4 מאי 2018 | רות סגל
11 פודקאסטים בעברית שכדאי לכם להכיר ולהתמכר...

לא מצליחים למצוא את עצמכם באוקיינוס הפודקאסטים שמציף אותנו לאחרונה? אתם לא צריכים להתאמץ יותר מדי. לפניכם 11 הפודקאסטים בעברית שלא כדאי לכם להחמיץ. האזנה נעימה!

לא מצליחים למצוא את עצמכם באוקיינוס הפודקאסטים שמציף אותנו לאחרונה? אתם לא צריכים להתאמץ יותר מדי. לפניכם 11 הפודקאסטים בעברית שלא כדאי לכם להחמיץ. האזנה נעימה!

 

חיות כיס – תוכנית הפודקאסט הכלכלית של תאגיד השידור 'כאן' המגדירה את עצמה כ"סיפורים על כלכלה של בני אדם במילים של בני אדם" בהגשת שאול אמסטרדמסקי, צליל אברהם וחברי מערכת "כאן כלכלי". התוכנית עלתה לאוויר בדצמבר 2016. בפודקאסט כבר למעלה מ-60 תוכניות מרתקות, בכל שבוע נושא חדש. בין היתר התוכנית עוסקת במהלכים כלכלים בהיסטוריה של מדינת ישראל, בשאלות על התנהלות של גופים שונים בארץ, בסיפורי מקרה מעניינים ועוד.

להאזנה לחצו: https://www.kan.org.il/podcast/program.aspx/?progId=7

 

היי-טק בפקקים – שידורי היי-טק בפקקים משודרים, כשמם כן, כל חמישי בבוקר בשעות הפקקים הקשות. הם מגדירים את עצמם כשילוב של תוכנית רדיו (שמשודרת ברדיו הבין-תחומי 106.2 FM) לבין פודקאסט. בתוכנית תוכלו להתעדכן בתכנים אקטואליים מתוך עולמות התוכן של ההיי-טק הישראלי, לשמוע על מיזמים חדשים ועל טכנולוגיות מעניינות. התוכנית ארחה עד כה שורה של אנשי מפתח באקו-סיסטם הישראל.

להאזנה לחצו: https://soundcloud.com/hitech-bapkakim

 

יזמות או למות – אחד מהפודקאסטים הוותיקים בארץ בהנחיתו של יוסי דהן. הפודקאסט יצא לדרך בדצמבר 2015 ועד כה הוקלטו 104 תוכניות. בפודקאסט ראיונות בני כ-45 דקות עם אנשים מעוררי השראה, יזמים ומשקיעים, מעולמות היזמות הטכנולוגית. מטרת הפודקאסט כפי שטען דהן לא פעם היא לעורר בקרב היזמים את ההשראה לצאת ולהגשים את חלומם וללמוד מאלו שכבר עשו זאת. הפודקאסט של דהן מתארח גם אצלנו באתר startisrael.

להאזנה לחצו: https://www.yozem.co.il/

 

הסטארטאפיסטיות – הסטארטאפיסטיות הוא פודקאסט "על יַזָּמוֹת שחולמות ומגשימות", הוא הוקם על ידי גילי גולדנר וליבליב פיב ויצא לדרכו בתחילת 2017. הפודקסאט להגדרתן, הוא פודקאסט דו שבועי שהוקם במטרה לתת במה למגוון של יזמיות נשים בכל התחומים, ולשמוע על הדרך שהן עשו בעולם היזמות.

להאזנה לחצו: http://hastartupistiot.us/index.html

 

עושים טכנולוגיה – עושים טכנולוגיה היא תוכנית פודקאסט השייכת לרשת הפודקאסטים "עושים היסטוריה" של רן לוי. את עושים טכנולוגיה מגיש ארנון זמיר, יזם טכנולוגי, מייסד TOM וכתב אורח אצלנו ב-startisrael.  התוכנית שיצאה לדרכה באוקטובר 2017 עוסק במגוון תחומים מעניינים בעולמות הטכנולוגיה.

להאזנה לחצו כאן: https://www.ranlevi.com/tech/

 

פופקורן – ליאור פרנקל, מנחה הפודקאסט 'פופקורן' והמחבר של "אני רוצה הכול: מדריך קריירה אלטרנטיבי" מיצב את עצמו כמומחה קריירה שמלמד אנשים כיצד לממש את ייעודם בעולם שהולך ומשתנה, או כפי שהוא מכנה אותו "העולם החדש". פרנקל מראיין בפודקאסט אנשים עם סיפורי קריירה יוצאי דופן ובעלי מוסר השכל.

להאזנה לחצו כאן: https://frnkl.co/podcast/

 

גיקונומי – הפודקאסט של ראם שרמן ודורון ניר, על אף השם המטעה, לא מתמקד רק בתחומי טכנולוגיה ויזמות, אלא להגדרת המנחים הוא פודקאסט "על החיים עצמם", ובכל זאת אי אפשר שלא להזכיר אותו. הפודקאסט, שציין השבוע את הפרק ה-200 שלו, הוא מהפודקאסטים הפופולאריים והנשמעים ביותר בארץ.

להאזנה לחצו כאן: https://geekonomy.net/

 

חושבים טוב – גם 'חושבים טוב' של הפסיכולוגית יהודית כץ לא עוסק בהכרח ביזמות, אך ניתן ללמוד רבות ממנו על התפתחות אישית ופיתוח קריירה. 'חושבים טוב' עוסק ביישום של שיטת הפסיכולוגיה החיובית. אם אתם רוצים לקבל תשובות לשאלות כמו איך מנהלים שיחות קשות, איך מתרגלים אושר, איך מתמודדים עם לחץ או איך מגבירים את הפרודוקטיביות, אל תפספסו את 'חושבים טוב'.

להאזנה לחצו כאן: http://www.judithkatz.me/podcast

 

מוצרלה – פודקאסט חדש ונישתי שעוסק בעולמות ניהול המוצר. הפודקאסט הוקם על ידי שלי שמורק, ומגישיו הם אנשי טכנולוגיה, עסקים וחווית משתמש. זה המקום להעשיר את הידע שלכם על כל שלבי הפיתוח של המוצר ושיטות העבודה המקובלות. הפרקים קצרים ונעים בין שמונה דקות ל-22 דקות.

להאזנה לחצו כאן: https://www.facebook.com/productpodcast/

 

חצי שעה של השראה – האורחים בפודקאסט של רן גפן מגיעים מעולמות העסקים, היזמות, והטכנולוגיה, ברובם מנכ"לים ויזמים מעוררי השראה. התוכנית מיועדת למנהלים וליזמים שרוצים לקבל כלים מאנשים שהצליחו בגדול.

להאזנה לחצו כאן: https://www.gefenpodcast.com/

 

מפתחים חסרי תרבות – עוד פודקאסט נישתי שמכוון למאזינים שמגיעים מעולמות הפיתוח. מנחי התוכנית הם שני מנהלי פיתוח, אבי עציוני וגל צלרמאיר. הפרקים השונים עוסקים גם בצד המקצועי אך גם עוסקים בהחלטות שונות במהלך הקריירה, על תרבות ארגונית בעולמות ההיי-טק ועוד.

להאזנה לחצו כאן: http://notarbut.co/

TechTalk - טכנולוגיה לא נולדת בוואקום, היא מושפעת ומשפיעה על אנשים ועסקים. בדיוק בזה עוסק הפודקאסט TechTalk בהנחיית מור אלדן, מנכ"לית MarkeTech, שבכל פרק מארחת אורח חדש ויחד הם מפשטים נושאים טכנולוגיים, ומספקים זוויות מבט חדשות ומסקרנות שמציגות את החיבור שבין טכנולוגיה ליזמות.

להאזנה לחצו: https://techtalk.co.il/


רוצים לגלות עוד פודקאסטים מעניינים? אתם מוזמנים להצטרף לקהילת מכורי הפודקאסטים בטלגרם https://t.me/podcastov

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.