות עבור כל הזמנה.

אפשרות אחרת היא השיתוף ש-SweetTooth מציע בפייסבוק, והפנייה לחברים ומשפחה. אנחנו אגרסיביים במיוחד עם הפניות. אם לקוח מפנה לחבר שאחר כך מבצע רכישה באתר, אותו לקוח ירוויח BottleKeeper חינם- וזו מוטיבציה מספקת שעובדת היטב.

 

 

7. StitchLabs

חשוב מאוד לעקוב אחר רשימות מלאי בעסק שלכם. StitchLabs מאפשר לכם לעקוב אחר רשימת המלאי על ידי קישור של חנויות ועסקים אינטרנטיים בפלטפורמה אחת ויחידה, ושליחת רשימות המלאי החוצה לחנויות אלה. יש ל- StitchLabs גם דיווח משמעותי שניתן להתאימו באופן אישי במחיר סביר.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.