20 מרץ 2018 | מערכת
איך הפכה ישראל למובילה בתחום הבלוקצ'יין

שראל, שכבר זכתה לתואר 'אומת הסטארטאפים' היא גם מובילה בין-לאומית בתחום הבלוקצ'יין והפינטק. ב-2015 החלה ישראל לפתח טכנולוגיות בתחום הבלוקצ'יין וכבר שנה לאחר מכן קמו בארץ כ-500 חברות סטארט-אפ חדשות בתחום הפינטק.

ישראל, שכבר זכתה לתואר 'אומת הסטארטאפים' היא גם מובילה בין-לאומית בתחום הבלוקצ'יין והפינטק. ב-2015 החלה ישראל לפתח טכנולוגיות בתחום הבלוקצ'יין וכבר שנה לאחר מכן קמו בארץ כ-500 חברות סטארט-אפ חדשות בתחום הפינטק. למעשה, 4.25% מהתוצר המקומי הגולמי (התמ"ג) של המדינה מושקע במחקר ולפיתוח. אם כך אין זה פלא דו"ח החדשנות של בלומברג לשנת 2017 מצא שהכלכלה בישראל היא אחת מעשר הכלכלות המובילות בעולם בתחום החדשנות.

 

 

חלק מההצלחה של ישראל בעולמות הבלוקצ'יין והמטבעות המבוזרים התאפשרה בזכות התמיכה שמעניקות הרשויות בארץ לפיתוח בתחום הפינטק, שכן המדינה מעמידה מטעמה חממות שתומכות בחברות סטארט-אפ. נוסף על כך, החוק לקידום השקעות זרות מאפשר לחברות זרות להפחית את שיעורי ניכוס המס ב-10%, מה שהופך את ישראל ליעד אטרקטיבי עבור חברות זרות. כמו כן, תעשיית ההון סיכון הישראלית מדורגת במקום החמישי בעולם מבחינת זמינות להון סיכון.

 

 

ישראל היא אחת מהמדינות בהן למטבעות המבוזרים אין מעמד חוקי מוגדר, אך הן עדיין כפופות למס. רשויות המס הישראליות פרסמו הודעה לפיה כל עסק שעובד עם מטבעות מבוזרים צריך לשלם מס עבור הרווחים. מכאן שמטבעות מבוזרים בארץ כלולים למעשה בתחום המשפטי. לרשויות המדינה יש כוונה להגן על האינטרסים של המשקיעים והיזמים על ידי שליטה בהנפקה של אותם מטבעות (ICO) כדי שיוכלו לעשות זאת, הרגולציה הלאומית לנירות ערך הקימה ועדה מיוחדת שמטרתה למצוא האם החקיקה בתחום ניירות הערך מתאימה לתקנות ה-ICO.

 

 

 

 

מסיבה זו נבחרה ישראל לארח השנה את כנס Blockchain & Bitcoin Confrence Israel  שיתקיים ב-28 במרץ בתל אביב, כנס המוקדש כולו לבלוקצ'יין, קריפטו (מטבעות מבוזרים) ול-ICO ובו ידונו הדוברים בעתיד תעשיית הקריפטו. אורחי הכנס הם יזמים, מפתחים, משקיעים, ומייסדי חברות סטארט-אפ בתחום הבלוקצ'יין וכן משפטנים, אנשי שיווק, סוחרים, עורכי דין וחובבי קריפטו. האירוע יתקיים בפורמט של הרצאות ו'דמו-זון'. בהרצאות ידונו הדוברים בהתפתחות של הבלוקצ'יין בשנת 2018. דוברי הכנס, בהיותם מומחים מובילים, יחלקו את הניסיון שלהם במיזוג טכנולוגיית בלוקצ'יין בעסקים וידברו על הרגולציות בתחום הקריפטו בישראל ובעולם, וכן ימליצו על החברות הטובות ביותר להשקעה.במהלך ה'דמו-זון' ישתתפו חברות מתעשיית הקריפטו מסביב לעולם ויציגו את הישגיהם ואת הפיתוחים השונים וכן יציעו את שירותיהם.

 

 

האירוע אורגן על ידי החברה הבין-לאומית Smile-Expo שעומדים מאחורי ועידות בתחום הבלוקצ'יין והביטקוין מאז 2014 ופעלו ב-16 מדינות עד כה. כנס בלוקצ'יין וביטקוין מוסקבה שהתקיים בשנת 2017 נחשב לאחד מהכנסים הגדולים ביותר בתחום.

 

לפרטים נוספים על הכנס לחצו כאן.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.